eventim.pl

( 1.30 )

Opinie (126)

Zamówiłam bilet przez ...

Zamówiłam bilet przez Eventim w czwartek późnym popołudniem przed 17.00 . W piątek został przygotowany do wysyłki . W poniedziałek został nadany a dziś jest już dostarczony przez kuriera . Wszystko sprawnie i szybko . W piątek jeszcze pisałam do biura czy pieniądze zostały prawidłowo przelane i zaksięgowane . Szybko dostałam odpowiedź . Widziałam mnóstwo negatywnych opinii na temat działania Eventim , natomiast jak pokazuje mój przykład wszystko poszło ok :). Polecam .

Poniżej wszelkiej krytyki!!!! ...

Poniżej wszelkiej krytyki!!!! Nie dajcie się wykorzystać: za bilety zapłacicie , bo bez tego nie sprzedadzą, ale sami w ten sposób organizują sobie kredyt bezprocentowy. Po zwróceniu biletów z uwagi na odwołany koncert przez organizatorów, na zwrot pieniędzy trzeba czekać do 180 dni . To skandaliczne!!!! W takiej sytuacji zwrot powinien być natychmiastowy. Dlaczego ktoś ma obracać moimi pieniędzmi? Nigdy więcej nie skorzystam z oferty tej firmy i nikomu też nie radzę.

Dziadostwo kto podpisuje ...

Dziadostwo kto podpisuje umowę z taką firmą Brak kontaktu wysyłka biletów tragedia a koszty wielkie ODRADZAM TO MAŁO PROFESJONALIZMU

Bilety można kupić, ...

Bilety można kupić, kasę trzeba przelać, ale o rezerwacji można zapomnieć, bo problem z systemem (!?). Rezerwacji nie można przedłużyć mimo, że problemy są po stronie firmy, więc bilety wracają do puli, którą można kupić (czyli TY nie masz biletu, ale ktoś inny znowu go może kupić!!!). E-maila ciężko im wysłać, przez telefon nic się nie wskóra. Na pieniądze pewnie trzeba będzie czekać kilka miesięcy. NIE POLECAM I NIC JUŻ U NICH NIE KUPIĘ!

jak nie mają ...

jak nie mają pieniędzy to z czego mają zwracać? to wina organizatorów polaczków. mi zwrócili po 3 miesiącach, infolinia sprawna.

Lepiej kupować w ebilet

Dla własnego dobra lepiej omijać Eventim szerokim łukiem, przetrzymują pieniądze tak długo jak tylko mogą. Kupiłem 2 bilety na ten sam koncert przez 2 różne platformy. Niestety koncert został odwołany, jak większość ostatnimi czasy, Eventim zwrócił pieniądze dopiero 17 dni po zgłoszeniu, samo zgłoszenie polega na wydrukowaniu formularza zwrotu i przesłaniu na maila. Dla porównania, ebilet zwrócił pieniądze jeszcze zanim dowiedziałem się o odwołaniu koncertu.

Nie polecam firmy.

Zerowy kontakt e-mailowy. Kupiłam u nich bilety na koncert Natalii Schroeder w Poznaniu. Koncert się nie odbył. Zwrotu za bilety jeszcze nie otrzymałam około 2-3 tygodni. Maila w pdf nie mogą otworzyć, a ponownie nie można go wysłać bo nie dochodzi. W końcu formularz zwrotu wysłałam pocztą polską i czekam dalaj. Nie polecam

Nigdy więcej nie kupię u nich biletów

W 2020 kupiłem 3 bilety na koncert André Rieu World Tour 2020 w Gliwicach, widomo z uwagi na Covid przesunęli termin o rok na czerwiec 2021, jednak i w tym roku odwołali koncert i znowu przesunięcie o rok. Z uwagi na wiek i stan zdrowia osób, które miały iść na ten koncert (80-latkowie), postanowiliśmy zwrócić bilety i najwyżej kupić ponownie, jeżeli wszyscy szczęśliwie i zdrowo dożyją przyszłego roku. Niestety w między czasie jedna osoba zmarła na Covid. Obecnie dowiaduję się od Eventim, że na zwrot kasy, którą i tak już trzymają półtora roku, będę musiał czekać kolejne 180 dni ze względu na sytuację. Każdy ma ciężką sytuację, ja wykazałem i tak dobrą wolę, że nie zrezygnowaliśmy od razu w ubiegłym roku, ale to już uważam za przesadę. Pani na infolinii z rozbrajającą szczerością poinformowała mnie o tym wale, tak wale bo inaczej tego nazwać nie można. Nigdy więcej biletów u nich, a temat idzie do rzecznika praw konsumenta.

Nie polecam

Koncert odwołany, bilety trzeba fizycznie odesłać pocztą, czas oczekiwania na zwrot pieniędzy 180 dni. Przerażający stosunek do klienta.

Tragicznie

Oczekuję prawie 2 miesiące na zwrot za bilety i nadal jest jedynie informacja, że zgodnie z ustawa (jaką?) mają czas na zwrot do 6 miesięcy. Kpina - nigdy więcej kontaktu z tą firmą!!!

Totalna porażka

Eventim——totalne dno obsługi i szacunku. Nie zwracają pieniędzy liczą na to ze ,impreza jak się nie odbyła nie obliguje do oddania środków jakie wcześniej pobrali,dla mnie to kradzież w wydaniu tej firmy. NIE POLECAM CHYBA ZE KTOŚ CHCE WSPIERAĆ TAKIE FIRMY .

Kolejny Klient musi czekac 180 dni na zwrot

Pani z infolinii nawet nie daje nadziei, ze zwrot za bilety na koncert odwolany przez organizatora nastapi wczesniej. Aktualne przepisy wykorzystane na maksa ze szkoda dla Klientow. Przykro - kolejny utracony Klient.

Nigdy wiecej

Nigdy wiecej nie kupię biletów przez tą firmę.

180 dni na zwrot???

To ciekawa sprawa! Pieniądze za koncert chcieli od razu i nikogo nie obchodziło skąd je wezmę! Natomiast na zwrot mają pół roku! A co oni z nimi zrobili, skoro artystom nie dali? Muszą butelki sprzedać albo puszki po piwie??? Co mnie jakaś tarcza obchodzi?

masakra

masakra na zwrot trzeba czekać 180 dni to dobre nigdy więcej

180 dni czekania

Nigdy więcej nic nie kupię przez eventim

Jeśli impreza jest odwołana, to jest kłopot ze zwrotem

niby voucher proponują nawet z okresem 6 miesięcy, jednak podczas pandemii wszystko jest odwoływane, a przedłużyć na 12 miesięcy nie chcą.

odradzam korzystanie z ich uslug

przy odwlowanych imprezach klopot ze zwrotem - na maile nie odpowiadaja

Odwiedzałeś ostatnio eventim.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Easygo.pl

(3.90 )

czytam.pl

(4.48 )

Gadu Gadu

(3.63 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem