Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: tchibo.pl
Treść opinii: Jestem bardzo zawiedziony obsługą w sklepie internetowym Tchibo.pl. Chciałem wykorzystać wygrany w Rekomenduj.to wygrany kod na zakupy, które udało mi się zrobić. Od razu gdy złożyłem zamówienie zablokowano mi na karcie bankowej kwotę pozostałą do zapłaty. W nocy przyszedł mail, że zamówienie nie zostanie w całości zrealizowane, bo artykuł, który wybrałem z katalogu został już dawno wyprzedany (w katalogu oferowany jako dostępny). Z zamówienia nie mogę zrezygnować, bo przyjedzie jedna jego część, ale cały kod wartości 100 zł po prostu przepadł. A kwota już zablokowana na koncie zostanie zwolniona po dwóch tygodniach. Totalna porażka! Takiej obsługi nie ma chyba w żadnym internetowym sklepie, jak w Tchibo.pl No i prysła radość z wygranej! Nie polecam!