Opinia użytkownika: Klient_CWUb
Dotycząca firmy: Bemo Motors
Treść opinii: Ten serwis to jakaś totalna kpina! Dwa razy w przeszłości już się zawiodłem i teraz trzeci i ostatni. Moja noga tam nigdy więcej nie powstanie! Zdecydowałem się tam ostatnio na montaż haka holowniczego do Forda Focusa kombi. Zapłaciłem 1700 zł za sam tylko montaż! Kupiłem osobiście jeden z najlepszych haków na rynku Westfalia z odpinaną kulą i z dedykowaną do tego konkretnego modelu wiązką elektryczną z modułem, który rozłącza czujniki cofania auta po zamontowaniu np. bagażnika rowerowego. Wykonanie usługi fatalne!!! Pomimo dostarczonego w zestawie szablonu w skali 1:1 do wycięcia zderzaka, jakiś uczeń (jak mi powiedziano) wycinał to ręcznie, na „oko” jakimś nożykiem i wyciął niepotrzebnie za dużo i krzywo, zostawiając jeszcze strzępy na krawędziach! Wiązkę kabli od gniazda elektrycznego haka nie przymocowano i rzucono luźno tylko na dolną część zderzaka, która po kilku kilometrach jazdy zsunęła się na gorącą rurę wydechową ulegając niemal przepaleniu co mogło spowodować spalenie instalacji oraz zwarcie w instalacji samochodu! Ciekawe kto wtedy byłby winny? Na pewno użytkownik! Uratowało mnie tylko to, że pojechałem od razu do stacji diagnostycznej, aby potwierdziła montaż haka i wydała zaświadczenie do wbicia do dowodu rejestracyjnego. Pracownik owej stacji pokazał mi to wszystko na kanale i pomógł mi te kable zabezpieczyć „trytkami” aby umocować jak należy wszystkie kable! Jak sam to określił: totalne pateractwo i amatorszczyzna! Okazało się, że moduł nie jest zakodowany i piszczą czujniki cofania jak mam podłączony bagażnik na rowery na haku, a moduł miał to niwelować! Mało tego teraz po pół roku odkryłem, podczas samodzielnej wymiany filtra kabinowego (łatwa czynność, nie wymagająca korzystania z drogiego serwisu, chcą 50 zł, a można to zrobić samemu w 2 minuty), że nie ma dużej osłony pod schowkiem po prawej stronie, a gdzie znajduje się tablica elektryczna z modułami i gdzie się wpinali z instalacją haka! Od tego czasu nigdzie nie byłem z autem na żadnym serwisie, a autem jeżdżę sam. Nikt z serwisu do mnie nie zadzwonił, że została osłona na serwisie i nie została zamontowana i leży na serwisie czyli ktoś ją po prostu zabrał! Zaczynam podejrzewać że także moduł od haka też został wzięty z kompletu haka bo pomimo, że mówiono mi, że został zakodowany „piszczą” czujniki cofania jakby tego modułu nie było! Ten serwis to kpina omijać go szerokim łukiem. Dziwię się tylko Ford Polska, że mają jeszcze ich autoryzację, a teraz jak już nie ma Auto-Watin to nie mają konkurencji i są monopolistami w Poznaniu, to dopiero będą uprawiali amatorszczyznę! Zdecydowanie nie polecam!