Opinia użytkownika: Ewa_90
Dotycząca firmy: tchibo.pl
Treść opinii: Zakupiłam szlafrok w sklepie interrnetowy.m. Korzystajac z okazji przyznanego rabatu otrzymałam upyst 20% od ceny wyjściowej. zamiast 150zł zapłaciłam 120zł.. To miał byc prezent, który wręczyłam bez rozpakowana. Okazało się, że szlafrok ma plamy, materiał jest nerównomierny, jakby zleżały. Było mi wstyyd przed osoba obdarowaną bo wyglądało to tak, jakbym kupiła towar przeceniony. . O fakcie tym poinformowałam Sprzedawcę. . Poproszono mnie, abym odesłała towar. Ponieważ mogłam jeszcze zwrócić towar odesłałam towar prosząc w załączonym liście o nowy towar wolny od wad lub jeśli takiego brak-odstępują od umowy sprzedaży i proszę o kod rabatowy na zakup innego szlafroka/prezentu. Otrzymałam różne sprzeczne informacje. W jednym mailu ktoś pisze, że zajmują się sprawą , w innym mailu otrzymuję fakturę korygującą. Uważam , że Tchibo ma produkty dobrej jakości. Rozczarowała mnie jednak jakość obsługi w sklepie internetowym, brak profesjonalnego podejścia do klienta. Stan na ta chwilę: szlafrok oddałam, nie mam zwrotu środków ani kodu rabatowego. W sklepie stacjonarnym zawsze spotykam się z obsługą na najwyższym poziomie. Nie polecam kontaktu ze sklepem internetowym.