MotoBiskupscy

(2.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Potrzebowałem wymienić olej...
Potrzebowałem wymienić olej i filtry. Sprzedano mi zły filtr kabinowy, niestety paragon gdzieś się zapodział. Nikt z obsługi nie wykazał się chęcią odszukania numeru paragonu z kasy fiskalnej. W rezultacie zostawiłem w sklepie zły filtr bo do niczego nie jest mi potrzebny. Niech sobie sprzedadzą na aukcji ja mój tez kupie gdzie indziej. Za tak niska obsługę dziękuję. Nie widzę potrzeby przepłacania w stosunku do sklepów internetowych.

zarejestrowany-uzytkownik

27.04.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W moim samochodzie...
W moim samochodzie nagle przestało grać radio. Ponieważ nie ma się tam co zepsuć, a radio jest na gwarancji, pojechałam do salonu MotoBiskupscy, aby kupić bezpieczniki. Zapytałam pana, czy nie wie, który bezpiecznik trzeba sprawdzić w Skodzie, aby się przekonać, czy nie jest spalony ten, który odpowiada za radio. Pan zawołał kolegę, który poszedł ze mną na parking i sprawdził wszystkie bezpieczniki, wymienił spalony i radio zaczęło grać. Nie zażądał żadnej zapłaty, chociaż to sprawdzanie zajęło mu ok. 15 minut, a w sklepie było dużo ludzi. Był bardzo miły i uprzejmy.

Lidia_18

20.11.2009

Placówka

Nowy Sącz, Karłowicza

Nie zgadzam się (19)

MotoBiskupscy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MotoBiskupscy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.