Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.68 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4674)

wysoki standart

Na prawdę warto wykorzystać wiedzę personelu i prosić o doradztwo przy zakupach. Świetny wybór towarów, dobrze zorientowany personel. Ceny jak na sklep stacjonarny przyzwoite

Pomoc sprzedawcy przy zakupie konsoli

Pan z działu IT wykazał się profesjonalnym podejściem i ogromnym zaangażowaniem zarówno w kwestii doradzenia jak i obsługi zakupionego u Was sprzętu.

Profesjonalne podejście do klienta od początku do końca.

Świetna obsługa, sklep w którym to obsługa szuka klienta a nie na odwrót. Kilka pytań badających potrzeby ze strony sprzedawcy i za chwilę mamy gotowe propozycje sprzętu oraz usług. Ze sklepu wyszedłem zadowolony z obsługi, o czym świadczyć może sfinalizowany zakup.

obsługa poprawna

Przy odbiorze zamówienia internetowego klawiatury wraz z myszą do pc oraz zakupu innego produktu związanego z PC sprzedawcy zachowywali się poprawnie, nie było kolejki w sklepie, aczkolwiek trochę mnie ponaglali. Rozumiem ,że ciężko jest wytrzymać w maseczce ochronnej w pomieszczeniu całą zmianę, ale przy klientach można zakładać ją choć na czas obsługi również na nos. system odbioru zamówień internetowych i wydawanie towaru dośc sprawnie. zorgnizowane.

Profesjonalnie

Bardzo profesjonalna obsługa w wyborze telefonu , przedstawienie parametrów, systemu , obsługi jak i naklejenie specjalnej foli na telefon ! Bardzo polecam

NIE POLECAM

Błąd na fakturze, którego nie potrafią sprostować od miesiąca

Stanowczo NIE POLECAM! Szprotawa - MediaExpert

witam nigdy nie wystawiałem komentarzy ale tym razem muszę nie może to przejść obojętnie. O ile Panowie na dziale elektroniki spisują się znakomicie są świetnie zorientowani, poswiecaja swoją uwagę i czas dla klienta za co dziekuje pełen profesjonalizm, to tyle Panie na kasach(dział obsługi klienta) już nie. Kupowałem telewizor w (Szprotawie Media Expert) za dużą gotówkę.. I zostałem nie miło potraktowany, a zaczęło się od tego momentu gdy odmówiłem tzw. "Dodatkowej gwarancji" które panie kasjerki nie będę wypisywał imion.. wręcz nachalnie próbowały wcisnąć.. wtedy pół żartem powiedziałem "jeśli pani zapłaci za mnie te 700zł to ja dokupie ta dodatkową gwarancję" Chciałem dać im do zrozumienia że NIE dziękuję ale one jakoś tego nie chciały zrozumieć.. Ile razy można się powtarzać?? Jakieś nie kompetentne te kobiety.. wtedy rozmowa zmieniła się i zaczęły atakować mnie jako klienta, było naprawdę nie miło jedna pani w krótko ściętych bląd włosach a druga tak myślę kierowniczka..przestrzegam! Miałem zostawić już ten telewizor za ta nie miła obsługę ale odpuściłem tym razem. Przychodzilem tu od wielu lat jako stały klient i kupowałem zawsze za gotówkę.. Te Panie powinny mieć trochę więcej szacunku i oleju w głowie. Straciliście kilenta moja noga więcej tu nie postanie. Stanowczo NIE POLECAM! i przestrzegam kolejnych klientów.

dostawa do punktu

Dostawa do punktu i brak problemu z odebraniem paczki pokazując po prostu maila

Miła obsługa

Ostatnio reklamowałam dysk SSD i jestem zadowolony z rozwiazania sprawy i czasu

Pół na pół

Pan który proponował laptopa był bardzo dobrze zorientowany, miły i obeznany natomiast na dziale ratalnym już było fatalnie. Pani nie przekonała mnie do zakupu

lubię

Lubię robić zakupy w media expert, choć robię to rzadko

Świetne podejście do klienta.

Poszłam z synem żeby kupił sobie grę. Ja się zupełnie na tym nie znam, więc zdałam się na gust synka. Na miejscu w alejce spotkaliśmy pracownika-pasjonata, który doradził grę odpowiednią dla jego upodobań i do jego wieku, a do tego był bardzo miły i miał anielską cierpliwość do dziecka, które chciało sobie kupić grę dla dorosłych. Wspominał że sam ma dzieci. Nauczyłam się o oznaczeniach na pudełkach gier za namową wspomnianego Pana. Zdecydowanie Pan marnuje się na swoim stanowisku, ale odnajduje się w nim świetnie :D Brak słow

Szczególnie dobra obsługa

Cała rodzina zadowolona z zakupów, bardzo uprzejmi pracownicy i pracownice z obsługi

OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM

Co prawda kupowałem towar na elektro.pl ale to ta sama firma, ten sam właściciel i to samo podejście do reklamacji... Odradzam zakupy w tej firmie. Jak jest jakakolwiek usterka (w moim przypadku ekspres do kawy krups) elektro.pl podchodzi bardzo "olewczo" do reklamacji. Towar jest wysyłany do pseudo "autoryzowanego" serwisu który ma odrzucać reklamacje (sugerują że do młynka do kawy ktoś wlewał wodę :D ) i w dodatku serwis uszkodził pojemnik na wodę i ekspres nie naprawiony wrócił cały usyfiony. Sprawą zajmuje się właśnie rzecznik praw konsumenta. Jeśli ktoś będzie miał z nimi podobny problem to nie odpuszczajcie tylko zgłaszajcie się do rzecznika. Wiem że dużo ludzi odpuszcza i na tym TERG (właściciel mediaexpert oraz elektro.pl) żeruje że nie będzie musiał ponosić kosztów naprawy ale walczcie o swoje a na przyszłość proponuję omijać tą firmę szerokim łukiem. Ja w tym sklepie na pewno już nigdy nic nie kupię za właśnie tego typu obsługę po sprzedażową, nawet jak by dawali towar za pół darmo. Szkoda zdrowia na nich i nerwów.

Szybko i sprawnie

można przez Internet z odbiorem w sklepie

Przyjemne otoczenie

Sklepy są zawsze czyściutkie, sprzęty błyszczące i ładnie wyeksponowane. Przyjemnie się wchodzi z płytek na wykładzinę w sklepach Media Expert, zupełnie inne uczucie i przyjemnie się robi zakupy. Obsługa bardzo miła

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem