Jakość Obsługi

InPost

( 3.96 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (2320)

Katastrofa

Dzisiaj jest wtorek - od piątku nie mogę odebrać paczki umieczonej w paczkomacie z powodu awarii tegoż paczkomatu. Kilkakrotnie kontaktowałem się z Infolinią Inpost w tej sprawie - ani razu nie otrzymałem sensownej informacji bądź jakiejkolwiek pomocy. wszystkie odpowiedzi sprowadzają się do tego, ze konsultantkanic nie może (w tym przedłużyć terminu przechowania paczki, chociaż brak odbioru wynika z przyczyn po stronie Inpost'u). W sytuacji awaryjnej firma Inpost działa całkowicie chaotycznie, Dzwoniąc kilkakrotnie otrzymywałem na infolinii sprzeczne. Generalne wrażenie, ze rozmawiam z ludźmi nie w pełni rozgarniętymi.

Żenada

Zamówiłem przez internet przesłanie paczek z odbiorem przez kuriera u mnie w domu. Usługę przyjęli pieniądze pobrali. Kurier się nie pojawił. Reklamując telefonicznie informowali, że w systemie mają informacje, że usługę wykonali. Po trzech nieudanych próbach reklamacji tel. zrezygnowałem i wysłałem innym operatorem. Od Inpostu zażądałem zwrotu 68zł na konto bankowe. Odpowiedzieli że reklamację przyjmują w całym zakresie ale pieniądze przelali na jakieś wirtualne konto w Inpost i będę mógł je wykorzystać. Faktycznie pojawiły się pieniądze ale 51zł. Musiałem pisać kolejną reklamację, że mam gdzieś ich usługi i mają zwrócić 68zł na konto bankowe. Na co znowu odpowiedzieli, że zwrócą na konto bankowe ale 51zł. Żenada. Musiałem pisać kolejną reklamację. Tak mnie wkurzyli, że gdzie się da będę ich obrzucał błotem bo na to zasługują.

Do bani

Zamówiłam z paczkę, miała przyjechać kurierem inpost. Jednakże kurier do mnie zadzwonił i powiedział że nie dowiezie paczki,ponieważ mój dom znajduje się poza terenem wioski , twierdził że kiedyś tu się zakopal i musieli go wyciągać ciągnikiem, i że na pewno jej nie dowiezie że zostawi ją w sklepie.

Kurier

Kurier (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) zawsze kulturalny, uśmiechnięty z pozytywnym nastawieniem, da się z nim dogadać, jest mega pozytywną osobą. Więcej takich kurierów. Rejon: ul. Piękna w Warszawie

NIE POLECAM

Ostatnia paczka ze stycznia nie doszła do mnie boo jakaś babka na infolinii stwierdziła że takiej paczki u nich nie ma. Jakiś koleś zgubił albo wyrzucił prezent który zamówiłam. Masz gościu oczy? Oby Tobie ktoś zgubił paczkę. Zero ponownego kontaktu. 'Tak tak zadzwonimy powiadomimy co dalej'...

Najgorsza obsługa jaką można sobie wypbrazić

Kurier nie chce do mnie przyjeżdżać . Namawia mnie żebym nic nie zamawiał przez InPost żebym zmienił firmę kurierska . Kłamie ze odmówiłem odbioru ze nie było mnie w domu ect. Zamówienie krąży tygodniami między mną a sprzedawcą. Żąda żebym wyjeżdżał po przesyłki w miejsca gdzie mu po drodze. Dziś zażyczył sobie żebym wyszedł do niego 200 m - bardzo mi zależało na przesyłce która szła parę tygodni wiec wyszedłem. Skargi do InPost to jak groch o ścianę ... żadnego skutku ani odzewu Może wpisy na forach internetowych poskutkują .....

Zaufany kurier, takiej obsługi nie ma nigdzie

Dzisiaj po raz kolejny odebrałam paczkę kurierską Inpost i po raz kolejny byłam zadowolona, kurier przed dostarczeniem zadzwonił do mnie, po czym po chwili skierował się z moją paczką do mnie na pieszo w kierunku furtki jakieś 150 metrów, mimo że pogoda nie taka nie narzekał, kulturalnie wręczył paczkę, po czym się pożegnaliśmy. Paczka dotarła do mnie nieuszkodzona we wzorowym stanie. Gdybym mogła coś o tą firmę poprosić, to żeby właściciel Inpostu postawił taki choćby mini paczkomat w Tleniu.

Nie polecam

Ocena: 1.00 / 5Zamówione paczki dotarty do paczkomatu, który okazał się uszkodzony. Bardzo dużo klientów zgłaszało uszkodzenie od czwartku21.01.2021r., przy mnie, w czwartek wieczorem, Pan bardzo długo rozmawiał z pracownikami infolinii. Bardzo dużo ludzi przyjeżdżało po odbiór i odjeżdżało z niczym (niektórzy już po raz kolejny). Ja również zadzwoniłam, ponieważ powiedziano temu Panu, że każdy musi indywidualnie zgłaszać problem odnośnie przedłużenia czasu na odbiór paczek. Zapewniono mnie, że paczki nie wrócą do nadawcy i otrzymam smsa o przedłużeniu terminu odbioru. Na drugi dzień rano (w piątek) otrzymałam smsa, że jeżeli nie odbiorę paczki do godz. 11:30 to zostanie zwrócona do nadawcy!!! Zadzwoniłam natychmiast, Pan na infolinii wyjaśnił, że takie smsy wysyłane są "z automatu" i że moje paczki będą umieszczone bądź w tym samym paczkomacie po jego naprawieniu bądź w innym najbliższym, ale żadna paczka nie wróci do nadawcy. Dziś, w sobotę, postanowiłam zadzwonić po raz trzeci i upewnić się, że Inpost już działa w prawie moich paczek. Pani na infolinii powiedziała, że jedna paczka wraca do nadawcy i na tym etapie już nic nie może zrobić, musze zapłacić i zamówić przesyłkę raz jeszcze. A ponadto powiedziała, że moje wcześniejsze rozmowy dotyczyły innych przesyłek, bo podałam inny kod odbioru! A prawda jest taka, że rzeczywiście, w piątek, podałam błędny, ale Pan poprosił o właściwy, co uczyniłam. Zapewnił mnie, że do końca dnia skontaktuje się ze mną ktoś w prawie przesyłek i że nie wrócą do nadawcy. A rozmowa i tak została przyporządkowana do błędnej przesyłki!!! Niestety, nie są godni zaufania, już nie będę korzystać z ich usług. Odpowiedzialność poniosłam ja, Inpost "już nic nie może zrobić". Tak naprawdę to już ich trzecia u mnie "wpadka" , wcześniejsze darowywałam. Wybiorę inną formę przesyłek, nie mam ochoty marnować czasu i nerwów na Inpost. I wcale ich usługa nie jest już "po drodze i pod ręką", bo postawienie paczkomatu na każdym rogu bez właściwej i rzetelnej usługi nie jest mistrzostwem. U nich więcej znaczy niestety mniej. Zalety Nie polecam, już brak zalet. Cena nie czyni cuda - paczki bardzo często nie dochodzą. Wady Pracownicy na infolinii bardzo mili, ale z rozmów z nimi nic nie wynika, co równa się brakowi kompetencji. A nie chodzi tylko o miłe pogaduszki, tylko o załatwienie sprawy. Brak organizacji, bałagan, brak rozwiązań (prawdopodobnie wynikający z braku chęci) do wzięcia odpowiedzialności za niewywiązanie się z umowy.

Kpina

Kpina Dzis opłaciłem paczke pobraniowa przez aplikację 105zl . Z czego kurier pod domem zażądał opłacenia paczki kolejny raz,nawet po tym jak pokazałem mu na telefonie ze opłaciłem paczke...no i zabrał kolejne 105 zł... żadnego potwierdzenia,ani nic podobnego nie otrzymałem. Infolinia ? To bzdura nie ma szans na połączenie z konsultantem.ODDAWAC MOJE PIENIADZE!!!!! Musialem wrocic do bardziej prymitywnych sposobów kontaktu przez formularz,lecz kiedy ? I czy będzie to rozpatrzone ? nie wiadomo. A co jakbym nie mial kolejnej stówki?

Super, rewelacja, profesjonalizm

Najlepsza firma kurierska. Nigdy jeszcze nie zawiodlam sie na firmie InPost. Sprawnie, szybko i na czas

Umowa z InPost

Galeria Lamp zawarła z InPost umowę na dostarczanie przesyłek. Po kilku miesiącach w związku ze zniszczeniem dwóch przesyłek, dowiedzieliśmy się, że InPost nie realizuje paczek ze szkłem czy ceramiką. Pomimo nie możności realizacji Umowy, pracownicy InPost (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) uważają, ze Umowa jest dalej ważna!!! Oczywiście przy zawieraniu Umowy nikt nas o takim zastrzeżeniu co do zawartości przesyłek nie poinformował. Dlatego ostrzegam wszystkich, którzy zastanawiają się nad zawarciem umowy z tym alternatywnie uczciwym kurierem.

REKALAMACJE INPOST TO KPINA!!!!

Pierwszy raz dokonywałem reklamacji w Inpost, kurier przywiózł paczkę uszkodzoną, wiaderko z mikrobetonem w kartonie otulonym z każdej strony kartonami pęknięte, zawartość rozsypana po jego busie, pyta się czy jest ok? XD nie jest! 400zł w plecy, mów że mogę złożyć reklamację online, i tak uczyniłem, produkt był bardzo dobrze zabezpieczony, aby pęknąć wiaderko trzeba było albo rzucać i rozbijać o ziemię, albo spadło na nie coś wielkiego i ciężkiego. Po miesiącu telefon i targowanie się czy ja czasem nie wyolbrzymiam i że wszystko jest ok przecież coś tam w tym wiaderku na dnie zostało nie? Pomyślałem nosz... wytłumaczyłem że proszę o zwrot całości zawartości, że zawartość mojego wiadra to sobie mogę zamieść z busa kuriera... Finalnie mail z odrzuceniem reklamacji, bo nie była dobrze zabezpieczona paczka, AAAA G**** prawda!!!! na zdjęciach reklamacyjnych dokładnie było widać że sprzedawca zapakował towar bardzo należycie i robotę spartolił INPOST!!!

Negatywne doświadczenie

Zagubiona paczka, niekompetentny serwis i niedotrzymywanie terminów

Waga łazienkowa

Kurier w paczkomacie zostawił paczkę z stłuczoną wagą brak winnych zwrotu pieniędzy brak skandal?

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Pocztex

(0.67 )

DHL

(3.95 )

DPD Polska

(3.22 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że zima to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem