Opinia użytkownika: Katarzyna_4148
Dotycząca firmy: DB Schenker
Treść opinii: Firma, która w ogóle nie patrzy na klienta indywidualnego.Zamówiłam pralkę, na której dostawę czekam już prawie tydzień. Paczki dostarczane są pomiędzy 10.00 a 16.00, ale tylko małe - nie AGD i RTV. Te tylko w godzinach dopołudniowych, bo jak powiedziała mi Pani z w/w firmy, dostosowują się do klientów firmowych i to nie klient decyduje, o której dostarczona będzie paczka. Kurier może mnie poinformować na 2 godziny wcześniej, kiedy może podjechać. Rozumiem, że jednego lub drugiego dnia nie pasuje im moja godzina, ale chyba jakiś dzień pomiędzy 15,30 a 16.00, ktoś mógłby podjechać. Pani stwierdziła, że zwykle co drugi dzień jeżdżą popołudniu, jednak tym razem o dziwo nikt nie jeździ! Teraz muszę czekać, aż łaskawie wbiję się w odpowiedni termin. MOGĘ TEŻ ZAPŁACIĆ (ok 40 zł) ZA WNIESIENIE DO SĄSIADÓW!!! O czym poinformował mnie kurier.Pomijam, że wcześniej kurier, z którym rozmawiałam zgodził się na kontakt z moim mężem, aby dowiedzieć się o której najwcześniej będzie w domu. Wysłałam nr telefonu, ale kontaktu nie było. Przed weekend'em nikt już nie odbierał przed 16. Nawet pod nr , który rzekomo był czynny do 18.00, początkowo sygnał wolny ale nie odbierał nikt. W końcu po którejś próbie, sygnał wolny, a po chwili zajęty - odrzucono mnie. Następne próby - sygnał zajęty! I tak już do 18...Jak dla mnie TRAGEDIA!