Kia

(3.69)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (27 z 47)

Serdecznie polecam salon...
Serdecznie polecam salon Kia w Krakowie przy al. 29 Listopada. Obsługa na wysokim poziomie. Pracownicy są bardzo bardzo zaangazowani w swoją pracę. Miałam przyjemność rozmawiać z Panem Adranem - bardzo kulturalny oraz rzeczowy człowiek.

Klient_05FX0

24.04.2024

Placówka

Kraków, Al. 29 Listopada 180

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam salon...
Serdecznie polecam salon Kia Patecki w Krakowie (al. 29 Listopada). Pan Adrian poświęcił mi 2 dwie godziny i fachowo odpowiedział na każde moje pytanie. Potrafi doradzić i ma ogromną cierpliwość do klientów. Przy następnej wymianie samochodu chętnie skorzystam z jego pomocy.

Klient_05FX0

14.02.2024

Placówka

Kraków, Al. 29 Listopada 180

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rzetelny personel,...
Bardzo rzetelny personel, umiejący słuchać klienta. Oferta dobrana przez pracownika pod wymagania klienta. Salon prezentujący się wzorowo. Kontakt z pracownikami na poziomie wzorowym.

Placówka

Radom, Kielecka 67

Nie zgadzam się (0)
Kontakt telefoniczny bardzo...
Kontakt telefoniczny bardzo profesjonalny, doradca serwisu przedstawił się, zapytał czy mam czas na rozmowę. Przedstawił kompletny kosztorys naprawy z podaniem czasu realizacji zlecenia, zaproponował równie samochód zastępczy na czas naprawy lub alternatywny środek transportu (taxi).. Rozmowa przebiegła sprawnie i merytorycznie. Polecam.

Klient_sdIgX

13.07.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kontakt telefoniczny bardzo...
Kontakt telefoniczny bardzo profesjonalny, doradca serwisu przedstawił się, zapytał czy mam czas na rozmowę. Przedstawił kompletny kosztorys naprawy z podaniem czasu realizacji zlecenia, zaproponował równie samochód zastępczy na czas naprawy lub alternatywny środek transportu (taxi).. Rozmowa przebiegła sprawnie i merytorycznie. Polecam.

Klient_sdIgX

13.07.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wygląd salonu i...
Wygląd salonu i jego okolicy pozostawia wiele do rzeczenia, brak informacji o parkingu dla klientów, brak oznaczeń dla niepełnosprawnych Obsługa kompetentna, na pytania odpowiada z przekonaniem i dobrze zna produkt. Czas podejścia do klienta ok 15 sekund, Handlowiec był ubrany schludnie, posiadał identyfikator Przedstawiono ofertę cenową jak również opcje finansowania

Niezweryfikowany Klient_0cH7

03.09.2019

Placówka

Łowicz, Bolimowska 75

Nie zgadzam się (0)
Jestem tutaj ...
Jestem tutaj co rok na przeglądzie gwarancyjnym. Przy okazji również odbywam jazdy próbne. Zawsze jestem miło i chętnie witają. Serwis trochę drogi choć jako stały klient mogę negocjować cenę. Bardzo fachową obsługa. Jak na razie nie zawiodłam się. Niestety w salonie bram klimatyzacji lub nie działała . W upale 35 stopniowym ciężko mimo włączonych wiatraków.

zalogowany_użytkownik

04.08.2018

Placówka

Długołęka, Wrocławska 35

Nie zgadzam się (0)
Skorzystałam z usługi...
Skorzystałam z usługi jazdy próbnej samochodem marki KIA. Obsługa była bardzo pomocna i przekazała dużo ciekawych, przydatnych informacji. Wiedza personelu jest na wysokim poziomie. Czas obsługi jest bardzo szybki i sprawny.

Kinga_319

06.03.2018

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Kasprzaka 1

Nie zgadzam się (0)
Opinia dotyczy serwisu...
Opinia dotyczy serwisu KIA przy ulicy Szczecińskiej we Wrocławiu. Sam proces umawiania się na spotkanie, godzinę w celu oddania auta przebiega profesjonalnie i bez problemu. Gorzej jest kiedy jedziemy na umówioną wizytę i czekamy.. czekamy... można tak stracić dwie godziny. Obsługa nie interesuje się ludźmi pojawiającymi się w trakcie obsługi klienta. Czułem się jak niewidzialny człowiek. Do tego próbowano mnie naciągnąć na badanie komputerowe za 250zł kiedy usterka była oczywista. Obsługujący Pan ma bardzo roszczeniowe podejście. Nie polecam!

pukiell

27.07.2015

Placówka

Wrocław, Szczecinska

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, która odpowie na każde pytanie, wytłumaczy. Personel ogólnie posiada sporą wiedzę i opisze z biegu samochód. Pomieszczenie wygląda schludnie i zawsze można liczyć na czyjąś pomoc.

Kinga_488

16.10.2014

Placówka

Porosły-Kolonia, Porosły-Kolonia 1F

Nie zgadzam się (0)
jakość obsługi w...
jakość obsługi w salonie KIA jest wg mnie zadowalająca. podczas ostatniej wizyty serwisowej zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Panowie mechanicy pokazali mi, jakich napraw wymaga samochód, wytłumaczyli przyczynę i skutki usterki, pytali o zdanie. nic nie zostało wykonane bez mojej zgody. aczkolwiek jest jeden minus, wycena, którą otrzymałam była bardzo wysoka. wykonywałam już podobne prace (nawet w rozszerzonym zakresie) w samochodzie w autoryzowanym serwisie (innym), i ich cena była sporo niższa. obsługa w ogóle nie chciała negocjować ceny, choć wiem, że mogli zrobić na usługę spory rabat. ogólnie w salonie panuje dobra atmosfera, jest czysto i schludnie.

Ewelina_1226

08.07.2014

Placówka

Lublin, al. warszawska 129

Nie zgadzam się (1)
miłe powitanie zaraz...
miłe powitanie zaraz po przekroczeniu drzwi, dość długi czas oczekiwania podczas serwisu, przy odbiorze samochodu okazało się że po umyciu była porysowana klapa bagażnika, obsługa szybko na to zareagowała, szybko wypolerowała rysy i umówiła na naprawę szkody, salon schludny i czysty, zbyt długa i droga usługa serwisowa.

Marcin_2119

11.06.2014

Placówka

Łowicz, Bolimowska 75

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca w Salonie...
Sprzedawca w Salonie bardzo miły,podszedł do mnie, pytając jak może mi pomóc? Na moją prośbę zrobił tzw.kalkulację, gdybym kupiła wybrany samochód na raty,spłata 7 lat. W czasie dłuższej rozmowy,stwierdziłam,że sprzedawca ma dużo wiadomości profesjonalnych ,co do budowy silnika, oraz innych funkcji samochodu KIA. Proponuje również rabat przy zakupie samochodu (na opony, radio gratis )Sposób jaki prowadził rozmowę był na wysokim poziomie wiedzy i kultury osobistej.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2013

Placówka

Zabrze, Roosvelta 120b

Nie zgadzam się (1)
Krótki termin realizacji...
Krótki termin realizacji umówionej wizyty- 3 dni od mojego telefonu. W dzień wizyty telefon potwierdzający moje przybucie przez pracownika serwisu. Na przyjęcie nie czekałam długo, serwisant wysłuchał moich uwag, dopytał o szczegóły. Podszedł ze mną do samochodu, spisał licznik, założył folie ochronne, zaznaczył na formularzu wszystkie zewnetrzne uszkodzenia. Zostałam poczęstowana kawą, poinformowana o przewidzianym czasie przeglądu. Minusem jest czas przy serwisu 8-18.wykonując przegląd po moim dniu pracy nie jestem w stanie odebrac samochodu w tym samym dniu ani rankiem dnia następnego. Muszę korzystać z samochodu zastępczego- odpłatnie. Odbierając samochód zostałam szczegołowo poinformowana o zakresie wykonanych prac.

Agnieszka_3569

13.06.2013

Placówka

Katowice, 73 Pułku Piechoty

Nie zgadzam się (1)
Sprzedawczyni która tam...
Sprzedawczyni która tam pracuje ma nadzieję że samochody zareklamują i sprzedadzą się same....Brak jakichkolwiek informacji poza odpowiedziami na pytania.

Grzegorz_1047

16.05.2013

Placówka

Siedlce, Warszawska 3

Nie zgadzam się (0)
Byłem zainteresowany zakupem...
Byłem zainteresowany zakupem samochodu Kia Seed. Sprzedawca w bardzo profesjonalny sposób przedstawił zalety prezentowanego samochodu. Jazda próbna przeprowadzona w bardzo fachowy sposób pozwoliła na poznanie cech i funkcji oglądanego samochodu. A to wszystko w trakcie bardzo miłej przyjacielskiej rozmowy.

Adam_701

25.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Elegancko i schludnie...
Elegancko i schludnie ubrany sprzedawca powitał mnie zaraz po wejściu do salonu i poinformował, że chętnie odpowie na moje pytania i udzieli porady. Był bardzo dobrze przygotowany, posiadał pełną wiedzę produktową i sprzedażową. Kiedy zorientował sie, że nie mam na myśli żadnego konkretnego modelu, opowiedział o nowościach i promocjach. Wskazałem samochód stojący w salonie i pozwoliłem prowadzić się sprzedawcy. W pełni profesjonalnie oprowadził mnie dokoła auta, pokazując to, co ciekawe i ważne. Odpowiadał na każde pytanie od razu, bez konieczności sprawdzania w komputerze, czy katalogach. W trakcie prezentacji sprzedawca upewniał się, czy wszystko jest zrozumiałe, czy może coś uszczegółowić, czy coś mnie jeszcze interesuje. Przedstawił różne formy płatności i warunki ubezpieczycieli. Na koniec wręczył mi katalogi z numerem kontaktowym. Wszystkie potrzebne próbniki lakierów i tapicerek umieszczone były w salonie w widocznym miejscu, dość łatwo i szybko można było się zorientować, co i jak. Mimo nie najlepszej pogody, kałuż i błota na zewnątrz, podłoga w salonie lśniła, było ciepło i przyjaźnie. Już wychodząc, spytałem o termin jazdy próbnej. W odpowiedzi usłyszałem, że możemy jechać od razu, jeśli mam jeszcze trochę czasu.

zalogowany_użytkownik

14.11.2011

Placówka

Sopot, Niepodległości 881c/d

Nie zgadzam się (2)
Obserwacja dotyczy serwisu...
Obserwacja dotyczy serwisu KIA. Szczyt niekompetencji i bezradności. Mechanicy w czasie dwudniowych testów nie potrafili zdiagnozować usterki silnika, którą w leżącym po drugiej stronie ulicy warsztacie odkryto w ciągu kilku godzin. W KII zamiast naprawy usterki wymieniono płyny, świece itp., co nie dało efektu. Po kilku tygodniach proponowano mi ponowną diagnostykę, oczywiście znowu płatną.

zarejestrowany-uzytkownik

09.07.2011

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 24

Nie zgadzam się (1)
Odwiedziłęm ten salon...
Odwiedziłęm ten salon jako ostatni w tym mieście i już na samym początku spory minus za brak parkingu w okolicy salonu. Sam salon bardzo mały i ciasny , tylko 3 auta na ekspozycji. Personel dość kompetentny i zaangażowany. Nie zaproponowano mi jazdy próbnej to kolejny minus. Sprzedawca opowiedział w szczegółąch o 7 letniej gwarancji i zaproponował w promocyjnej cenie pakiet ubezpieczeń. Salon pomino niewielkiego rozmiaru doąć czysty i przyjemny. Plusik za widoczne próby rozbydowy obiektu. Ogólnie ok , ale nie kupiłbym i nie kupie tam samochodu.

Robert_451

27.11.2010

Placówka

Katowice, Paderewskiego 29

Nie zgadzam się (3)
Postanowiłem w najbliższym...
Postanowiłem w najbliższym czasie zmienić auto na nowe , udałem się więc w podróż po kilku salonach samochodowych w naszym regionie by rozeznać jak to by wyglądało.Koleknym już na mojej drodze był salon samochodowy KIA w Katowicach. Salon duży , efektowny , otoczenie bardzo estetczne , parking duży , bardzo dobrze zorganizowany. Salon sąsiaduje z salonem Volvo więc otoczenie musi być za wysokim poziomie.Wnętrze salonu czyste , estetyczne i bardzo dobrze urządzone. Obsługa kompetentna, miła i uprzejma. Wkonałem jazdę próbną KIĄCEED. Sprzedawca dokładnie wyjaśnił mi warunki 7 letniej gwarancji oraz warunki ubezpieczenia wraz z promocyjnym pakietem ubezpieczeń. Widać tam pełen profesjonalizm . Bardzo polecam odwiedzenie tego salonu i serwisu.

Robert_451

27.11.2010

Placówka

Katowice, 73 Pułku Piechoty

Nie zgadzam się (0)

Kia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Serdecznie polecam salon...
Serdecznie polecam salon Kia w Krakowie przy al. 29 Listopada. Obsługa na wysokim poziomie. Pracownicy są bardzo bardzo zaangazowani w swoją pracę. Miałam przyjemność rozmawiać z Panem Adranem - bardzo kulturalny oraz rzeczowy człowiek.