H&M

( 2.72 )

Opinie (2433)

Standardy obsługi jak filmów Barei.

Odradzam . Obsługa tego sklepu skandaliczna. Brak kultury i umiejętności pracy z klientem . Pani kierownik działu męskiego chyba nie lubi swojej pracy i klientów. Takiego braku szacunku do klienta nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie. Sieć powinna zainwestować w szkolenia w zakresie obsługi klienta.

Sklep internetowy = porażka

Sklep online to jakaś masakra. Na realizację zamówienia można czekać i czekać. Nie dajcie się omamić - 2-3 dni robocze o których chwalebnie piszą na swojej stronie to jedynie czas wysyłki zamówienia, zaś na samo przygotowanie paczki czeka się 2 tygodnie. Kiedy paczka już dojdzie okazuje się, że zamówienie totalnie się nie zgadza. "Uprzejmi" pracownicy nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. REASUMUJĄC: MASAKRA!

Najlepszy sklep odzieżowy w Kielcach

Obsługa na najwyższym poziomie. Pracownicy zawsze chętnie pomogą, doradzą, odpowiedzą na każde pytanie. Do klienta podchodzą profesjonalnie, z uśmiechem na twarzy. Asortyment z dbałością poukładany według rozmiarów. W sklepie jest bardzo czysto. Wszystko dopasowane pod klienta.

Najgorszy skleo online

Witam,postaram się opisać moją sytuację w dużym skrucie,otóż przed Świętami Bożego Narodzenia dokładnie 11.12.2019r.złożyłam zamówienie w sklepie online h&m .po czym dnia 13.12.-w realizacji- to miał być wymażony prezent dla córki. Do dziś go nie ma w biurze obsługi klienta-Warszawa -robią sobie z ludzi kpiny że przesyłka wysłana niby. ja jej nieodebrałam,żekomo dnia 15 .12.2019 Niedziela i nagle moje zamowienie zostało sprzedane niewiedzą komu-tłumaczy pani z obsługi kienta h&mnajgorsza firma naswiecie,porażka-do nagłosnienia w mediach jak traktują ludzi!!!

Nie polecam

W trakcie procedury reklamacji H&M oznajmiła że t nie ten pragon. Kupwałem jedyną rzecz i taki paragon zstał mi wystawiony. Obsługa również wprwadzała w błąd. Zasłaniają sie regulaminem, który mają schowany w szufladzie. Nigdy więcej nic u nich nie kupię !!!

Uprzejma obsługa pomimo przedświątecznego zmęczenia

Robiłam zakupy w godzinach mocno popołudniowych, dodatkowo w okresie przedświątecznym. Na sprzedawcach obsługujących przy kasie widać było zmęczenie, jednak pomimo to chętnie odpowiadali na pytania klientów, uśmiechali się i byli bardzo uprzejmi.

Beznadziejny sklep

Najgorszy sklep w ktorym robilam zalupy online. 1.Nie mogłam założyć konta. 2.Nie moglam wybrać swojego adeesu domowego, cały czas pokazywali proponowane adresy. 3.Nie mozna odebrać w swoim mieście w którym jest h and m. 4.nie mozna tego anulować lub przekierować jak jest juz przetwarzanie zamówienia. NIE POLECAM!

Zamówienia online- beznadziejnie !

Otrzymałam informacje, że sklep znajduje się w Wola Parku na poziomie 0. Okazuje się jednak, że na 1.pietrze, a ten chaos informacyjny znacznie wpłynął na jakość obsługi i odbiór produktu, ponieważ posiadałam niewiele czasu między jedną pracą a drugą. Nie polecam :(

Zamówienia online- beznadziejnie !

Trzy razy stałam w kolejce do kasy, ponieważ posiadając numer zamówienia w smsie, kod odbioru i zdjęcie dowodu osoby zamawiającej to za mało, żeby odebrać produkt. Firma wymaga upoważnienia od osoby zamawiającej z numerem dowodu, co jest nielogiczne, ponieważ nikt z zespołu nie posiada takich danych i upoważnienie może być fikcyjne. Trzymanie się tych procedur i wymaganie tego typu "dokumentów" mija się z celem i utrudnia kontakt z klientem. Nie polecam. Nie zamówię nic wiecej online z tej firmy. W innych miejscach wystarczy numer zamówienia/kod odbioru....

Niesympatycznie

Nie pomocna i niesympatyczna obsługa w sklepie H&M w Szczecin Ch Galaxy. Zadzwoniłam z prośbą o przedłużenie możliwości odłożenia paczki zamówionej ze sklepu internetowgo na 2 dni dłużej do odbioru w sklepie. Nikt nic nie wie, przełączano tel kilka razy żeby Pani kierownik w końcu powiedziała, że nie odłoży i mam sobie zamówić jeszcze raz. A ja zamówilam specjalnie do sklepu stacjonarnego ponieważ nie mogłam odebrać w domu. Na stronie internetowej nie ma informacji,że trzeba odebrać paczkę w ciagu 7 dni co jest bardzo krótkim terminem... słabo.

Super sklep

Bardzo dobra obsługa klienta, personel zawsze jest w pobliżu, doradzi czy też pomoże odszukać odpowiedni rozmiar. W sklepie jest zawsze czysto. Obsługa jest zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do klienta. Stali klienci mają też fajne rabaty.

KOSZMAR, POMYLONE ZAMÓWIENIE

Parę dni temu zamówiłam piżamkę dla dziecka. Zamiast mojego zakupu otrzymałam produkty o wartości 240 EURO, które złożyła jakąś kobieta w Niemczech prawdopodobnie przez aplikację skierowaną do klienta w Niemczech! Skontaktowałam się z biurem obsługi klienta i dowiedziałam się, że mam zamówić kuriera który odbierze paczkę lub iść z tą paczka do punktu DHL. Chciałam oddać paczkę w sklepie H&M, gdyż byłam akurat w pobliżu, a jutro wyjeżdżam za granicę na parę miesięcy i nie mam czasu na poprawianie błędu po innych, ale niestety nie było takiej możliwości. Nikt nie powiedział mi tego wprost, ale wydedukowałam, że jeśli nie zwrócę tego zamówienia na czas to osoba, której rzeczy otrzymałam nie dostanie zwrotu pieniędzy! I to samo ja jeśli nie zwróci ona zamówionej przeze mnie rzeczy... Osoby z biura obsługi klienta mało pomocne. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam, a jestem ich stalym klientem. Upłynie bardzo dużo czasu zanim coś tam kupię!

Czarna rozpacz w biały dzień

zamówienie złożone w sklepie internetowym 25.11.2019 , była próba doręczenia zamówienia niestety nie mogłem być na miejscu ponieważ pracowałem, szybki telefon do kuriera z zapytaniem jak możemy sprawę rozwiązać . Kurier grzecznie odpowiedział iż mogę paczkę przekierować na jakiś sklep żabki gdzieś blisko mnie i sobie odebrać w dogodnym dla siebie terminie, stwierdziłem fajna obcja i w nocy po 14 h pracy bez problemu przekierowałem sobie paczkę za pomocą strony internetowej DHL,dziś mamy 3.12.2019 troszkę już czekam więc zadzwoniłem do firmy H&M PODAJĘ NUMER PRZESYŁKI 19132997495 PANU PO DRUGIEJ STRONIE SŁUCHAWKI, Pan grzecznie mnie informuje ż paczka jest w punkcie odbioru który wskazałem przy przekierowaniu i zdiwionym tonem pyta czy wiadomość o odbiorze nie przyszła drogą meilową i nie leży przypadkiem w spamie - odpowiadam że nie ,sprawdziłem dokładnie , urwalem się z pracy i idę do punktu , podaję miłej Pani imię i nazwisko , ta przetrzepała wszystko łącznie z zapleczem i wraca mówiąc mi że nie ma . Dzwonie ponownie do H&M ODBIERA Pan , ja tłumaczę co i jak podaję numer przesyłki a Pan twierdzi że to dziwne że DHL pozwolił na przekierowanie paczki skoro była za pobraniem i stwierdził że to wina kuriera i że może mi podać numer telefonu do DHL . Powiedzialem Panu że nie dziękuj ale już szkoda mi na to czasu (TYPOWA SPYCHOLOGIA TO NIE MY JESTEŚMY WINNI TYLKO ONI , AŻEBY KLIENTA MIEĆ ZGLLOWY PODAJE SIĘ JEMU NUMER TELEFONU DO FIRMY KURIERSKIEJ I NIECH SOBIE RADZI A CO TAM , STWIERDZENIE Z UST TEGO PANA cytuję to dobrze że Pan za to nie zapłacił rozbawiło mnie do łez . Strata czasu mojęgo plus strata czasu osoby którą poprosiłem aby wskoczyła za mnie na parę godzin do pracy przechadzka w deszczu i zawracanie gitary Pani ekspedjentce z żabi na Dywizjonów gdzie miała jerszcze klientów do obsłużenia . NIE STANOWCZE NIE I ZAMAWIAJCIE WSZĘDZIE ALE NIE TU

Tragedia, zero szacunku do klienta!

Kupiłam produkty w sklepie internetowym. Skorzystałam z promocji -20%. Gdy dostałam swoje zamówienie to okazało się, ze nie ma w nim jednego produktu bo „jest niedostępny”. Nikt nie poinformował mnie o tym tylko po prostu przysłali mi jeden produkt mniej. Mogła. Teraz mogę kupić ten produkt w sklepie stacjonarnym ale już w cenie regularnej, bez żadnej zniżki.

Niekompetentna obsługa. Beznadziejna polityka zwrotów.

Polityka zwrotów jest beznadziejnie zaplanowana. Nie przyjęli mi formularza zwrotu wydrukowanego ze strony internetowej. Kazali drukować potwierdzenie, chociaż przedstawiłam je w formie elektronicznej. W innych sklepach zwroty są o wiele lepiej zorganizowane i ekologiczne. Nie trzeba nosić w ogóle żadnych papierów. Dodatkowo obsługa bardzo niekompetentna.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem