DB Schenker

( 2.50 )

Opinie (14)

Zero kontaktu zero ...

Zero kontaktu zero dostarczenia paczki fatalnie

Firma

Firma, która w ogóle nie patrzy na klienta indywidualnego.Zamówiłam pralkę, na której dostawę czekam już prawie tydzień. Paczki dostarczane są pomiędzy 10.00 a 16.00, ale tylko małe - nie AGD i RTV. Te tylko w godzinach dopołudniowych, bo jak powiedziała mi Pani z w/w firmy, dostosowują się do klientów firmowych i to nie klient decyduje, o której dostarczona będzie paczka. Kurier może mnie poinformować na 2 godziny wcześniej, kiedy może podjechać. Rozumiem, że jednego lub drugiego dnia nie pasuje im moja godzina, ale chyba jakiś dzień pomiędzy 15,30 a 16.00, ktoś mógłby podjechać. Pani stwierdziła, że zwykle co drugi dzień jeżdżą popołudniu, jednak tym razem o dziwo nikt nie jeździ! Teraz muszę czekać, aż łaskawie wbiję się w odpowiedni termin. MOGĘ TEŻ ZAPŁACIĆ (ok 40 zł) ZA WNIESIENIE DO SĄSIADÓW!!! O czym poinformował mnie kurier.Pomijam, że wcześniej kurier, z którym rozmawiałam zgodził się na kontakt z moim mężem, aby dowiedzieć się o której najwcześniej będzie w domu. Wysłałam nr telefonu, ale kontaktu nie było. Przed weekend'em nikt już nie odbierał przed 16. Nawet pod nr , który rzekomo był czynny do 18.00, początkowo sygnał wolny ale nie odbierał nikt. W końcu po którejś próbie, sygnał wolny, a po chwili zajęty - odrzucono mnie. Następne próby - sygnał zajęty! I tak już do 18...Jak dla mnie TRAGEDIA!

W dniu 22

W dniu 22.10.2012 roku zadzwonił do mnie kurier z firmy Schenker i poinformował mnie, że posiada dla mnie przesyłkę o wadze ok.600kg. Poinformowałam tego Pana, że pracuję i bede ok. 13-14 w domu. Stwierdził, że skoro tak to zadzwoni jak będzie kończył innych klientów i się umówimy na dostarczenie tej przesyłki. Kurier już się nie odezwał. Ja próbowałam kilkakrotnie się z nim skontaktować telefonicznie przez pewien czas. ku mojej uciesze po kilku próbach odebrał Pan i poinformował mnie, że już wraca do swojego magazynu i , że w dniu następnym będzie się ktoś ze mną kontaktował. Niestety kolejnego dnia do mnie nikt nie zadzwonił a kiedy ja dzwoniłam do kuriera on nie odbierał telefonu. Po południu dowiedziałam się, że w statusie dostarczenia mojej przesyłki jest zapis :"Odbiorca jest na wakacjach". Dobre sobie praca = wakacje. trzeciego dnia Pan ponownie się odezwał, że ma przesyłkę i twierdził, że poprzedniego dnia był u mnie , dzwonił domofonem ale nikt mu nie otworzył. Niestety szkoda, że w tym czasie były w domu dwie osoby a ja telefon, na który niby Pan dzwonił miałam przy sobie i żadnego połączenia nie było...

Kierowca z firmy zawsze uśmiechnięty

Kierowca z firmy zawsze uśmiechnięty, jest człowiekiem który zawsze pomorze przy wypakowaniu towaru z samochodu, samochód zawsze czysty, przesyłki docieracją na czas, kiedy przesyłka jest w jakikolwiek sposób uszkodzona jest spisany protokół z dostawy, infolinia działa bardzo dobrze, nie trzeba pół dnia dzwonić z nadzieją że ktoś odbierze.

Musze pochwalić działalność firmy kurierskiej Schenker

Musze pochwalić działalność firmy kurierskiej Schenker. Po raz pierwszy ta firma dostarczała mi przesyłkę i jak do tej pory nie kojarzyłem nazwy tej firmy z przesyłkami. W dniu wczorajszym, w godzinach rannych zadzownił do mnie kurier z informacją, że posiada dla mnie przesyłkę. Poinformowałem go o której godzinie będę w domu. W odpowiedzi usłyszałem, że mniej więcej o tej godzinie przywiezie mi przesyłkę. Tak jak powiedział, tak i zrobił. Prawie o umówionej godzinie zjawił się u mnie kurier i dostarczył mi przesyłkę. Musze nadmienić, że nie była uszkodzona. A wiadomo, że różnie z tym bywa.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

02.08.2011
DB Schenker Inna forma kontaktu

W czwartek zamówiłam we współpracującej z nami firmie

W czwartek zamówiłam we współpracującej z nami firmie bardzo ważną przesyłkę. Otrzymałam potwierdzenie nadania i numer listu przewozowego firmy kurierskiej Schenker. Czekałam na przesyłkę cały dzień, gdyż od tego zależała jedyna możliwość zakończenia inwestycji u klienta. O godzinie 16 poszłam jednak do domu na obiad z nadzieją że jeśli kurier jednak się pojawi, to zadzwoni, tak jak robią to wszystkie szanujące się firmy kurierskie. Nigdy dotąd nie spotkałam się z sytuacją, żeby kurier UPSa, DHLa czy Siódemki nie dostarczył nam przesyłki, ani nie zostawił żadnego awizo. Tymczasem kurier firmy Schenker z powodu zamkniętych drzwi odhaczył informację że było zamknięte z powodu wakacji (taką informację znalazłam dziś rano "śledząc przesyłkę". Zdaje się, że nie zamawiałabym sobie przesyłki, gdybym była na wakacjach? Z resztą, wiedział gdzie dostarcza przesyłkę, można się było łatwo domyślić, że nasza firma pracuje całą dobę. Przesyłka nie dotarła, klient jest wściekły, nasza firma zapłaci srogie kary. Przykro mi że tak dużej, szanującej się firmie muszę wystawić tak kiepską notę. Być może ktoś wyciągnie z tego wnioski.

Bardzo rzadko

Bardzo rzadko, wręcz sporadycznie korzystam z usług firmy kurierskiej Schenker. Spowodowane jest tym, że przesyłki za ich pośrednictwem są dosyć drogie. Nie współpracujemy też z dużą ilością kontrahentów, którzy mają podpisane umowy z Schenkerem. Ostatnio jednak miałem przyjemność korzystać z usług tej firmy. Po zamówieniu towaru oraz po jego wysyłce dostałem na maila bardzo uprzejmą wiadomość, że towar został wysłany, wraz z numerem listu przewozowego. Jest to pewne novum, coś ponadstandardowego, ale bardzo pożądanego, chciałbym aby w innych firmach takie rozwiązanie było powszechnie stosowane. Następnego dnia już przed godziną dwunastą zjawił się przewoźnik wraz z paczką. Było to dla mnie miłe zaskoczenie, bo wcześniej kurierzy przyjeżdżali nie wcześniej niż w okolicach godziny piętnastej. Kurier oczywiście grzeczny i uprzejmy, poczekał aż sprawdzę stan przesyłki. Dziękuję za tak miłą i sprawną obsługę i muszę przyznać, że firma Schenker znacznie zyskała, gdyż wcześniej zdarzały się sytuacje konfliktowe, a terminowość nie była ich mocną stroną. Tak trzymać, przyznaję kilka plusików, mam nadzieję że nie ostatnich.

Bardzo wyszkolony personel

Bardzo wyszkolony personel. Potrafi udzielić konkretnych informacji, jest bardzo chętny do udzielania odpowiedzi. Przesyłki dostarczane są prawidłowo i na czas. Minusem jest to że bardzo ciężko się dodzwonić. Często wszystkie linie są zajęte. Za to nie ma problemu z komunikacją mailową. Chętnie udzielane są odpowiedzi właśnie tą drogą.

Na infolinię Schenkera zadzwoniłam do Gdańska na numer 58

Na infolinię Schenkera zadzwoniłam do Gdańska na numer 58 621 37 30. Jak zwykle konsultant przedstawił się szybko i niewyraźnie więc zupełnie nie wiedziałam z kim rozmawiam. Jednak postanowiłam przedstawić mój problem. Przesyłka, którą się interesowałam wysłana była z Gdańska, na miejsce miała dotrzeć następnego dnia do godziny 10. Niestety nie dotarła. Dowiedziałam się o tym następnego dnia. Miałam przed sobą list przewozowy wysłanych przesyłek. Konsultantka poprosiła o przedyktowanie 10-cio cyfrowego numeru. Przedyktowałam, na co konsultantka odpowiedziała prawie zbuntowanym głosem: "przecież przesyłka została dostarczona". Zerknęłam raz jeszcze na list przewozowy. Niestety przedyktowałam numer innej przesyłki. Więc poprosiłam o sprawdzenie kolejnej. Konsultantka powiedziała, że przesyłka jest w trakcie dostarczanie i zostanie doręczona do godziny 13. Powiedziałam wówczas, że miała być dostarczona wczoraj do 10 i że jest to bardzo ważna przesyłka, której opóźnienie spowodowało w tym momencie problemy. Konsultantka wówczas bez żadnych wyjaśnień przedyktowała mi numer do kuriera. Spisałam ten numer ale koniecznie chciałam się dowiedzieć, co się stało, że nie została dostarczona na czas. Miałam wrażenie że konsultantka miała mnie w tym momencie już dość, świadczyło o tym jej wzdychanie. Usłyszałam, że przesyłka została źle przesortowana i stąd to opóźnienie. No cóż podziękowałam Pani za informacje i się rozłączyłam. Zadzwoniłam do kuriera. Potwierdził mi że ma moją przesyłkę. poprosiłam Pana aby skontaktował się z odbiorcą i zapewnił go, że dziś przesyłka zostanie dostarczona. Kurier był bardzo specyficzny. Odpowiedział: "Dobrze, proszę Pani, zadzwonię i już tak zamącę, że będzie dobrze". To miał być chyba żart, jednak kurier trochę mnie uspokoił.

Ostatnio miałem doswiadczenie z tą firmą kurierską i Nie

Ostatnio miałem doswiadczenie z tą firmą kurierską i Nie mam zastrzeżeń. przesyłki zawsze na czas, nadawca wysłał ją dzień wcześniej, a na zajutrz dostałem telefon od kuriera kiedy by mi pasowało odebrać paczkę i wogóle, nie zdarzyło sie by przesyłka była uszkodzona. Z kurierami bardzo dobrze mi się rozmawiało jak przyjechał (był w firmowym mundurze co się nie zdarza w PL u kurierów), zagadał, zażartował - Było poprostu miło. Myślę że zaczne korzystać z usług tej firmy. Oceniam tą firmę na +4 za dobrze wykonaną usługę, miłego kuriera i szybki transport przesyłki.

Dnia 03

Dnia 03.11.2008 został wykonany telefon przez kuriera firmy Schenker do mnie z informacją iż pozostawia przesyłkę mojej sąsiadce, poinformował mnie że ... "nazywa się Drzymała." Po czym podziękował i się rozłączył. Prawidłowo kurier powinien zostawić awizo lub ewentualnie wykonać telefon i zapytać gdzie może doręczyć przesyłkę np u rodziny.

Odwiedzałeś ostatnio DB Schenker?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.95 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem