Potrzebowałem wymienić olej i filtry. Sprzedano mi zły filtr kabinowy, niestety paragon gdzieś się zapodział. Nikt z obsługi nie wykazał się chęcią odszukania numeru paragonu z kasy fiskalnej. W rezultacie zostawiłem w sklepie zły filtr bo do niczego nie jest mi potrzebny. Niech sobie sprzedadzą na aukcji ja mój tez kupie gdzie indziej. Za tak niska obsługę dziękuję. Nie widzę potrzeby przepłacania w stosunku do sklepów internetowych.
W moim samochodzie nagle przestało grać radio. Ponieważ nie ma się tam co zepsuć, a radio jest na gwarancji, pojechałam do salonu MotoBiskupscy, aby kupić bezpieczniki. Zapytałam pana, czy nie wie, który bezpiecznik trzeba sprawdzić w Skodzie, aby się przekonać, czy nie jest spalony ten, który odpowiada za radio. Pan zawołał kolegę, który poszedł ze mną na parking i sprawdził wszystkie bezpieczniki, wymienił spalony i radio zaczęło grać. Nie zażądał żadnej zapłaty, chociaż to sprawdzanie zajęło mu ok. 15 minut, a w sklepie było dużo ludzi. Był bardzo miły i uprzejmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.