Opinia użytkownika: Aneta
Dotycząca firmy: Nissan
Treść opinii: Odebrałam samochód po likwidacji szkody ubezpieczeniowej - średnio poważna naprawa. Niestety auto było srednio gotowe do odbioru: a) nie zostały odpowiednio spasowane elementy tapicerki klapy tylniej b) nie wyredulowano zamka drzwi bocznych c) nie zawieszono prawidłowo zderzaka z tyłu -(nomen omem - dopiero 7 czerwca otrzymałam telefon, że jest juz w serwisie brakująca spinka do zderzaka) d) niedolakierowano do końca klapy bagażnika Na wszelkie zgłoszone uwagi - jedyna reakcja - poprawi się Wszystko oczywiście do poprawy, co naturalnie zajmie ponownie czas. Szkoda, ze Nissan, który wydaje sporo pieniiędzy na reklamę swoich całkiem przyzwoitych aut nie przeznaczył tych srodkow na monitoring doświadczeń Klientów w salonach i stacjach obsługi