Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nissan
Treść opinii: Udałem się na stację diagnostyczną, po wcześniejszym umówieniu terminu celem dokonania diagnostyki silnika w samochodzie. Zgodnie z umówioną godziną przybyłem do serwisu i zostałem miło i sprawnie obsłużony z pełnym objaśnieniem i interpretacją dokonanego przeglądu. W sposób w pełni profesjonalny przekazano informacje dotyczące stwierdzonych usterek i mozliwosci ich usunięcia. Następnie pan Paweł dokonał wyceny ewentualnej usługi naprawczej i poinformował mnie o kosztach . Miałem możliwośc w czasie oczekiwania na wyniki diagnostyki skorzystać z bezpłatnego automatu z napojami. Zarówno otoczenie serwisu jak i wnętrze jest utrzymanie schludnie i sprawia,że klient ma dobre samopoczucie pomimo, że w tym momeńcie czeka go konieczność wydania pieniędzy na naprawę i usunięcie usterki, zwłaszcza,że nie była to w moim przypadku usługa gwarancyjna. Obsłuzono mnie kulturalnie z pełnym profesjonalizmem i kulturą obyczajów.