Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JET
Treść opinii: Podjechałem pod dystrybutor. Ponieważ obowiązuje samoobsługa, wybrałem rodzaj paliwa po czym nalałem je do baku. Udałem się do sklepu, zapłaciłem i odjechałem. Moją negatywną ocenę uzasadniam przede wszystkim słabą jakością obsługi przez ekspedientów. Oczywiście rozumiem, że stacja jest samoobsługowa z praktycznych względów ale wewnątrz sklepu klient oczekuje pewnego zachowania, które jest już powszechne na tym rynku. Normalne jest, że pracownicy powinni starać jak najbardziej usatysfakcjonować klienta, jest to bowiem w interesie firmy. Tymczasem kilka razy tankowałem już na tej stacji i za każdym razem zachowanie obsługi moim zdaniem było niewłaściwe. Nie zwróciłem uwagi ile było kas ale jeśli były dwie to czynna była jedna, jeśli natomiast była jedna to zaskakuje mnie, że stało przy niej dwoje pracowników i niestety nie przekłada się to na jakość. Bowiem nie tylko była czynna jedna kasa to do tego musiałem poczekać aż ekspedienci porozmawiają sobie z kimś kto stał przy kasie i wydawał się być ich dobrym znajomym. Wydaje mi się, że takie rozmowy powinny poczekać jeśli klient czeka. Co gorsza po tym jak już wreszcie "otrzymałem okazję" podejścia do kasy ekspedientka użyła bez silenia się na jakąkolwiek uprzejmość zapytała wprost "co ma być?", odpowiedziałem, że chcę zapłacić i położyłem pieniądze, ekspedientka wzięła je i nic nie odpowiadając odwróciła się do swojego kolegi.