Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DB Schenker
Treść opinii: Na infolinię Schenkera zadzwoniłam do Gdańska na numer 58 621 37 30. Jak zwykle konsultant przedstawił się szybko i niewyraźnie więc zupełnie nie wiedziałam z kim rozmawiam. Jednak postanowiłam przedstawić mój problem. Przesyłka, którą się interesowałam wysłana była z Gdańska, na miejsce miała dotrzeć następnego dnia do godziny 10. Niestety nie dotarła. Dowiedziałam się o tym następnego dnia. Miałam przed sobą list przewozowy wysłanych przesyłek. Konsultantka poprosiła o przedyktowanie 10-cio cyfrowego numeru. Przedyktowałam, na co konsultantka odpowiedziała prawie zbuntowanym głosem: "przecież przesyłka została dostarczona". Zerknęłam raz jeszcze na list przewozowy. Niestety przedyktowałam numer innej przesyłki. Więc poprosiłam o sprawdzenie kolejnej. Konsultantka powiedziała, że przesyłka jest w trakcie dostarczanie i zostanie doręczona do godziny 13. Powiedziałam wówczas, że miała być dostarczona wczoraj do 10 i że jest to bardzo ważna przesyłka, której opóźnienie spowodowało w tym momencie problemy. Konsultantka wówczas bez żadnych wyjaśnień przedyktowała mi numer do kuriera. Spisałam ten numer ale koniecznie chciałam się dowiedzieć, co się stało, że nie została dostarczona na czas. Miałam wrażenie że konsultantka miała mnie w tym momencie już dość, świadczyło o tym jej wzdychanie. Usłyszałam, że przesyłka została źle przesortowana i stąd to opóźnienie. No cóż podziękowałam Pani za informacje i się rozłączyłam. Zadzwoniłam do kuriera. Potwierdził mi że ma moją przesyłkę. poprosiłam Pana aby skontaktował się z odbiorcą i zapewnił go, że dziś przesyłka zostanie dostarczona. Kurier był bardzo specyficzny. Odpowiedział: "Dobrze, proszę Pani, zadzwonię i już tak zamącę, że będzie dobrze". To miał być chyba żart, jednak kurier trochę mnie uspokoił.