Opinia użytkownika: PeZU
Dotycząca firmy: Mercure
Treść opinii: Jelenia Góra może pochwalić się wieloma aspektami, natomiast trudno znaleźć w niej dobry i tani hotel. Na ciekawą propozycję natrafiłem gdy przeglądałem hotele grupy Accorhotels. Zwróciłem uwagę na Mercure położony na ulicy Sudeckiej niedaleko centrum miasta. Okolica jest przyjemna do spacerów, nie liczą cmentarza. Poza tym jest piękny park. Lokalizacja sprzyja wypadom w góry. Recepcja, jakby się czas zatrzymał - niektórzy mówią, że to komunistyczny zabytek. Mnie się jednak podobało. Kuchnia serwowała przepyszne dania oczywiście w wysokich cenach. Można było jednak wybrać coś, co nie rujnowało kieszeni a wyglądało i smakowało wspaniale. Obsługa cierpliwie tłumaczyła co jest czym, z czym się je. Można było odnaleźć ślady po niedawnym już paleniu w lokalach. Teraz już nie można. Pokoje mało przestronne ale dla trzyosobowej rodziny mogą być. W barku lodówka, dostępny czajnik i kawy do wyboru. Ogólnie bardzo ciekawy hotel. Na uwagę zasługuje basen, dość mały i płytki, ale jest. Do tego sauny i wanna z masażem. Parę rzeczy mogłoby zostać odświeżonych. No cóż nie ma co narzekać, bo zjeżdżasz windą na minus 1 i jest fajnie, ciepło, mokro i zabawnie. Hotel ma trzy gwiazdki, kiedyś była jedna więcej, ale dobrze że jest mniej. Przystępniejsza cena, Vat 8 procent i te sprawy. Super w hotelu zadbano o śniadania. Rewelacja, dużo do jedzenia, wybór ogromny. Podchodzi Pani z obsługi i proponuje jajeczniczkę. Świeżutka, pachnąca. Do tego kawa wyśmienita. Nawet dużo produktów dla dzieci, mlecznych, na słodko. Na śniadaniu można być 2 godziny i wszystkiego nie jest się w stanie spróbować. Obsługa szczególnie śniadań zasługuje na najwyższą ocenę. Niesamowite, że Panie tak się starają. Jest porządek i indywidualne podejście do gości. Towarzystwo bardzo miłe. Za hotel można płacić voucherem, kartą lub tradycyjnie. Przy dobrej promocji może być winko w cenie z saunami, owoce na powitanie. Ogólnie doceniam starania hotelu, jego obsługi. Ocena najwyższa, chociaż recepcja ją zaniża, ale pozostałe aspekty rewelacja. Warto umówić się telefonicznie i podczas rejestracji przypomnieć, co ma być. Trochę komunikacja może szwankować, a po co potem nieporozumienia. Polecam hotel Mercure Jelenia Góra z całą odpowiedzialnością. Ps popracujcie trochę nad większymi atrakcjami dla dzieci, rodziców z dziećmi. Wtedy będzie więcej klientów z maluchami, a nie starszymi Niemcami ;-).