Yes

( 4.29 )

Opinie (390)

Obsługa na najwyższym poziomie!

Bardzo lubię robić zakupy w tym salonie. Obsługa zawsze wie, kiedy może powiedzieć coś więcej i doradzić. Klient nie odczuwa żadnej natarczywości ze strony sprzedawcy, a wręcz przeciwnie - sprzedawca staje się prawdziwym doradcą w całym procesie wyboru produktu. Pracownicy mają bardzo dużą wiedzę na temat produktu, który sprzedają, co przekłada się na zaciekawienie klienta. Naprawdę szczerze mogę polecić! Nigdy nie było problemu z zakupem!

Dnia 15

Dnia 15.03.2018 odwiedzilem sklep jubilerski yes, w ktorym bardzo profesjonalnie zostalem obsluzony przez pana . Nienaganna postawa oraz elegancki styl ubioru . Obsluga w pelnym zakresie . Ceny oraz asortyment wyeksponowany bardzo profesjonalnie.

Przemiła i kompetentna pani

Przemiła i kompetentna pani. Błyskawicznie rozpoczęła prezentację dostępnego towaru.Wytłumaczyła mi jakie są różnice pomiędzy zwykłym srebrem a srebrem rodowanym i cierpliwie prezentowała kolejne bransoletki. Zakupy w miłej atmosferze zakończone sukcesem. Polecam ten sklep.

W trakcie poszukiwań prezentu

W trakcie poszukiwań prezentu.Pani obsługująca była bardzo miła i pomocna. Dysponowała dużą wiedzą na temat sprzedawanego towaru. Bez problemu pokazywała kolejne bransoletki, doradzała, prezentował jak bransoletka wygląda na ręce. I choć wizyta nie zakończyła się zakupem - ale to z mojej winy ;-) to mogę śmiało sklep polecić.

Dnia 20

Dnia 20.11.2017 r. kupowałam biżuterie w salonie Yes. Niestety nie wyszłam zadowolona z obsługi. Gdybym nie wiedziała czego konkretnie chce z katalogu online prawdopodobnie nie ujrzałabym owego egzemplarza na oczy. Dodatkowo obsługa niezbyt miła,a w takich miejscach jednak szczególnie powinno zabiegać o klienta. Proces pakowania biżuterii niezbyt staranny. Musiałam upominać się o kartę stałego klienta, bo biżuteria była już nabita, a Pani przy kasie najwyraźniej mi nie dowierzała, musiała sprawdzić, kolejno nabić produkt i dokonaliśmy pełnej usługi transakcji. Wydaje mi się, że takie rzeczy jak karta klienta powinny leżeć po stronie sprzedawców i oni powinni przypominać nam klientom o ich istnieniu. Gdyby zmienić podejście obsługi i udoskonalić kompetencje, prawdopodobnie wyszłabym zadowolona z salonu.

W dniu 07

W dniu 07.11.2017r. udałam się do salonu Yes w centrum handlowym Aleja Bielany. Od razu przy wejściu zostałam przywitana.W salonie pracowaly dwie przemiłe Panie. Ich wiedza na temat swoich oferowanych produktów była bardzo duża. Wiedziały co doradzić i miały dobre podejście do klienta. Panie były bardzo pomocne w wyborze prezentu dla bliskiej osoby, W salonie panował czystość i porządek. Z pewnością zrobię tam ponownie zakupy.

Pracownik sklepu był bardzo zaangażowany w wykonywanie

Pracownik sklepu był bardzo zaangażowany w wykonywanie swoich obowiązków. Nie tylko, w sposób rzeczowy i wyczerpujący, odpowiadał na zadawane przeze mnie pytania ale także próbował jak najlepiej zareklamować sprzedawany towar, żeby zachęcić do jego zakupu. Sprawiał wrażenie osoby dobrze przygotowanej i kompetentnej. Był bardzo kulturalny,uprzejmy i uśmiechnięty. Wygląd pracownika również sprawiał pozytywne wrażenie. Był schludny i elegancki. Uważam, że pracownik salonu potrafi nawiązać bardzo dobry kontakt z potencjalnym klientem. Jest również bardzo dobrze przygotowany merytorycznie do wykonywania swoich obowiązków, dzięki czemu potrafi przekształcić obiekcje klienta związane z zakupem w korzyści.

Salon w centrum handlowym

Salon w centrum handlowym. Kompetentna i zaangażowana obsługa. Duży wybór wyborów jubilerskich, ale nieduża możliwość personalizacji produktów.

Super salon

Super salon .Takiej obsługi klienta nie widziałam już dawno.Pozdrawiam dziewczyny

Kupowałam złote kolczyki na własny ślub

Kupowałam złote kolczyki na własny ślub. Wszystkie (oprócz wystawowych) były poukładane w jednym miejscu, pani w sklepie pomogła mi dokonać właściwego wyboru.Kolczyki zostały ładnie zapakowane. Oglądając je w domu zauważyłam, że mają niższą próbę złota niż mówiła ekspedientka. Nie mam nic przeciwko tej próbie, ale wolałabym wiedzieć, bo zostawiłam w sklepie niemałe pieniądze. Mimo wszystko sklep polecam, duży wybór biżuterii i miła obsługa.

Odwiedzałeś ostatnio Yes?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.18 )

Swarovski

(4.50 )

W. Kruk

(1.89 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem