Opinia użytkownika: Klient_bk0D
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: Zgadzam się z jednym z Panów poniżej a propo "Dowiadywać się w sklepach" z jakiego przewoźnika korzystają. Jeśli to DTS to darować sobie zakupy lub dopłacić do normalnej firmy transportowej. Zamówienie złożone w jednym ze sklepów z dostawą na 12.02. w przedziale 16-20. Jestem w domu czekam, godz. 17 wchodzę na śledzenie paczki a tam zmieniony termin na 15.02 w godz 18-20 bez wcześniejsze konsultacji ze mną i jakiejkolwiek informacji. No nic .. mamy 15.02, czekam ... godz 18:13 sms od kierowcy (795-525-743), że dziś już kończy prace ! Wyobrażacie sobie Państwo to ? Firma sama zmienia na dostarczenie w przedziale godzinowym 18-20 a ich kierowca olewa temat, kończy prace po 18. Dodatkowo o 19:25 dostaje sms, że nie udało się dostarczyć przesyłki (jasne, że nie udało jak kierowcy kończą prace kiedy chcą) + telefon z 795-525-743 z przeprosinami ale nie wiedzą co się stało, że kierowca nie chciał dostarczyć. Zdjęcia z tego sms od kierowcy jak i terminu dostarczenia od DTS są zamieszczone w opinii na google. Już wcześniej też miałem przejścia z DTS ale nie aż takie. Jeśli ktoś zamierza kupić większe gabaryty w AgataMeble lub MediaMarkt wpierw poproście o normalną firmę dostawczą.