Opinia użytkownika: Klient_SkM7
Dotycząca firmy: Glovo
Treść opinii: Moja pierwsza przygoda przypadła na okres przedświąteczny kiedy Glovo szumnie reklamowało swoją współpracę z Biedronką. Zaświeciły mi się od razu oczka, ponieważ delikatnie mówiąc jestem uzależniona od guacamole dostępne wyłącznie w sieci z bożą krówką. Wybrałam również kilka pozostałych, interesujących mnie w Biedronce produktów i zamówiłam Glovo. Czekałam 5 godzin, wisząc ostatnie 2 na czacie z obsługą klienta. Zniechęciłam się na 2 tygodnie, ale słyszałam od znajomych, że jednak ich zakupy dotarły całkiem szybko. Wypróbowałam więc zamówienie opcji „cokolwiek” gdy świętowaliśmy urodziny mojego męża i zamówiłam 2 butelki wina, dostawa była bardzo szybka, niemal w 20 minut, Pan Kurier niezwykle uprzejmy, a rozliczenie wpływające na maila zawierało wszystkie szczegóły usługi. Zachęcona udaną transakcją zamówiłam jedzenie z KFC, niestety przyjechało zimne i z dużym opóźnieniem. Oceniam Glovo na 3,5 – nie ma tragedii, trochę przypomina to rosyjską ruletkę, nigdy nie wiadomo na co się trafi, czy kierowca nie zabłądzi czy nie będzie kolejki… Kierowcy naprawdę się starają, dlatego widzę potencjał w tej aplikacji.