Opinia użytkownika: Klient_5ox0
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: Przede wszystkim podejście do klienta jest poniżej krytyki. Musieliśmy zwrócić kabinę prysznicową i brodzik do producenta, wszystko dogadane, opłaciliśmy transport dwóch paczek. Wskutek naszego błędu okazało się, że kabina jest spakowana w dwie paczki - co finalnie daje łącznie trzy paczki. Mimo opisu liczby, rozmiarów i wagi paczek przewoźnik DTS zabrał wszystkie trzy (nasi pracownicy, którzy wykonywali u nas remont sami potwierdzają, że osobiście widzieli jak wszystkie paczki zostały zabrane) a dostarczone do producenta zostały dwie. Jedna przepadła i ślad po niej zaginął. DTS generalnie gra z nami w grę pt. "Na liście przewozowym są dwie i dostarczone są dwie." Nie ma żadnej konkretnej rozmowy, odpowiadają jak automat i po prostu próbują nas zbyć. Reklamację także odrzucili w takim samym tonie. Nie odpowiadają na zarzut iż nasi świadkowie potwierdzają, że ich kierowca zabrał trzy paczki. Chyba wychodzą z założenia, że jak trzecia paczka została zabrana bez żadnych pisemnych potwierdzeń to nie można im nic zrobić. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Szczerze nie polecam korzystać z usług tej firmy.