Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bemo Motors
Treść opinii: W Bemo Motors naprawiałam szkodę mojego samochodu (lakierowanie i blacharstwo). Zostałam bardzo fachowo obsłużona - serwis dopasował się godzinowo do mojej dyspozycyjności, otrzymałam samochód zastępczy małych rozmiarów na moją prośbę. Minimalny czas oczekiwania na spotkanie z pracownikiem umilono mi propozycją kawy i prasy. O zakończeniu naprawy poinformowano mnie telefonicznie. Jedyny minus: kasa, w której musiałam uiścić opłatę za usługę czynna od 8 w czasie gdy umówiona byłam na 7:40 co oznaczało ok 10min czekanie na Panią z kasy (zostałam jednakże przeproszona za tą niedogodność). Czas naprawy - z moich informacji standardowy dla tej usługi - 4 dni. Firma zajęła się całą dokumentacją dla mojego ubezpieczyciela. Pracownik, który opiekował się mną od początku do końca - rzetelnie odpowiadał na moje pytania, był bardzo pomocny.