Opinia użytkownika: Jarosław_570
Dotycząca firmy: Bank Ochrony Środowiska
Treść opinii: Siedziba banku znajduje się w małym czystym pomieszczeniu. Uprzejmi i dyskretni pracownicy, posiadający dużą wiedzę na temat oferowanych kont i powiązanych z nimi produktów np. lokat, ubezpieczeń, zniżek na produktu agd klasy A i wyższych. Po wejściu klient jest witany uśmiechem czas oczekiwania na rozpoczęcie obsługi trwa krócej niż 1 min. Jeżeli pracownik otrzyma informację że klient przyszedł zapoznać się z ofertą przystępuje do zadawania pytań o kwestie finansowe potrzebne do dobrania właściwego produktu i drukuje dla klienta listę z oferowanymi przez BOŚ Bank produktami. Jeżeli klient nie chce od razu się zdecydować pracownik prosi o podanie telefonu, podaje swoją wizytówkę, teczkę na materiały inormacyjne i umawia kontakt telefonicczny.