Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.60 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4575)

anulują zamówienia, pracownicy kradną towar

Nie polecam dziadostwa zwanym media expert. Zamowienia są anulowany, po czym pracownicy sprzedają towar na olx z możliwością wystawienia faktury. Kupiłem tam kilka kart graficznych i żadnej nie otrzymałem. NIE POLECAM!

Nie polecam

Witam nie polecam zamównienie przysłano niekompletne a reklamacja trwa od 19.02 do dzisiaj Ciężko wam dosłać brakującego zamówienia podejście do klienta kiepskie muszę co dzień dzwonić na infolinie a tam odpowiedz już jest to zaznaczone i gotowe do wysłania NIE POLECAM

Jakie szefostwo taka obsługa

Chciałam się podzielić opinia o sklepie Media Ekspert , która sprzedaje używany towar , udając , że wszystko w prządku , ale cóż jeśli jest na to przyzwolenie z góry .Po napisaniu skargi na obsługę w sklepie , nie ma żadnej reakcji od miesiąca ,, ani odpowiedzi na maile .No cóż , ale chyba Panów zaskoczę .

Dno nie firma

Przez internet zakupiłem odkurzacz wpłata została zaksięgowana po upływie kilku dni otrzymałem informację że towaru nie posiadają i anulują transakcje a zwrot wpłaty otrzymam w ciągu 14 dni na co zareagowałem że chce zwrot wyłudzonych pieniędzy natychmiast bez odzewu obecnie mija 15 dzień a kasy niestety nie ma. Pytanie gdzie zgłosić wyłudzanie i traktowanie kupującego jako dostawców darmowych kredytów

fajny sklep z dobrą obsługą

po któryś z rzędu zakupach mogę ze swoboda stwierdzić, że to sklep godny polecenia, obsługa na prawdę daje radę - polecam

Zamówienie przez internet

Zamówiłam w sklepie internetowym z dostawa do sklepu jeden produkt. Otrzymałam informacje, ze dostawa będzie 2-5 dni. Dzisiaj, w piątym dniu, otrzymałam maila, ze moj produkt został przekazany do pakowania. Pytam zatem - po co ta nieprawdziwa informacja przy zamówieniu? 2 dni? Po 2 dniach to może ktoś się w ogóle zorientował ze zamówienie jakies wpadło... ludzie... to nie jest sezon świąteczny, kiedy zamówień może być na prawdę sporo... Ciekawe ile jeszcze to zajmie :|

git

dobry kontakt z obsługą

Dodatkowe usługi - lodówka zabudowana

Sytuacja dotyczy lodówki zabudowanej. Zamówiłem uslugę komfort, aby nie musieć męczyć się z instalacją lodówki. W sklepie obiecano, że nie muszę się o nic martwić. Dostawa wyglądała następująco. Panowie przyszli, nie chcieli odkręcić starej lodówki (musiałem to robić sam). Następnie wstawili lodówkę w dziurę po starej i powiedzieli, że skończyli. Nie zabrali śmieci, NIE zabezpieczyli i wypoziomowali sprzętu i Nie zamocowali pozostałych elementów lodówki. Dzięki temu zostałem z chwiejącą się lodówką, która aby zakończyć instalacje powinienem wyjąć, wypozionowac, dokręcić pozostałe elementy i wsadzić spowrotem. DLATEGO Nie polecam korzystać z media Expert, będziesz musiał dopłacić do ich 'niskiej' ceny.

Busko Zdrój

Chciałabym bardzo podziękować Pani z Media Expert z Buska-Zdroju za wspaniałą postawę,, za ogromne zaangażowanie, dzięki Pani mam upragniony głośnik Marshalla. Taka pracownica dla sklepu to prawdziwy skarb. Pozdrawiam. Joanna Dyjor z Krakowa (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Obsługa

Życzliwa, uprzejma i profesjonalna obsługa. Pan cierpliwie udzielał informacji o sprzętach i aktualnych promocjach, starając się dostosować do naszych wymagań. Ostatecznie zdecydowaliśmy się dokonać zakupu na miejscu w sklepie stacjonarnym, doceniając taką formę obsługi klienta. Na miejscu również udało nam się uzyskać kredyt do zakupu sprzętu na raty wraz z dodatkowym ubezpieczeniem w cenie kredytu, dzięki fachowemu wsparciu obsługującej nas Pani. Warto również podkreślić, że sklep jest dobrze zaopatrzony w sprzęt AGD, którym byliśmy zainteresowani, dużo towaru można zobaczyć na miejscu. Dostawa do domu sprawna i w umówionym terminie z odpłatną możliwością wniesienia do domu. (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Nigdy więcej w Media Expert!

Jakość obsługi fatalna.Zamówiłam pralkę na raty. w domu po ochłonięciu wyczytałam że praktycZnie 600zlotych więcej będę płaciła. gdyby niekompetentna pani przeczytała mi warunki umowy w życiu nie zgodziłabym się na tę formę kupna a zapłaciłabym gotówka!I nie dajcie się nabrać na rzekome gratisy i zmianę terminu dostawy, bo to będzie doliczone wam do rachunku!!!!

Nienaganna obsługa

W ostatnim czasie dokonałam zakupu telefonu. Szukałam sprzętu odpowiedniego dla seniora. Pracownik przedstawił mi pełną ofertę, doradzając, który model będzie najodpowiedniejszy. Rozmowa przebiegła dosyć sprawnie, obsługa była na wysokim poziomie. Zasady sanitarne były przestrzegane, nie miałam żadnych zastrzeżeń co do czystości i przejrzystości na sali sprzedaży.

Nie polecam

Odradzam ten sklep każdemu. Zamowiłem lodówkę z dostawą i montażem. Lodówka miała być dostarczona w sobotę. W piątek dostałem maila, zamówienie przekazane instalatorowi. W sobotę w dniu dostawy zero kontaktu. Cały dzień zmarnowany. W poniedziałek po interwencji mailowej najpierw mail że lodówka w drodze, po godzinie, że lodówka czaka w magazynie, po 2 godzinach telefon ze sklepu, że lodówka będzie najszybciej we środę a po kolejnej godzinie mail że zamówienie anulowane. Więc sami odpowiedzcie sobie na pytanie czy warto korzystać z takiego pseudo sklepu, który ma gdzieś klienta.

super obsługa

Bardzo fajna obsługa w sklepie Z miłą chęcią powracam do tego sklepu

Nie polecam nikomu.

Nie polecam tego czegoś bo sklepem to ciężko nazwać. Zamowienie złożone z opłaconym ekstra transportem i montażem na dany dzień. Czekasz w domu a oni nawet Cie nie poinformują, że mają gdzieś klienta i nie dostarcza towaru. Zapomnijcie o rzetelności tej firemki. Lepiej kupować gdzieś gdzie dbają o klienta

Bardzo rzeczowa obsługa

Pan dobrze zorientowany, zna się na rzeczy. Bardzo dobrze doradził i wytlumaczyl wszystko jasno

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem