Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Gdańsk
Treść opinii: Podjęłam się załatwienia sprawy w imieniu krewnego, który z racji innego miejsca pobytu nie może osobiście jej załatwić. Zadzwoniłam do Urzędu z prośbą o pomoc. Pani z uwagą wysłuchała w czym problem a potem podpowiedziała dobre rozwiązanie. Następnie udałam się do Urzędu, aby sfinalizować sprawę. Wszystko potoczyło się sprawnie do czasu, kiedy trzeba było uiścić opłatę za wydany dokument. Czar prysł. W całym Urzędzie dwie dostępne kasy ( bank na parterze) oraz kasa Urzędu na II piętrze. Tłum ludzi czekających karnie w kolejce, którym czasem puszczają nerwy. Jeżeli pobiera się opłaty za każdą administracyjną czynność, to przecież nie trudno przewidzieć, jakie są potrzeby Urzędu dla sprawnego załatwienia interesantów. I chociaż pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne to nieco przygasło przy kasowym okienku. Mimo wszystko uważam, że idzie ku lepszemu. A niniejszą uwagę daję w prezencie Prezydentowi Miasta, aby wiedział, co można poprawić.