Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.65 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4693)

Opinia klienta dla doradcy sprzedażowego

Kupując telewizor w Waszym Sklepie w Wałbrzychu, ulica Długa ,zostałam bardzo dobrze wręcz profesjonalnie obsłużona przez pracownika firmy Media Expert Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Pracownik bardzo miły , grzeczny, bez jakiegokolwiek zdenerwowania odpowiadał na zadawane pytania, wręcz wykazywał się stoickim spokojem i dużą wiedzą. Polecam tego Pana każdemu przy zakupie sprzętu w tym sklepie.

Super.

Zadzwoniłam na infolinię ws. pomocy w płatności ratalnej zakupionego produktu. Otrzymałam profesjonalną pomoc. Jestem usatysfakcjonowana, polecam.

Jestem zadowolona

Składałam tu niedawno reklamację na towar zamówiony online. Musiałam postać w długiej kolejce ale to dlatego, że było naprawdę dużo klientów a pracownicy na wszystkich stanowiskach dwoili się i troili. Reklamacja była załatwiona bardzo szybko i bez problemu. A później sprzedawca doradził mi dużo lepszy towar niż sama wybrałam. Super miejsce, polecam na udane zakupy.

Polecam, super obsługa.

Zabrakło asortymentu w innym sklepie i tak tu trafiłam. Super miejsce, czysto przestronnie i duży wybór asortymentu. Bardzo szybko i sprawnie załatwiają reklamację. Zakupiłam tu pralkę i naprawdę szybko rozpatrzono reklamację. Jestem zadowolona z obsługi i dlatego często tu wracam po zakupy.

Super obsługa

Uwielbiam robić tu zakupy. Zawsze jest tu mało ludzi, duży wybór asortymentu i każdy służy pomocą. Mają niskie ceny i zawsze dobrze doradzą. A nawet jeżeli zrezygnujesz z zakupu to bez problemu przyjmują towar.

Super miejsce.

Bardzo fajny sklep. Obsługa bardzo pomocna chociaż długo każą na siebie czekać. W sklepie jest czysto i przestronnie. Trochę mały wybór asortymentu na półkach ale zawsze można złowić i odebrać na miejscu. Bardzo polecam.

Wyjątkowa obsługa

Gorąco polecam obsługę w dziale rtv .Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) nie dosyć, że wykazał się wielką wiedzą to dodatkowo posiada duże pokłady cierpliwości co jest bardzo istotne w przypadku niezdecydowanego klienta jakim byłam ja . Widać że jest to temat którym się pasjonuje i umie dobrze doradzić . Gorąco polecam

Super ekipa

Zgrana ekipa , widać współpracę między stanowiskami pracy. Doradztwo przy wyborze sprzetu i zalatwienie formalności związanych ze sprzedażą ratalną na najwyższym poziomie. Mój ulubiony sklep w regionie. Wolę podjechać z innego miasta bo wiem że zawszę wyjde zadowolona. Polecam

Poziom obsługi reklamacji fatalny ,

Poziom obsługi reklamacji fatalny ,przekraczany czas na rozpatrzenie reklamacji nie 14 dni roboczych a ponad 20 to norma i BOK twierdzi że jest OK . Pralka reklamowana już 5 razy na to samo uszkodzenie ,serwis chyba tylko pieczątki stawia i oddaje nie naprawiony . Prośba o zwrot gotówki w ramach rękojmi przez BOK jak grochem o ścianę , na maile nie odpowiadają.

Sklep nieprzyjazny dla klienta

W zeszłym roku kupiłem hulajnogę firmy Blaupunkt , w czerwcu minął rok od zakupu a już drugi raz jest w serwisie . Serwis ma czas oczywiście na wszystko ,więc oddając w zeszłym roku po miesiącu użytkowania dostałem ją z powrotem na koniec sierpnia. Sezon się skończył , więc pozostało czekać do kolejnego . I w końcu jest , zaczynam użytkować i po dwóch tygodniach znowu to samo . Kolejna reklamacja , tym razem rękojmia ale sklep ma gdzieś klienta. Otrzymałem odpowiedź 15-go dnia ,że moje żądanie nie zostanie spełnione a serwis od 8 dni ma ja na stanie i mam czekać . Brak jakiś konkretów , " mam być wyrozumiały " Czyli kupić i reszta zostaje po stronie klienta . Nie polecę nigdy tego sklepu i nigdy więcej nie zrobię w nim zakupów

słuchawki beprzewodowe

Chciałem kupić słuchawki bezprzewodowe . Znalazłem w ofercie słuchawki .Potrzebuje najprostsze do słuchania audiobooków,znalazłem najtańsze Xiaomi Redmi TWS EAX 1.Na stoisku w Wołominie obszedłem półkę ze sluchawkami dwa razy, nie ma.Zwróciłem się do sprzedawcy podałem mu model, okazało się że są w szafce na klucz, wyjął podał. Zapłaciłem. Okazało się że nie mają ładowarki, a kabel to mini usb.Zwracam się do Pana sprzedawcy, odwróconego tyłem do mnie, bo "zajęty" klikaniem, są na półce. Znalazłem, za 39 zł, prawie cena słuchawek, pytam czy to takie.Pan łaskawie spojrzał i powiedział "no". W domu okazało się że jedna ze słuchawek nie kojarzy się i nie działa.Wracam do sklepu z reklamacją. Okazuje się że dwa tygodnie, bo to towar do użytku osobistego. A smsa z odpowiedzią jak nie ma tak nie ma Więc kupiłem drugie takie same, mając nadzieję że te bedą dobre.I zadziałały.W sumie kupiłem dwie pary słuchawek, a obsługa, panowie odwróceni tyłem, po prostu lekceważący klienta, przykre naprawdę.

profesjonalna obsługa

Zadzwoniłam w sprawie reklamacji. Konsultant wysłuchał wszystkich moich uwag i zastrzeżeń co do przesłanego zamówienia. Natychmiast rozpoczął procedurę reklamacji. Udzielone porady były bardzo przydatne. Ogólnie usługa reklamacji odbyła się natychmiast i profesjonalnie. Bardzo polecam najpierw porozmawiać z konsultantem infolinii bo na pewno najpierw poradzi fachowo rozwiązanie sprawy.

Słabiutka obsługa

Doradcy słabo znają prezentowany sprzęt. Gdy nie ma odpowiedniego modelu każą klientowi samemu sobie poszukać na stronie internetowej. Od lat ten sam niski stnadard obsugi klienta w tej placówce.

Super obsługa

Chciałem złożyć skargę na kuriera, który na moich oczach uszkodził zawartość paczki przy rozładunku. Myślałem że nic się nie stało i nie pomyślałem żeby spisywac protokół uszkodzenia, bo z zewnątrz nie wyglądało na uszkodzone. Pani na słuchawce z Media Expert bardzo miła i cierpliwie wytłumaczyła, że to nie był kurier z ich firmy, tylko z zewnętrznej i dalej przedstawiła mi co możemy dalej zrobić. Obsługa klienta po mistrzowsku.

Dramat, nie polecam zamawiania online!!

Ponad tydzień temu zamowilam komplet mebli ogrodowych z dopłatą za dostawę na następny dzień i dodatkową opłata za wniesienie (!!!) Otrzymałam połowę zamówienia tj dwa fotele i stolik, sofy nie otrzymalam do dziś! Pani na infolini uspokojala mnie że sofa dojdzie niebawem. W panelu zamówienie widnieje jako dostarczone. Zgosilam się mejlowo że to chyba jakiś żart. Kazali wypełnić reklamacje i wysłali do mnie kuriera po odbiór tego co łaskawie otrzymalam, gdzie już to złożyłam i sprzęt użytkuje. Dramat, kurierowi podziękowałam... Czy to takie dziwne że oczekuję jak najszybszej dostawy sofy wraz z wniesieniem albo zwrotu za nią pieniędzy? Ostatni raz bylam klienta tego sklepu.

Bardzo źle

Zamówiłem i opłaciłem w sklepie kuchenkę amica. Miało być zrealizowane w piątek w godzinach rannych. Niestety zmarnowałem cały dzień w oczekiwaniu na zakupiony towar i do chwili obecnej go nie ma. Zero kontaktu ze sklepu w Koszalinie, zero kontaktu z przewoźnikiem i instalatorem. Takie traktowanie klienta to po prostu skandal. Ile mam brać dni urlopu, żeby się doczekać na dostawę i realizację zamówienia. W informacji przesłanej przez sklep jest napisane, że zamówienie odebrałem. Kuchenki na tą chwilę nie otrzymałem

Nie polecam obsługi Płock

Pracownik działu rowerowego niekompetentny i nieuprzejmy, celowo anulował zamówienie na rower twierdząc, że ktoś zarezerwował telefonicznie, choć stan magazynowy wskazywał dostępność. Dodatkowo bezczelny i podnoszący głos na klienta! Sprawa zgłoszona jako skarga do Media Expert oraz do UOKiK. Pan powinien zdecydowanie zmienić pracę, ponieważ nie nadaje się do relacji z klientami. Odradzam każdemu ten sklep i omijać szerokim łukiem nieprzyjemnego i opryskliwego pracownika działu rowerowego.

Pomoc sprzedawcy przy zakupie konsoli

Pan z działu IT wykazał się profesjonalnym podejściem i ogromnym zaangażowaniem zarówno w kwestii doradzenia jak i obsługi zakupionego u Was sprzętu.

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem