Opinia użytkownika: Jolasek
Dotycząca firmy: AS
Treść opinii: Chciałam podzielić się z Państwem pozornym dbaniem o klienta przez firmę T-mobile. We wrześniu br. kończy mi się umowa na usługi telekomunikacyjne w tej firmie. Ku mojemu zdziwieniu, pracownicy T-mobile wydzwaniali do mnie już od 13 marca br. namówić mnie na przedłużenie umowy i nowy telefon a przy okazji internet. Gdy konsultant dzwonił i naciskał mnie abym przedłużyła umowę, poprosiłam go o telefon za 3 godziny tegoż samego dnia, bo chciałam się zastanowić i przejrzeć oferty innych firm. Konsultant z obiecał, że zadzwoni i pomimo, że minęły już nie tylko 3 godziny, ale 4 dni!!!, nikt do dnia dzisiejszego do mnie nie zadzwonił. Zadaję więc sobie pytanie: w jakim celu dzwonią już pół roku wcześniej i zawracają klientom głowę, skoro nie potrafią dotrzymać słowa?? Chyba po to, aby klient miał czas na poszukanie innej, bardziej dbającej o klientów firmę.