Big Star

( 2.90 )

Opinie (556)

Dobry sklep

Witryna zadbana, dobrze wyeksponowana. Po wejściu do sklepu zostałem przywitany po mniej niż minucie. Ale nie zaoferowano mi pomocy w zakupie dopóki o nią nie poprosiłem po kilku minutach. Sprzedawca dopytał jakie dokładnie spodnie mają to być, pokazał 3 pary. Zapytany, poinformował o składzie i właściwościach produktu, zaprosił do przymierzalni. Przymierzalnie komfortowe, wystarczająco duże, żeby swobodnie się przebrać. Obsługa przy kasie dość mechaniczna, brak dosprzedaży.

Obsługa tragiczna, Notoryczne braki towaru.

Obsługa tragiczna, klient wchodzi a pracownik wychodzi albo na zaplecze albo układać towar. Nie wspomnę o dzień dobry i do widzenia - Notoryczne braki towaru.

Trochę dłuższy czas oczekiwania na paczkę

Trochę dłuższy czas oczekiwania na paczkę... mała rysa na kapciu... a tak poza tym, wzór i nr się zgadza, więc ok.

Super obsługa, bardzo wyrozumiała i cierpliwa

1. Zareklamowałam spodnie. Plusem jest to, że dostałam powiadomienie o decyzji sms. 2. Niestety nie było na wymianę spodni, które reklamowałam nad czym bardzo ubolewam bo były idealne do mojej wymagającej figury. 3. Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zaproponował mi inne modele. Był cierpliwy i z uśmiechem przynosił mi kolejne spodnie do przymierzenia. Dopytywał czy wszystko jest w porządku. Widziałam, że zależało mu bym wyszła ze sklepu zadowolona. Życzę w Nowym Roku ciekawych kolekcji i zatrudniania takich pracowników, którym zależy na kliencie. Jedyne co mogłabym zasugerować to aby w przyszłości kolekcje były bardziej urozmaicone. Rozumiem, że jest teraz moda na rurki, jednak nie wszystkim typom sylwetki one pasują. Chciałabym móc zakupić klasyczne spodnie z chociaż trochę rozszerzoną nogawką. Najlepiej ciemne i elastyczne. Strzałem w 10 był dla mnie model Elisa 792, który modelował pięknie pośladki dając efekt push up. Szkoda, że firma już ich nie produkuje. Proszę by firma na przyszłość wzięła pod uwagę, że są klienci którzy cenią sobie klasykę i duży wybór modeli dostosowanych by ukrywać mankamenty figury. Teraz wszędzie zapanowała moda na rurki, jakieś dodatkowo przecierane. Rozumiem, że kolekcja jest skierowana do młodszych klientów. Jednak jeśli firma pomyśli również o starszych, jestem pewna, że zyska kolejnych klientów.

Sklep Internetowy OK, Obsługa w sklepie na minus

Dobry sklep jeżeli chodzi o zakup internetowy , szybka realizacja zamówienia i możliwość odbioru osobistego w sklepie. Nie miła obsługa w sklepie Big Star Września, sprzedawcy na siłę wciskają dodatkowe produkty, mimo że przyszłam tylko odebrać swoje zamówienie.

Bardzo wygodne dzięki zakupom w sklepie internetowym

Bardzo wygodne dzięki zakupom w sklepie internetowym, można dokonać zakupu mimo braku asortymentu w sklepie stacjonarnym. Odbiór w sklepie stacjonarnym, na miejscu, bez dodatkowych kosztów.

Zła jakoś towaru...

Spodnie fajne, długie nogawki, ładny kolor jednak po kilku praniach częściej leżały już w szafie. Za taką samą cenę kupiłam kilka miesięcy później spodnie-model Giselle. Nie z BIG Stara. Nogawki też długie, nie tracą koloru i co najważniejsze wciąż wyglądają jak nowe. Kolejne spodnie? Zastanowię się który sklep wybrać..

TRAGEDIA NIE POLECAM

Podczas reklamacji zostaliśmy po prostu oszukani i w sms, który mówił o naprawie towaru ( co było nieprawdą) i przy oddawaniu RESZTEK pieniędzy z reklamacji. Robią nieptrzemyślane promocje z których korzytają ludzie i klienci maja potem problem. Nigdy więcej BIGSTAR.

Beznadziejna obsługa

W tym sklepie zawsze pracują kobiety, które, mam wrażenie, są tam za karę. Nigdy nie są zainteresowane klientem, nie doradzą, nie zapytają czego szukam, odwrócone pupami do wchodzącego klienta. One są z łapanki? Przepraszam, ale jak mam zamiar wydać pieniądze to oczekuję; zainteresowania, doradztwa i miłej obsługi a nie sfochowanych panienek. I proszę Państwa, nie mam 15 lat tylko 50 , żeby była jasność.

Jak na tak potężny koncern, mogłoby byc trochę lepiej.

1. data wizyty: 11/05/2019 r., godzina 11:15-11:30, 2. cel wizyty: poszukiwanie spodni jeansowych w rozmiarze W38 l30 w cenie do 300 PLN, 3. zewnętrzna witryna sklepu z umieszczonymi na niej ekspozycjami towaru, zachęca do wejścia do środka, szyby czyste, tabliczki z cenami towarów ekspozycyjnych ładnie wyeksponowane, ceny i zniżki procentowe dobrze widoczne z odległości około 3 metrów (z miejsca od połowy korytarza na zewnątrz sklepu), 4. w środku - trzy ekspedientki, młode kobiety w wieku około 25-35 lat, schludnie ubrane (koszulki koloru czerwonego z białym logiem "big star" na wysokości serca) i uczesane, delikatny makijaż, wszystkie uśmiechają się po moim wejściu do sklepu, dwie z nich jako pierwsze mówią mi dzień dobry, trzecia wcześniej pochyla się nad komputerem przy stanowisku "kasa", 5. podchodzę do wielkiego regału ze spodniami, zaczynam przeglądać kolory i rozmiary spodni - mijają 3 minuty jedna z ekspedientek podchodzi do mnie, pyta "czego pan szuka, w czym mogę pomóc?", uśmiecha się, odwzajemniam uśmiech i mówię o rozmiarze, kolorze i pułapie cenowym, kobieta w ciągu minuty zdejmuje z regału 5 par spodni, pokazuje mi je, kolory i fasony podobają mi się, biorę spodnie i idę do przymierzalni, 6. w trakcie przymierzania (jakieś 5 minut) ta sama kobieta pyta mnie z pozycji korytarza czy rozmiary są właściwe i czy ma przynieść jakieś inne modele spodni, odpowiadam "dziękuję, już wybrałem jedna parę", 7. wychodzę z przymierzalni, ta sama kobieta czeka już na mnie przy kasie, odbiera ode mnie 4 pary spodni, kupuje piątą parę, płacę kartą zbliżeniowo, 8. w międzyczasie podchodzi do kasy inna kobieta i pyta mnie o kartkę klubu Big Star z informacją iż jeśli taką kartę posiadam, zostanie mi naliczony rabat w wysokości 5%..., 9. kobieta sprzedająca mi spodnie, informuje mnie iż przeprasza mnie za nieścisłe informację, gdyż jej koleżanka zapomniała dodać o rabacie 5% ale naliczanym dopiero przy zakupie dwóch par spodni, poczuwam się ciut zniesmaczony, 10. transakcja dobiega końca, odbieram pięknie złożone dżinsy zapakowane w markowa torebkę i paragon, żegnam się i wychodzę ze sklepu.

Obsługa klienta w sklepie Big Star jest

Obsługa klienta w sklepie Big Star jest bardzo pomocna, szybka oraz konkretna. Pracownicy są bardzo sympatyczni. Jakość produktów jest wysoka oraz warta swej ceny. Reklamacje przyjmowane są bez żadnych problemów chociaż czas ich realizacji mógłby być znacznie szybszy.

Miłe ekspedientki

Miłe ekspedientki, które chętnie pomogą przy wyborze. Salon jest schludny i zadbany. Towar zawsze dobrze wyeksponowany. Szkoda jednak, że powierzchnia sklepu jest tak mała.

Zwrot tylko na kartę podarunkową

Zwrot tylko na kartę podarunkową, której ,jak wyraziła się sprzedawczyni, nie muszę realizować u nich. Klient jest mile widziany w chwili zakupu, już nie koniecznie w razie reklamacji lub zwrotu. ODRADZAM

W dzisiejszym dniu wybrałem się na zakupy do Galerii

W dzisiejszym dniu wybrałem się na zakupy do Galerii Handlowej w miejscowości Piła. Postanowiłem kupić sobie spodnie marki Big Star. Po wejściu do sklepu w Galerii Kasztanowej mimo upływu czasu i braku klientów w sklepie nikt z personelu do mnie nie podszedł. Przeglądałem przez ok 10min asortyment sklepu i nie bardzo wiedziałem jak wybrać spodnie według rozmiaru. Gdy wybrałem spodnie, które spodobały mi się zmuszony byłem podejść do Pań i poprosić o pomoc w ustaleniu rozmiaru. W tym dopiero momencie zainteresowano się moją osobą. Po przymierzeniu kilku par ostatecznie nic nie kupiłem w tym sklepie.

Odwiedzałeś ostatnio Big Star?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem