Opinia użytkownika: Klient_rue5
Dotycząca firmy: DTS Transport
Treść opinii: szef ekipy mającej montować telewizor odmówił usługi z sobie tylko znanych powodów. Poproszony o założenie maseczki, kategorycznie odmówił mimo tego, że było ich trzech i ofiarowaliśmy im maseczki prosząc aby je ubrali. Od początku nie wykazywał chęci współpracy i robił wszystko aby nie montować telewizora. Prawdopodobnie nie umiał go zamontować, najpierw twierdził, że nie ma uchwytów, później że są ale liche i widać było, że nie wie jak się do tego zabrać. Każde zadane pytanie traktował jako atak na siebie twierdząc, że jeszcze jedno słowo i wychodzi, twierdził także że on nie świadczy usług więc nie wiem w jakim charakterze został przysłany. Zapytał gdzie dokładnie ma wisieć tv, zapytałam czy mam przynieść ołówek lub może ma swój to zaznaczymy i na to się obraził mówiąc że dłużej nie będzie znosił ubliżania. Wyraźnie ten Pan już od wejścia nie chciał wykonać tej usługi, mamy obawę, że może ten telewizor się im uszkodził w transporcie i dlatego unikali nawet włączenia go. Ostatecznie wyszli, nie zamontowali, nie uruchomili i przyjechali kilka dni po pierwotnym terminie oraz 1,5 godziny poza ustalonym przedziałem czasowym. Po tej niedoszłej usłudze czuliśmy się jak bohaterowie Monty Pythona i trudno było stwierdzić co poszło nie tak. Na pewno nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Dostałam maila, że kolejny zakup również oni dostarczą więc szybko zadzwoniłam aby temu zapobiec. Przestrzegam, montujcie sami a transport na pewno nie u nich.