Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bemo Motors
Treść opinii: Chociaż od wielu lat jestem zadeklarowanym użytkownikiem fordów poziom obsługi w Salonie Bemo Motors przy węźle Komorniki bardzo mnie rozczarował. Interesował mnie zakup samochodu z oferty pojazdów używanych oferowanych przez dealera. W przeszłości korzystałem już takiej oferty u konkurencji i byłem bardzo zadowolony z zakupu. Rozważając zakup 2-3 letniego samochodu od dealera oczekuje sprawdzonego, w pełni sprawnego auta z pełną udokumentowaną historią serwisu, wiedząc, że cena będzie nieco wyższa niż u tzw. handlaża. Tymczasem w Bemo sprzedawca oferwał mi pojazd, o którego stanie technicznym nie miał wiedzy, chociaż samochód jest ofercie salonu od kilku miesięcy. Pojazd ewidentnie posiadał usterki jednak dealer nie mógł wykonać pełnej diagnostyki przed sprzedażą pojazdu. Brzmi to absurdalnie, ale niestety to prawda. Sprzedawca poświęcił mi ok.45 minut. Starał się być uprzejmy i miły, brakowało mu jednak zdecydowania i wiary, że prezentowany pojazd rzeczywiście można sprzedać.Całość wizyty oceniam bardzo słabo, wychodzenie z taką ofertą raczej nie przystoi tej klasy dealerowi.