Opinia użytkownika: Klient_jWid
Dotycząca firmy: Bemo Motors
Treść opinii: Witam. 3.08.20 rok zostało auto oddane do naprawy po kolizji drogowej nie z naszej winy. Myślałem że Autoryzowany serwis Forda Bemo stanie na wysokości zadania i Profesionalnie usunie szkodę. Przeliczyłem się ponieważ kolor przy odebraniu drzwi progu listwy oraz drzwi lewe i tył były w jaśniejszym kolorze wmawiano nam że trzeba patrzyć pod innym kątem światła gdzie gołym okiem było widać różnicę koloru. Szef serwisu dał słowo że druga reklamacja będzie Profesionalnie fachowo zrobiona. Dowiedziałem się telefonicznie po drugim razie że lakier się różni i trzeba wezwać znów technika od lakieru. Więc Auto będzie 3 raz malowane. Brak słów mija 7 tydzień i niema efektu usunięcia reklamacji na fachowe pomalowanie. Brak słów że nikt nie jest odpowiedzialny za takie ewidentne wady usunięcia powypadkowej kolizji. Serwis Forda dla mnie to nie eleganckie zachowanie do klienta. Pozdrawiam.