Opinia użytkownika: KATARZYNA_5166
Dotycząca firmy: AS
Treść opinii: Po złożeniu zamówienia z opcją odbioru w aptece i otrzymaniu mejla potwierdzającego obserwowałam w profilu klienta kolejne etapy zamówienia. Niestety po etapie transport do punktu odbioru nastąpiło anulowanie zamówienia. Wysłałam zapytanie mejlowe na które nie otrzymałam odpowiedzi dlatego zadzwoniłam na infolinię w celu dopytania i rozwiązaniu problemu. Tam po połączeniu zostałam poinformowana beznamiętnym głosem, że moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku 2 produktów z 5 zamawianych. Nikt z pracowników nie zadał sobie trudu mejlowego czy też telofonicznego by skontaktować się ze mną w celu ustalenia czy zamówienie niekompletne nie będzie dla mnie wystarczające i zadecydował anulując zamówienie. W dniu 18.09.2018 dostałam mejlowe powiadomienie o kompletności mojego anulowanego przez e-aptekę (!) zamówienia jako gotowe do odbioru. Kompletny brak komunikacji i lekceważenie klienta brakiem spójnych informacji spowodował, że ponownie z ich usług nie skorzystam pomimo ciekawego asortymentu. Wyglądu miejsca obsługi nie potrafię ocenić gdyż do odbioru zamówienia nie doszło i nie dojdzie.