Opinia użytkownika: Tomasz_163
Dotycząca firmy: JET
Treść opinii: Moja obserwacja miala miejsce na stacji benzynowej Jet w Bydgoszczy. Musiałem akurat zatankować gaz do samochodu, i postanowiłem bliżej przyjżej się jakości obsługi na tej stacji. W tym celu przygotowałem sobie stoper, aby móc zmierzyć także i czasy reakcji pracowników stacji. Gdy podjechałem na stację o godzinie 12:10 stanowisko tankowania gazu było akurat wolne. Wysiadłem z samochodu i wdusiłem dzwonek, przyzywający pracownika stacji. W tym momencie rozpocząłem pomiar pierwszego czasu. Od momentu wduszenia przeze mnie przycisku do pojawienia się pracownika stacji, pytającego za ile zatankować upłynęły dokładnie 43 sekundy. Często tankuję w tym miejscu, i akurat tego dnia muszę przyznać, że czas ten był bardzo dobry jak na tych pracowników. Bez myslenia odpowiedziałem, aby zatankowano mi gaz do pełna, po czym udałem się w kierunku stacji. Nie znam zasad przeprowadzania obserwacji na stacjach benzynowych, zatem robiłem je w oparciu o te informacje, które dla mnie są ważne jako klienta. Nie mierzyłem czasu tankowania przez pracownika, ponieważ wydaje mi się to bez sensowne, gdyż jest to zależne od jakości urządzeń tankujących i kwoty tankowania, oraz rodzaju paliwa. Na stacji stanąłem w kolejce, przede mną były 3 inne osoby. Mierzyłem czas obsługi pojedynczo każdej z nich. Pierwsza osoba chciała tylko zapłacić za paliwo, i płaciła gotówką, więc została obsłużona szybko. Czas obsługi tego klienta wyniósł 8 sekund. Drugi klient po za paliwem robił też drobne zakupy, oraz dokonywał płatności kartą, co wydłużyło cała operację, ale ostatecznie także został obsłużony w mairę szybko, bo zaledwie w 23 sekundy. Trzecia osoba nie kupowała paliwa, była jedynie zainteresowana myjnią automatyczną, a dokładniej mówiąc informacją jak się nią posługiwać (był to starszy mężczyzna, który przyznal się, że będzie korzystał z tego typu myjni po raz pierwszy). Pracownik stacji zaczał przystępnie i jasno tłumaczyć zasady korzystania z myjni, niestety operacja trwała chwilę, ponieważ kilka rzeczy musiał powtarzać kilka razy, ale według mnie mówił bardzo jasno. Ostatecznie starszy mezczyzna wyszedł zadowolony, a cała "instrukcja obslugi myjni" 1 minutę i 27 sekund. Wreszcie przyszła moja kolej. Juz wcześniej zaplanowałem sobie, że specjalnie do celów obserwacji po za gazem zamówię także hot-doga. Mierzenie czasu rozpocząłem od momentu rozpoczęcia rozmowy z kasjerem. Zapłacilem za gaz oraz za hot-doga, po czym zostałęm poproszony o poczekanie przy stoliku pod oknem. Usiadłem, zgodnie z prośbą pracownika stacji. Po chwili zostałem poproszony o podejście i wybranie sosu, bez wahania wybrałem musztardę. Parę sekund później otrzymałem moje zamówienie. W tym momencie zakonczylem pomiar czasu mojej obsługi, który wyniósł 4 minuty i 35 sekund. Nie wiem, jak ten czas ma się do standartów pracy stacji Jet, lecz ja jako klient byłem zadowolony (na stacji Shell czasami czekam na hot-doga nawet 10 minut). Hot-dog byl gorący i chrupiący. Parówka także była ciepła. Całośc dostałem w pomagajćym trzymać opakowaniu kartonowym, owiniętym białą serwetką. Zauważyłem także dużą serdeczność pracowników stacji, zarówno Pana pomagającego mi w tankowaniu jak również kasjerki... miło dostać ciepły i szczery uśmiech na początek dnia :) Cała stacja była bardzo czysta, nie było żadnych walających się kartonów ani śmieci. Stoliki także były umyte i czyste, co miałem okazje sprawdzić czekając na hot-doga. Ogólnie jestem zadowolony z obsługi na tej stacji i chętnie będę tam tankował.