AS

(3.17)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (361 z 378)

Moim zdaniem sklep...
Moim zdaniem sklep jest słabo zorganizowany. Mały wybór towaru jak i duży bałagan panujący na sklepie bardzo zniechęcają do dalszych zakupów w tym miejscu. Ogromne kolejki to codzienność i niewykwalifikowani kasjerzy co wydłuża czas wykonywanych zakupów

Paulina_1868

12.10.2018

Placówka

Starogard Gdański, Ignacego Padarewskiego 6

Nie zgadzam się (0)
Chodzę do tego...
Chodzę do tego sklepu dosyć często, i nigdy nie zdarzyło się żeby ktoś z obsługi potraktował mnie nieodpowiednio, zawsze pomocni i uśmiechnięci pracownicy, w razie potrzeby chętnie pomogą.

Agata_1229

12.10.2018

Placówka

Komprachcice, Niemodlińska 55a

Nie zgadzam się (0)
Wszystko zgodnie z...
Wszystko zgodnie z oczekiwaniami, pracownik stoiska posiadał dobrą wiedzę na temat sprzedawanych produktów, zachęcał do zakupu.zwracał się w sposób kulturalny,

Agata_1229

11.10.2018

Placówka

Opole, Sosnkowskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Po złożeniu zamówienia...
Po złożeniu zamówienia z opcją odbioru w aptece i otrzymaniu mejla potwierdzającego obserwowałam w profilu klienta kolejne etapy zamówienia. Niestety po etapie transport do punktu odbioru nastąpiło anulowanie zamówienia. Wysłałam zapytanie mejlowe na które nie otrzymałam odpowiedzi dlatego zadzwoniłam na infolinię w celu dopytania i rozwiązaniu problemu. Tam po połączeniu zostałam poinformowana beznamiętnym głosem, że moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku 2 produktów z 5 zamawianych. Nikt z pracowników nie zadał sobie trudu mejlowego czy też telofonicznego by skontaktować się ze mną w celu ustalenia czy zamówienie niekompletne nie będzie dla mnie wystarczające i zadecydował anulując zamówienie. W dniu 18.09.2018 dostałam mejlowe powiadomienie o kompletności mojego anulowanego przez e-aptekę (!) zamówienia jako gotowe do odbioru. Kompletny brak komunikacji i lekceważenie klienta brakiem spójnych informacji spowodował, że ponownie z ich usług nie skorzystam pomimo ciekawego asortymentu. Wyglądu miejsca obsługi nie potrafię ocenić gdyż do odbioru zamówienia nie doszło i nie dojdzie.

KATARZYNA_5166

19.09.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty zostałem...
Podczas wizyty zostałem przywitany jako pierwszy przez pracownika. Pracownik sam zaproponował pomoc, jednak gdy zapytałem o lokalizację towaru poinformował ustnie gdzie należy szukać produktu i odszedł. W trakcie wizyty w pracownicy nie wykazywali dalszego zainteresowania moją osobą. Dostępność pracowników była mała, bowiem na ok. 12 klientów było 2 pracowników, którzy przez większość czasu byli zajęci obsługą przy kasie. Podczas mojego pobytu pracownicy sprawiali wrażenie zainteresowanych swoją praca i obsługą klientów - jednak byli mało dostępni, z uwagi na obsługę przy kasie. W sklepie było czysto, okna i drzwi były czyste, towar był poukładany estetycznie. Przy kasie pracownik nie zaproponował reklamówki, ani żadnego innego towaru z promocji przy kasowej. Zostałem pożegnany przez kasjera i zaproszony do ponownych zakupów.

zarejestrowany-uzytkownik

26.08.2018

Placówka

Toruń, KRÓLOWEJ JADWIGI 6

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajne miejsce...
Bardzo fajne miejsce do zrobienia zakupów , wszystko milo i sprawnie . Pracownicy bardzo sie interesują klientami i zawsze doradza i pomogą

zalogowany_użytkownik

26.08.2018

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (0)
Przy zakupie czajnika...
Przy zakupie czajnika elektrycznego brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony personelu przy wyborze konkretnego modelu, Po sprzedaży gdy okazało się, że czajnik jest uszkodzony zaproponowano mi wymianę na inny tego samego modelu lub inny w cenie uszkodzonego. Gdy wybrałem troszeczkę tańszy model zwrócono mi pieniądze do kwoty zapłaconej za uszkodzony. Pani w punkcie obsługi bardzo miła i pomocna, wyjaśniła mi wszystkie niejasności związane z wymianą lub zwrotem towaru

zalogowany_użytkownik

26.08.2018

Placówka

Elbląg, Żeromskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w CH Wileńska oceniam pozytywnie, dotyczy to zarówno głównego sklepu z art. spożywczo-przemysłowymi o nazwie Carrefour, jak i mniejszych sklepów i stoisk, które oferują swoje produkty i usługi. Uważam, że to bardzo dobry pomysł polegający na umieszczeniu na jednym poziomie firm, które oferują usługi gastronomiczne, dzięki czemu nie trzeba przemieszczać się pomiędzy poszczególnymi piętrami w celu porównania oferty. Jedyny mankament, to raczej uboga oferta skierowana typowo dla mężczyzn, natomiast wyczuwa się nadmiar sklepów z asortymentem związanym z sektorem odzieżowym.

zarejestrowany-uzytkownik

29.06.2018

Placówka

Warszawa, Targowa 72

Nie zgadzam się (0)
Supermarket ma za...
Supermarket ma za małą powierzchnię w stosunku to ilości asortymentu przez co ciężko poruszać się między alejkami, panuje duży tłok. Personel pracujący na terenie sklepu (osoby wykładające towar) nie zwraca uwagi na klientów. Kasjerzy pracują sprawnie ale jest mało otwartych kas przez co są duże kolejki i czas obsługi się wydłuża. Oferta sklepu jest zgodna z ofertą z gazetki oraz jest taka sama jak w innych placówkach supermarketu.

Aleksandra_1989

02.06.2018

Placówka

Wrocław, Nowowiejska 48

Nie zgadzam się (0)
Personel miły, uczynny,...
Personel miły, uczynny, chętny do pomocy, potrafi doradzić i znaleźć odpowiedni towar. Zachowanie kasjerek bez uwag. Brak cen na poszczególnych towarach.Można przyczepić się również co do czystości w sklepie.

zalogowany_użytkownik

10.05.2018

Placówka

Grudziądz, Chełmińska 4

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór,łatwość...
Bardzo duży wybór,łatwość zamówienia i szybka przesyłka.

Tomasz_2376

06.05.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W śmieciówkach spory...
W śmieciówkach spory nie ład, obsługa mało zainteresowana klientem, w razie pytań odpowiedzi zdawkowe, mała chęć pomocy.W małych sklepikach brak swobody w oglądaniu, obsługa zbyt natarczywa, co trochę zniechęca do kupowania.Perfumerie z obsługą bardzo profesjonalną, chętną do pomocy, ogólne wrażenie pozytywne.

Anna_6078

12.04.2018

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (0)
Za mała ilość...
Za mała ilość obsługi na dziale mięsnym i dla tego duże kolejki na tym dziale.

Tomasz_2372

04.04.2018

Placówka

Inowrocław, Poznańska 100

Nie zgadzam się (0)
Sklep cieszący się...
Sklep cieszący się uznaniem wśród wielu klientów, jednak ja się na nim trochę zawiodłam. Na przesyłkę, którą miałam odebrać kolejnego dnia po zamówieniu, musiałam czekać 2 tygodnie, gdyż okazało się że została zagubiona w magazynie. Jednak w ramach rekompensaty dostałam szczere przeprosiny oraz rabat na następne zakupy w tej księgarni. Ceny są dosyć niskie, często można napotkać się na wiele promocji. Produkt dostałam w stanie idealnym, bez żadnych wad.

Weronika_318

29.03.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie internetowym. Przedmiot, który kupowałam był identyczny jak na zdjęciu. Opis w 100% zgadzał się z podanym na stronie. Cały proces dostawy odbył się zgodnie z podanymi informacjami. Paczka była dobrze, szczelnie i estetycznie zapakowana. Rachunek dostałam w środku. Przy zwrocie ta firma również nie robiła żadnych problemów, zwrot pieniędzy dostałam w przeciągu 7 dni. Cena adekwatna do produktu, a sam wygład strony internetowej sklepu był dosyć prosty w obsłudze i znalezieniu niezbędnej rzeczy.

Weronika_318

29.03.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W Hali Wola...
W Hali Wola na dziale ubrania poszukiwałam rajstop.Bardzo szybko podeszła pani ekspedientka i zapytała czy może w czymś pomóc.Po wybraniu asortymentu udałam się do kasy z zapytaniem gdzie znajdę jeszcze kapcie.Pani udzieliła mi odpowiedzi a wybrane wcześniej produkty mogłam zostawić przy kasie i ze swobodnymi rękoma udać się na poszukiwanie odpowiedniego rozmiaru kapci.Panie na tym dziale szybko reagują i są chętne do pomocy.

Teresa_151

29.03.2018

Placówka

Warszawa, Człuchowska 25

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w rzetelny...
Obsługa w rzetelny sposób przekazywała informacje o produktach. Ceny w jasny sposób były wyeksponowane dzięki czemu łatwo można było dopasować je do produktów. Sklep czysty, zadbany jedynym mankamentem na który można zwrócić uwagę to kiepska organizacja pracowników w trakcie obsługi.

Snowyards

25.03.2018

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
bardzo kompetentny doradca...
bardzo kompetentny doradca , który pomógł w rozwiązaniu problemu, rzeczowo wyjaśnił co należy zrobić, miły nie namolny, konkretny

zarejestrowany-uzytkownik

21.03.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Chciałam podzielić się...
Chciałam podzielić się z Państwem pozornym dbaniem o klienta przez firmę T-mobile. We wrześniu br. kończy mi się umowa na usługi telekomunikacyjne w tej firmie. Ku mojemu zdziwieniu, pracownicy T-mobile wydzwaniali do mnie już od 13 marca br. namówić mnie na przedłużenie umowy i nowy telefon a przy okazji internet. Gdy konsultant dzwonił i naciskał mnie abym przedłużyła umowę, poprosiłam go o telefon za 3 godziny tegoż samego dnia, bo chciałam się zastanowić i przejrzeć oferty innych firm. Konsultant z obiecał, że zadzwoni i pomimo, że minęły już nie tylko 3 godziny, ale 4 dni!!!, nikt do dnia dzisiejszego do mnie nie zadzwonił. Zadaję więc sobie pytanie: w jakim celu dzwonią już pół roku wcześniej i zawracają klientom głowę, skoro nie potrafią dotrzymać słowa?? Chyba po to, aby klient miał czas na poszukanie innej, bardziej dbającej o klientów firmę.

Jolasek

17.03.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W aptece przy...
W aptece przy centrum kupowałam maść półtłustą do twarzy. Nie sprecyzowałam nazwy, ale ogólnie wyraziłam poją potrzebę. Farmaceutka zaproponowała mi mi trzy: cutibazę, dermosan N+R i Alantan z wit. A i E. Pani poinformowała mnie, który krem ma składnik zapachowy, który może uczulać. Po dokonaniu przeze mnie wyboru wydrukowała paragon i odpowiedziała na pożegnanie. Decydowałam się dość długo, ale farmaceutka była bardzo cierpliwa i nie ponaglała mnie. Apteka schludnie urządzona, czysta, choć dość mała. Trzeba też liczyć się w godzinach popłudniowych ze sporą kolejką.

Jadwiga_151

15.03.2018

Placówka

Wałbrzych, Wieniawskiego 19

Nie zgadzam się (0)

AS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.