Opinia użytkownika: Klient_n2Su
Dotycząca firmy: eventim.pl
Treść opinii: Bilety (3 szt. za łączną kwotę 530,14zł) na Jezioro Łabędzie zakupione w sierpniu 2021. Wydarzenie miało odbyć się w listopadzie 2021. We wrześniu spektakl odwołano z powodu 10 dniowej kwarantanny. Ale przecież o wymogu takiej kwarantanny wiadomo już było dużo wcześniej, a już na pewno w sierpniu, kiedy sprzedano mi bilety!! Złożyłam odpowiedni formularz, potwierdzono moją „rezygnację”. Kiedy w grudniu przypomniałam się mailowo, napisano mi, że zgodnie z prawem covidowym mają 180 dni na zwrot pieniędzy od momentu ustania umowy między nami, czyli do dnia 2 kwietnia 2022… Dziś jest 5 kwietnia a pieniędzy nie mam na koncie. Wczoraj zadzwoniłam na infolinię i otrzymałam e-mail z i formacją, że kwota 507zl (!!!) zostanie zwrócona jak najszybciej. Oczywiście nikt nie zwraca opłaty serwisowej i opłaty za dostawę (bilet elektroniczny przyszedł e-mailem, jaki koszt??). W sumie to koszt 23,14zł. Niby nie dużo, ale jeśli od każdego widza potracą sobie taką kwotę? Mam nieodparte wrażenie, że spektakl od samego początku miał się nie odbyć, a EVENTIM znalazła sobie naiwnych „sponsorów”. Czuję się oszukana, jako że ktoś obraca (wciąż !) moimi pieniędzmi i ma pożyczkę bez oprocentowania! A do tego to ja musiałam im jeszcze zapłacić 4,5% od kwoty biletów za ich OBSŁUGĘ. Kpina!!! Z daleka od tej firmy!