Opinia użytkownika: Klient_hT3w
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: USŁUGI FIRMY DTS !!! Omijajcie szerokimi łukiem... (Będzie długo) Od początku ... W środę dostałem informację sms o godzinie 14:30 iż moją paczka dojedzie na następny dzień. Super. O 21:50 potwierdzenie nadania paczki... Rewelacja . Jutro mam sprzęt. I niestety jest czwartek i czar pryska ... SMS z rana iż Paczkę dowiezie kurier dzisiaj (Imię Kuriera + Jakim autem) - Dzwonie do kuriera w których godzinach dostarczy sprzęt ??? Dostaje informacje iż on nie ma tej paczki (To pytanie moje czemu dostałem sms z potwierdzenie że on mi ją dostarczy ??? Odpowiedz: proszę na infolinii pytać ... Na infolinii dostałem informację że jest błąd i dostawa będzie na następny dzień ( Dobrze rozumiem gorący okres ) . W czwartek o 21:30 potwierdzenie dostawy na piątek ... Okej. Oczywiście kombinację w pracy aby być w domu jak kurier przyjedzie .... W piątek sms z Imieniem kuriera "Łukasz" dzwonie do niego i dostaje informacje" Pana paczka będzie dzisiaj dostarczona. Jest 18-sta w kolejce tylko nie wiem o której będziemy" - Mówię: Dostosuje się do kuriera. Dzwonimy się o 15:00. O 15:00 dostałem informację iż będzie dostarczona paczka miedzy 18-20 - Pasuje kończę pracę Telefon mój do kuriera o 19:00 o której będzie i teraz informacja iż on nie ma mojej paczki... NIE DOJECHAŁA NA MAGAZYN ... Odebrał później pomocni kłamiąc iż mówią że moja paczka nie ma ... Jest pomyłka,kłamię ... Kontakt na infolinii jest taki iż sami nie wiedza gdzie jest moja paczka ....Podsumują ZERO POMOCY, ZERO CHĘCI SPRAWDZENIA CO SIĘ DZIEJE Z PACZKA ! Dramat. Ciekawe czy w poniedziałek dostanę swoją paczkę ??? P.S Dodam że oczywiście miałem wykupione godziny dostarczenie wybrane przez klienta - Teraz wiem że to nie działa ...