Opinia użytkownika: Piotr_2057
Dotycząca firmy: Mercure
Treść opinii: Mimo, że nie byłem gościem hotelowym potrzebowałem skorzystać z parkingu hotelowego. Pan z zewnętrznej firmy na parkingu niestety nie przyjmował płatności kartą, ale ustaliłem z nim, że zapłacę wewnątrz. W recepcji powitała i obsłużyła mnie bardzo miła pani. Poinformowała, że mogę płacić kartą a kwotę ustalimy przy wyjeździe. Po zakończonym około dwugodzinnym postoju wróciłem do recepcji by uregulować rachunek. Spytano mnie o czas parkowania, a następnie pani pobrała płatność kartą. Zapytałem także o dalszą drogę i bardzo miły pan Piotr, mówiący także w języku angielskim wykonał telefon i udzielił mi informacji, o które pytałem. W międzyczasie pani recepcjonistka chyba odebrała tel. od pana parkingowego chyba chodziło o to,że skoro nie nocowałem to opłata niby tylko gotówką na parkingu-ale wyjaśniła profesjonalnie, iż transakcja jest już zakończona i nie było problemu. Brawo za ludzkie - bardzo profesjonalne i biznesowe podejście do klienta i jego potrzeb. Jedyne co to niecałe dwie godziny parkowania 9zł wg mnie dość drogo.