DTS Transport

(2.52)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (99 z 211)

Nie znam
Nie znam

Klient_5eyfW

18.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie znam
Nie znam

NickName348

18.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

anna_5876

18.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Uwielbiam
Uwielbiam

Klient_w5p7

08.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bezczelność kuriera i...
Bezczelność kuriera i wulgaryzmy kuriera który dostarczył tv. Niemożność dodzwonienia się w celu złożenia skargi. Kurier czuł się bezkarny. Omijać szerokim łukiem tę firmę

Niezweryfikowany Klient_KN0b

22.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
szef ekipy mającej...
szef ekipy mającej montować telewizor odmówił usługi z sobie tylko znanych powodów. Poproszony o założenie maseczki, kategorycznie odmówił mimo tego, że było ich trzech i ofiarowaliśmy im maseczki prosząc aby je ubrali. Od początku nie wykazywał chęci współpracy i robił wszystko aby nie montować telewizora. Prawdopodobnie nie umiał go zamontować, najpierw twierdził, że nie ma uchwytów, później że są ale liche i widać było, że nie wie jak się do tego zabrać. Każde zadane pytanie traktował jako atak na siebie twierdząc,  że jeszcze jedno słowo i wychodzi, twierdził także że on nie świadczy usług więc nie wiem w jakim charakterze został przysłany. Zapytał gdzie dokładnie ma wisieć tv, zapytałam czy mam przynieść ołówek lub może ma swój to zaznaczymy i na to się obraził mówiąc że dłużej nie będzie znosił ubliżania.  Wyraźnie ten Pan już od wejścia nie chciał wykonać tej usługi, mamy obawę, że może ten telewizor się im uszkodził w transporcie i dlatego unikali nawet włączenia go. Ostatecznie wyszli, nie zamontowali, nie uruchomili i przyjechali kilka dni po pierwotnym terminie oraz 1,5 godziny poza ustalonym przedziałem czasowym. Po tej niedoszłej usłudze czuliśmy się jak bohaterowie Monty Pythona i trudno było stwierdzić co poszło nie tak. Na pewno nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Dostałam maila, że kolejny zakup również oni dostarczą więc szybko zadzwoniłam aby temu zapobiec. Przestrzegam, montujcie sami a transport na pewno nie u nich.

Niezweryfikowany Klient_rue5

16.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Ta firma to...
Ta firma to jakaś pomyłka. Dostarczono mi 5 paczek z 6 i nikt nie chce dostarczyć tej brakującej, pomimo uzyskanej informacji, że nie została zabrana z magazynu. Dodzwonić się jest prawie niemożliwe, a jak już się uda zbywają informacją, że ktoś oddzwoni, a nie dzwoni nikt. Telefon Kuriera, który próbował na początku pomóc, nagle zostaje własnością innego Kuriera. Dla mnie to naciąganie klienta. Jeżeli paczka faktycznie znajduje się na magazynie to każda normalna firma kurierska, chcąc naprawić swój błąd, następnego dnia zleca dostarczenie do klienta. Ale DTS Transport widać normalną firmą kurierską nie jest. Zero odpowiedzi na zgłoszenie mailowe, telefony. Czekam już tydzień, ale co to obchodzi pracowników firmy. Przecież muszą dalej dostarczać niekompletne przesyłki i olewać odbiorców. A pomysłu na zmianę nazwy gratuluję. Nijak się ma do tego jak traktują Państwo klientów i adresatów przesyłek.

Niezweryfikowany Klient_RaMT

07.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nigdy nie miałam...
Nigdy nie miałam zarzutów do żadnej firmy kurierskiej. Ta jest tragiczna. Towar dotarł po 2 dniach. Kurier zostawił towar w drzwiach. Zamówiłam usługę montażu. Kurier ,, zapomniał" w chwili dostawy w domu było dziecko. Po telefonie do kuriera dostałam propozycję że dokończy usługę za kilka dni. Reklamacja nie uznana bo ponoć odmówiła usługi montażu. Tylko po co dodatkowo za nią płaciłam. Dowodem jest mój podpis. Tylko ja nie podpisałam odbioru. Ponieważ mnie nie było!!!

Niezweryfikowany Klient_E5w3

01.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
NAJGORSZA FIRMA Z...
NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ DO TEJ PORY MOGŁEM SIĘ SPOTAKĆ . OD 10 DNI NIE MOGĄ PRZYWIEŚĆ LODÓWKI , RAZ UDAŁO SIĘ LECZ NIE DO KOŃCA BO PANOM NIE CHCIAŁO SIĘ ROZPAKOWAĆ NA KORYTARZU I PRZENIEŚĆ 2 METRY ,CHOĆ USŁUGA ZAPŁACONA . NASTĘPNIE PO ZABRANIU PRZEZ NICH OKAZAŁO SIĘ ŻE TA LODÓWKA JEST USZKODZONA W TRANSPORCIE . GODZINY DOSTAWY ???/ TO ŻART !!!!! PISZĄ ŻE BĘDZIE OD 16-18 A PRZYJEŻDZAJĄ O 9.00 , NASTEPNIE O 22 WYSYŁAJĄ POWIADOMIENIA NA MAILA ŻE BĘDĄ MIĘDZY 8-10 TYLKO SPAĆ Z KOMPEM I CZEKAĆ NA PAŃSTWA . POWINNI NA CMENTARZ WOZIĆ TAM JUŻ NIKT NIC NIE ROBI TYLKO SOBIE LEŻY

zarejestrowany-uzytkownik

18.06.2021

Placówka

Strzeszów, ul. Ozorowicka Ozorowicka

Nie zgadzam się (0)
Kpina z klienta...
Kpina z klienta W dniu dostawy zmienia się nagle termin. Wcześniej potwierdzano termin. Kolejna wersja, że nie mogli znaleźć towaru ,następna, ze nie zmiescila się do samochodu. Omijać szerokim łukiem.

Niezweryfikowany Klient_ByzU

20.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przede wszystkim podejście...
Przede wszystkim podejście do klienta jest poniżej krytyki. Musieliśmy zwrócić kabinę prysznicową i brodzik do producenta, wszystko dogadane, opłaciliśmy transport dwóch paczek. Wskutek naszego błędu okazało się, że kabina jest spakowana w dwie paczki - co finalnie daje łącznie trzy paczki. Mimo opisu liczby, rozmiarów i wagi paczek przewoźnik DTS zabrał wszystkie trzy (nasi pracownicy, którzy wykonywali u nas remont sami potwierdzają, że osobiście widzieli jak wszystkie paczki zostały zabrane) a dostarczone do producenta zostały dwie. Jedna przepadła i ślad po niej zaginął. DTS generalnie gra z nami w grę pt. "Na liście przewozowym są dwie i dostarczone są dwie." Nie ma żadnej konkretnej rozmowy, odpowiadają jak automat i po prostu próbują nas zbyć. Reklamację także odrzucili w takim samym tonie. Nie odpowiadają na zarzut iż nasi świadkowie potwierdzają, że ich kierowca zabrał trzy paczki. Chyba wychodzą z założenia, że jak trzecia paczka została zabrana bez żadnych pisemnych potwierdzeń to nie można im nic zrobić. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Szczerze nie polecam korzystać z usług tej firmy.

Niezweryfikowany Klient_5ox0

05.05.2021

Placówka

Katowice, ul. Katowice

Nie zgadzam się (0)
Firma nie jest...
Firma nie jest godna polecenia. Zamówienia dostarcza po terminie.

Klient_e3tB

13.04.2021

Placówka

wrocław, ul. xxxxxx

Nie zgadzam się (0)
...i mam nadzieję,...
...i mam nadzieję, że nigdzie takiej nie będzie. Nie polecam usług tej firmy żadnej ze stron.

Niezweryfikowany Klient_cEht

16.02.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgadzam się z...
Zgadzam się z jednym z Panów poniżej a propo "Dowiadywać się w sklepach" z jakiego przewoźnika korzystają. Jeśli to DTS to darować sobie zakupy lub dopłacić do normalnej firmy transportowej. Zamówienie złożone w jednym ze sklepów z dostawą na 12.02. w przedziale 16-20. Jestem w domu czekam, godz. 17 wchodzę na śledzenie paczki a tam zmieniony termin na 15.02 w godz 18-20 bez wcześniejsze konsultacji ze mną i jakiejkolwiek informacji. No nic .. mamy 15.02, czekam ... godz 18:13 sms od kierowcy (795-525-743), że dziś już kończy prace ! Wyobrażacie sobie Państwo to ? Firma sama zmienia na dostarczenie w przedziale godzinowym 18-20 a ich kierowca olewa temat, kończy prace po 18. Dodatkowo o 19:25 dostaje sms, że nie udało się dostarczyć przesyłki (jasne, że nie udało jak kierowcy kończą prace kiedy chcą) + telefon z 795-525-743 z przeprosinami ale nie wiedzą co się stało, że kierowca nie chciał dostarczyć. Zdjęcia z tego sms od kierowcy jak i terminu dostarczenia od DTS są zamieszczone w opinii na google. Już wcześniej też miałem przejścia z DTS ale nie aż takie. Jeśli ktoś zamierza kupić większe gabaryty w AgataMeble lub MediaMarkt wpierw poproście o normalną firmę dostawczą.

Niezweryfikowany Klient_bk0D

16.02.2021

Placówka

wrocław, ul. xxxxxx

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza firma transportowa,...
Najgorsza firma transportowa, z którą miałem w życiu do czynienia! Kurierzy w porządku, ale logistyka i obsługa klienta to dno!!! Piszą z głupia frant maila o 5.00 rano z niedzieli na poniedziałek, że dostawa w poniedziałek o 7.00. Oczywiście nie mogłem być z takim wyprzedzeniem w domu. Po telefonie okazuje się, że "wprawdzie dostawy są od 8.00 do 20.00, ale kurier już tamtędy jechał i nie będzie się cofał"!! CO TO JEST??? Czy ja mam w pracy powiedzieć, że już nie będę robił, bo pracowałem od 7.00 do 9.00? Omijajcie ich i wszystkie sklepy z którymi mają umowę z daleka! Tylko strata finansowa ich czegoś nauczy, bo nie liczcie że przez telefon coś uzyskacie.

Niezweryfikowany Klient_OTbV

15.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Gorzej być nie...
Gorzej być nie może. Brak dostawy, brak kontaktu. Moja przesyłka jeździ sobie gdzieś po Polsce. Wczoraj pod wieczór dzwonił do mnie jakiś bidok i proponował że za jakieś dwie godziny przyjedzie. To jest skandal nie obsługa klienta. NIE POLECAM, ODRADZAM, OSTRZEGAM. Po drugie, zakupy w mediaexpert również odradzam. Kasę wzięli a ty się sam martw o swoją dostawę. Na wymioty się zbiera od takich firm

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Stanowczo odradzam -...
Stanowczo odradzam - opłacone godziny dostaw nie istnieją dla kierowców - zero kontaktu a jedynie sucha informacja "ze spedycji" że przesyłka będzie dostarczona w innym terminie ...

Niezweryfikowany Klient_bdpu

06.02.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Rzetelna firma, profesjonalna obsługa. Jeśli potrzebna pomoc to tylko z DTS

Niezweryfikowany Klient_wCyo

13.01.2021

Placówka

Szczecin, ul. Świętoborzyców 10

Nie zgadzam się (4)
Zamówiona kanapa z...
Zamówiona kanapa z BRW nie dojechała od dwóch dni, nie bo nie. Kontakt z firmą i podejście do klienta skandaliczne.

Niezweryfikowany Klient_9RNy

08.01.2021

Placówka

Poznań, ul. W S

Nie zgadzam się (0)
USŁUGI FIRMY DTS...
USŁUGI FIRMY DTS !!! Omijajcie szerokimi łukiem... (Będzie długo) Od początku ... W środę dostałem informację sms o godzinie 14:30 iż moją paczka dojedzie na następny dzień. Super. O 21:50 potwierdzenie nadania paczki... Rewelacja . Jutro mam sprzęt. I niestety jest czwartek i czar pryska ... SMS z rana iż Paczkę dowiezie kurier dzisiaj (Imię Kuriera + Jakim autem) - Dzwonie do kuriera w których godzinach dostarczy sprzęt ??? Dostaje informacje iż on nie ma tej paczki (To pytanie moje czemu dostałem sms z potwierdzenie że on mi ją dostarczy ??? Odpowiedz: proszę na infolinii pytać ... Na infolinii dostałem informację że jest błąd i dostawa będzie na następny dzień ( Dobrze rozumiem gorący okres ) . W czwartek o 21:30 potwierdzenie dostawy na piątek ... Okej. Oczywiście kombinację w pracy aby być w domu jak kurier przyjedzie .... W piątek sms z Imieniem kuriera "Łukasz" dzwonie do niego i dostaje informacje" Pana paczka będzie dzisiaj dostarczona. Jest 18-sta w kolejce tylko nie wiem o której będziemy" - Mówię: Dostosuje się do kuriera. Dzwonimy się o 15:00. O 15:00 dostałem informację iż będzie dostarczona paczka miedzy 18-20 - Pasuje kończę pracę Telefon mój do kuriera o 19:00 o której będzie i teraz informacja iż on nie ma mojej paczki... NIE DOJECHAŁA NA MAGAZYN ... Odebrał później pomocni kłamiąc iż mówią że moja paczka nie ma ... Jest pomyłka,kłamię ... Kontakt na infolinii jest taki iż sami nie wiedza gdzie jest moja paczka ....Podsumują ZERO POMOCY, ZERO CHĘCI SPRAWDZENIA CO SIĘ DZIEJE Z PACZKA ! Dramat. Ciekawe czy w poniedziałek dostanę swoją paczkę ??? P.S Dodam że oczywiście miałem wykupione godziny dostarczenie wybrane przez klienta - Teraz wiem że to nie działa ...

Niezweryfikowany Klient_hT3w

20.12.2020

Placówka

Katowice, ul. Katowice

Nie zgadzam się (0)

DTS Transport

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż DTS Transport?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Źle.
Źle.
Zgadzasz się?