Opinia użytkownika: Rafał_424
Dotycząca firmy: Nissan
Treść opinii: Muszę przyznać że po przykrych doświadczeniach z innymi salonami samochodowymi, zostałem pozytywnie zaskoczony profesjonalizmem oraz dbałością o klienta. Pracownicy serwisu jak i sprzedawcy są bardzo uprzejmi oraz posiadają szczegółową wiedzę na temat swojej marki, dostępnych modeli ale i również zagadnień technicznych. Naprawa gwarancyjna została wykonana dokładnie (co do 1 min) w czasie który który mi podano przed oddaniem auta do serwisu. w między czasie gdy serwis wykonywał naprawę, pracownik biura serwisu sporządził mi wymagane wpisy do książki gwarancyjnej oraz pozostałe dokumenty, dzięki czemu dokładnie po upływie godziny od wejścia do salonu, otrzymałem dokumenty oraz klucze do auta. Wygląd obsługi był odpowiedni, może za wyjątkiem jednej Pani, której ubiór trochę odbiegał od pozostałych pracowników, oraz według mnie nie był odpowiedni dla sprzedawcy, tym bardziej sprzedawcy samochodów. Mogę z pewnością stwierdzić że jest to firma godna polecenia i powinna służyć innym salonom samochodowym jako wzór.