Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: New Balance
Treść opinii: Postaram sie krótko. Zapragnęłam kupić buty, jednakże nie było mojego rozmiaru. Śmiertelnie poważny pracownik zaproponował, że zamówi wybrany przeze mnie model w sklepie internetowym. Sprawdziwszy uprzednio, czy buty są na stanie, dokonał zamówienia, informując, że buty zostaną dostarczone do domu na koszt firmy. Ucieszyłam się i czekałam... czekałam... czekałam. Nie było ani telefonu, ani maila, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Pojechałam do sklepu. Okazało się, że zamówienie nie zostało złożone. Pani wydrukowała nową karteluszkę (do kolekcji) z potwierdzeniem złożenia zamówienia i kazała oczekiwać na wieści od kuriera. Kolejne dni i nic. Zadzwoniłam do sklepu online, a tam nieco skonsternowana Pani, po chwili namysłu oświadczyła (na poczekaniu wymyśliła?), że buty były, owszem, ale miały wadę, więc ich nie wysłali. Powiadomią mnie o tym oficjalnie w mailu. Nie powiadomił. Siedziałam w domu tydzień, czekając na przesyłkę, która nigdy nie stała się ciałem. Dziękuję za szanowanie mojego czasu i mnie jako klienta. Wiem, że tracąc jednego klienta firma nie zbiednieje, ale może ktoś to kiedyś przeczyta i weźmie pod uwagę jako przestrogę przed zamawianiem butów tą drogą.