H&M

( 3.12 )

Opinie (2399)

Dobra jakość obsługi.

Dziś byłem w sklepie H&M w galerii Navigator w Mielcu. Jakość obsługi była na bardzo wysokim poziomie. Po wejściu do sklepu osoby, które były na zmianie sprawiały wrażenie zadowolonych oraz były uśmiechnięte i z chęcią pomogły mi znaleźć odpowiedni rozmiar koszulki. Szatnie były zadbane i czyste, nie było w nich zalegających ciuchów. Przy kasie Pani zapytała o aplikację H&M oraz poinformowała o korzyściach wynikających z jej posiadania. POLECAM!

ochrona i nieuwaga sprzedawcy

Problem się zaczął gdy udałam się do sklepu aby ściągnąć klips ze spodni dziecka. W weekend kupiłam spodnie dla dziecka. Wychodząc ze sklepu bramka ochronna zaczęła piszczeć. Stwierdziłam że to mnie nie dotyczy gdyż za towar zapłaciłam. W domu zauważyłam, iż nie został usunięty klip ze spodni. Dziś udając się do innego sklepu H&M znajdujący się bliżej mojego miejsca zamieszkania usłyszałam iż muszę się udać do sklepu gdzie zakupiłam towar. Jaki wstyd- bramka przy wejściu i wyjściu oczywiście zareagowała na klips z ubrania. Pochwała dla ochroniarza ze sklepu H&M w Tesco. Reakcja była natychmiastowa. Rada dla sklepu H&M w Plazie. Może ochrona powinna zajmować się ochroną a nie segregować ubrania w przymierzalni.

Jest ok

Spory wybór ubrań - jako tako kolejek nie ma jesli przyjdzie sie w odpowiedniej porze. Jest ok.

żenada online

Ostatnio przymierzałam jedna z bluzek w sklepie stacjonarnym ,bluzeczka fajna niestety nie mieli jej w moim rozmiarze ,zatem postanowiłam zamówić ja w sklepie online ...zamówienie dość szybko zrealizowane jednak po otwarciu okazało się ze bluzka (pominę już to ze nie było metek ) jest znoszona .Postanowiłam w tej sprawie złożyć reklamacje H&M poinformował mnie ze takie rzeczy się zdążają i jak chce to mogę ja odesłać :))) i jak chce otrzymać inna to złożyć nowe zmówienie ..oczywiście koszty przesyłki pokryje sama i nie dają gwarancji ze kolejna będzie nowa ...nie rozumie tego jak można w ten sposób traktować klienta

wieszaki z akcesoriami do wymiany

nie da się ta nic znaleźć....wieszaki i półki z akcesoriami są tak zawalone, a produkty pomieszane, że jak tylko to widzę to od razu sobie odpuszczam. Do tego jest tak bardzo mało miejsca i jak stoją dwie osoby to się robi dosłowni tłok, że nie można się nawet obrócić...

Cudowna obsługa

Obsługa bardzo miła i kompetentna. Sklep utrzymany w czystości i ładzie, mimo jego wielkości. Osoby tam pracujące bardzo chętnie pomagają klientom w odszukaniu pożądanej rzeczy i jej rozmiaru. Bardzo polecam.

ŻENADA

Może i ubrania mają spoko.. ale zamówienie czegoś online to tragedia, rozmiarówka jest okropna, ciężko trafić, żeby cokolwiek pasowało, jak pasuje góra, to nie pasuje dół i na odwrót.. Ja, ze względu na to, że mam okropne godziny pracy robię zakupy online. Zawsze, ale to zawsze jest pomyłka w zamówieniu, ciągle dostaje nie to, co zamawiałam. Zamiast sukienki rozm. 38 - spódnicę w rozm. XXL, zamiast szlafroka jakiś ogromny sweter.. ciągle muszę się użerać ze zwrotami. Dlaczego nie można wysłać od razu odpowiedniego produktu ?

zwrot należności

Szybki zwrot należności za zwrócony produkt zamówiony online

H&M online

Tydzień oczekiwałam na przesyłkę; otrzymałam niewłaściwy produkt, buty espadryle zapakowane jedynie w worek; h&m online nie wymienia produktów na właściwe; aktualnie oczekuję rozparzenia zwrotu.

Dobre zaopatrzenie sklepu, słabsza obsługa

W sklepie jest bardzo dobry wybór rozmiarów oraz można dostać większośc ubrań podanych na stronie internetowej, jednak obsługa często nie wykazuje chęci aby pomóc znaleźć określony towar. Klient często jest pozostawiony sam sobie. Jednak zdarzają się również sumienni pracownicy, których aż miło poprosić o pomoc.

Szybka i sprawna obsługa.

Podczas wizyty w sklepie odzieżowym H&M pracownicy zawsze próbują rozpoznać moje potrzeby i chętnie doradzają . Przeważnie wychodzę z więcej niż jedną rzeczą. Lubię tam wracać bo wiem, że zostanę dobrze obsłużona. W porównaniu z innymi sklepami z ubraniami mogę śmiało wystawić ocenę bardzo dobrą.

Wyrozumiała obsługa

Polecam sklep nie tylko ze względu na ofertę, ale i obsługę. Długo wybierałam, były problemy z rozmiarem i krojem, a pani i tak pomogła odpowiednio dobrać rzeczy na mój prezent, który okazał sie bardzo trafiony.

Poniżej krytyki

Czekam na paczkę już prawie dwa tygodnie paczka podzielona na 2 osobne 1 część dotarła natomiast druga ciągle w statusie oczekujących. Kontakt z obsługą sklepu internetowego ciągle beznadziejny w dniu dzisiejszym pomimo że nikogo nie obraziłem po zakończonej rozmowie nie odlozyem sluchawki i posluchalem sobie ciekawych komentarzy na mój temat A mianowicie je jakoś psychol że mam na pewno żółte papiery. Coz żenada brak kultury osobistej i elementarnego szacunku. Na pewno już u nich dwa razy się zastanowię przed zakupami czy kupować czy też nie. I wszystkim czytający radzę to samo to że ktoś po drugiej stronie w trakcie rozmowy jest miły dla kupującego oczekujacego konkretnej odpowiedzi to nie znaczy się że po zakończonej rozmowie nie zostanie tak samo skomentowany.

Poniżej krytyki

Czekam na paczkę już prawie dwa tygodnie paczka podzielona na 2 osobne 1 część dotarła natomiast druga ciągle w statusie oczekujących. Kontakt z obsługą sklepu internetowego ciągle beznadziejny w dniu dzisiejszym pomimo że nikogo nie obraziłem po zakończonej rozmowie nie odlozyem sluchawki i posluchalem sobie ciekawych komentarzy na mój temat A mianowicie je jakoś psychol że mam na pewno żółte papiery. Coz żenada brak kultury osobistej i elementarnego szacunku. Na pewno już u nich dwa razy się zastanowię przed zakupami czy kupować czy też nie. I wszystkim czytający radzę to samo to że ktoś po drugiej stronie w trakcie rozmowy jest miły dla kupującego oczekujacego konkretnej odpowiedzi to nie znaczy się że po zakończonej rozmowie nie zostanie tak samo skomentowany.

Manekin ważniejszy niż klient

Obsluga nie przestrzega zasady "klient nasz pan". Po zwróceniu się o pomoc do obsługi okazało się że manekin jest ważniejszy od klienta.

Ład i porządek

W sklepie panuje ogólny porządek, rzeczy są odwieszone na wieszaki, nic nie leży na ziemi. Ceny na produktach są jasne i czytelne, choć na wieszaku z napisem od 10.99 nie znalazłam nic w tej cenie, a rzeczy zaczynały się od 30 zł. Pracownicy bardzo sympatyczni, pomocni i rzetelni. Pani w kasie bardzo sprawnie prowadzi obsługę więc kolejek nie ma.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem