Frac Delikatesy

( 2.99 )

Opinie (187)

Sprawdzajcie paragony przed wyjściem ze sklepu

W miesiącu grudniu zostałem 3 razy oszukany; uważajcie na panią w czarnym kucyku lekko krępa około 50, czarna maseczka z cekinami - zmienia ceny pieczywa na droższe - dobija do paragonu po jednym dodatkowym artykule kwoty od 2 do 10 zł , w zależności od ilości produktów. Na ogół jest na monopolu, jeżeli jakakolwiek kasa jest czynna nie ryzykuj. Z obserwacji widzę, ze jeżeli jest na kasie to pusto, wszyscy ustawiają się do innych kas. Ten proceder trwa już długo bo byłem świadkiem zwrócenia uwagi sprzedawcy, ja zorientowałem się dopiero w listopadzie. Nie dajcie się oszukiwać ! Sprawdzajcie paragony.

Zadowalające

Sklep czysty, obsługa zawsze miła i uśmiechnięta. Towar zawsze uzupełniony. Niestety jeden z droższych delikatesów

Bardzo szybka i profesjonalna obsługa

Dział mięsny - obsługa zawsze miła i z profesjonalnym podejściem. Kasa - problemem czasem jest wpisywanie kodów produktów. Widać, że niektórzy pracownicy mają z tym problem. Ogólnie sklep bardzo na plus - duży wybór produktów, świeże warzywa i owoce,

Tragedia

Ogromne kolejki do kas, powolna obsługa (zwłaszcza na pieczywie) i na deser tęgawa kierowniczka kłamiąca prosto w twarz, że coś jest na kilogramy mimo tego , że było na sztuki.

Bardzo przyjazny sklep, wysoka jakość towaru

Wchodząc do sklepu poczujemy zapach pieczonego świeżego pieczywa lub słodkich francuskich rarytasów. Na pierwszym planie, zaraz przy wejściu, widzimy kolorową obfitość warzyw i owoców. Górne lustro podwaja ten widok, jest po prostu pięknie. Owoce i warzywa świeże i soczyste. Nie ma możliwości znaleźć coś nadpsutego czy zaschniętego. Personel bardzo dba o to stanowisko, jakby było oczkiem w głowie, ślicznie zawsze poukładane. Wręcz mistrzostwo świata. Niestety marchew i ogórki są moczone w wodzie przed wystawieniem, wyglądają pięknie ale kosztem jakości, ponieważ z powodu moczenia później szybko się psują. Czasem trudno znaleźć cenę niektórych owoców ale personel chętnie i szybko pomaga. Tuż przy wejściu małe stoisko z aktualnymi promocjami, sezonowymi produktami. Klienci chętnie zatrzymują sie w tym miejscu. W dalszej części sklepu towar na półkach ładnie poukładany, widok schludny, ład. Widoczne promocje. Podoba mi się informacja dla klientów w postaci "zamówiliśmy za dużo towaru, teraz towar w niższej cenie", szczerość. Nie ma promocji na tzw. "koniec terminu ważności" co świadczy o szacunku dla klienta. Stoisko z mięsem. Mięso zawsze świeże, soczyste, nie ma "wyschniętego" mięsa. Ładnie poukładane, obsługa życzliwa, możliwość mielenia również mięsa drobiowego. Codziennie świeże dostawy. Nie ma mięsa z "wczoraj". W każdą środę dostawy świeżych ryb, ceny dość wysokie ale jakość dobra, klient ma towar z górnej półki. Stoisko z wędlinami i serami. Bardzo duży wybór towaru. Obsługa chętnie informuje o składzie, doradza jeśli zostanie o to poproszona. Na blacie i krajalnicach panuje ład i porządek na bieżąco pilnowany. Klient nie otrzymuje skrawków, te są pakowane do pudełek i sprzedawane w atrakcyjnej cenie np. dla pieska. Klienci chętnie z tej opcji korzystają. Pieczywo. Bardzo duży wybór pieczywa, codziennie świeże. Możliwość szybkiego pokrojenia przez obsługę, również nie ma kłopotu z informacją o składzie czy cierpliwym doradzeniu klientowi. Niestety blat roboczy w tym miejscu jest mały i świeżo pokrojone pieczywo dosłownie leży "pod nosami" oczekujących klientów w kolejce. Każde kichnięcie, kaszel czy ekspresyjna mowa nad rozłożonym pieczywem wydaje się dość niehigieniczna. I to jest w mojej ocenie największa bolączka tego sklepu. Kasy Kas jest wystraczająco dużo, ilość otwieranych kas jest dostosowana do natężenia ruchu. Obsługa bardzo szybka i przyjemna. Dużą zaletą tego sklepu przyjemna atmosfera wśród personelu, to widać i czuć, że się lubią wzajemnie i że lubią swoją pracę. Ponadto w przypadku trudnego klienta, pretensjonalnego, potrafią zachować spokój i sprawy załatwić na jego korzyść. Ceny są trochę wyższe niż w innych sklepach ale jakość produktów i obsługi, rekompensuje to w zupełności.

Mój ulubiony sklep

Delikatesy Frac są moim ulubionym sklepem. Obsługa jest zawsze miła i pomocna. Produkty są zawsze świeże i wysokiej jakości. Personel zawsze szybko i sprawnie obsługuje klientów przy kasach, nie ma do nich długich kolejek. Sklep jest bardzo czysty a produkty są dobrze poukładane.

Super, przyjemny sklep

Sklep bardzo czysty, towar na półkach bez wolnych miejsc. Pieczywo świeże. Kasjerki miłe i uśmiechnięte. Szybka obsługa, brak kolejek do kas.

Wysoki poziom obsługi, za który słono płacimy

Frac na ul. Św. Bonifacego jest jednym z moich najbliższych supermarketów, dlatego często zdarza mi się robić tam zakupy zwłaszcza gdy jest późno i nie mam szans pojechać dalej. Nie mogę powiedzieć złego słowa na obsługę w tym sklepie, jest bardzo miła i uczynna. Nigdy nie widziałam, żeby pracownicy tam się obijali, szacunek dla nich że potrafią sobie radzić w takim natężeniu ruchu a przy tym być tak uprzejmi. Obsługują głównie ludzie młodzi i często obserwuję zwłąszcza jedną z Pań jak zagaduje grzecznie do klientów, nawiązuje kontakt z dziećmi i pomaga starszym co w innych miejscach jest rzadkością. Dodatkowo, nigdy nie zdarzyło mi się abym została oszukana co ma często miejsce w innych supermarketach. Niestety, minusem są wysokie ceny towarów, niejednokrotnie 20% większe niż w przypadku pozostałych sklepów.

Całkiem spoko, oprócz podśmiechujących pań

Sklep całkiem nieduży, mimo tego asortyment wystarczający do ugotowania obiadu, zaimprezowania, i posprzątania domu. Szybko otwierają dodatkowe kasy, produkty na półkach zawsze ułożone. Z minusów, to raz, 30 minut przed zamknięciem poprosiłem o ser, który był nie otwarty (na stoisku z serami na wagę). Pani zamiast odpieczętować ten ser, wzięła tańszy, licząc na to, że nie zauważę...

Super

Sklep bardzo czysty. Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo duży wybór mięsa, wędlin oraz świeżego pieczywa. Polecam

Jest coś takiego co odstrasza nawet po jednej wizycie

I jest to powolna, wręcz ślimacza obsługa. Nie polecam, gdy ktoś jest w biegu. Choć asortyment mają w porządku, owoce i warzywa świeże.

Rozczarowanie obsługa

W dniu 23.02.2019 robiłam zakupy w sklepie Frak w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 18 gdzie spotkała mnie przykra sytuacja . Na stoisku mięsnym poprosiłam o półtora laski kiełbasy swojskiej drobiowej , Pani sprzedająca odmówiła - stwierdziła , że może podać laskę lub dwie ale półtora laski mi nie sprzeda. ( zaznaczam , że kiełbasy było dużo w gablocie) Z wrażenia zaniemówiłam, ponieważ jestem stałą klientką i często kupuje kiełbasę swojska drobiowa dla mojej mamy -pierwszy raz spotkałam się z takim potraktowaniem. Mam pytanie od kiedy sklep wprowadził reglamentacje na stanowisku mięsnym i dlaczego obok towaru brak informacji . Jestem rozgoryczona dlatego daje 1 gwiazdkę za dzisiejsza obsługę

Bardzo dobrze

Obsługa klienta satysfakcjonująca, szczególnie cenie sobie zawsze świeże, fantastyczne pieczywo.

Na zewnątrz sklepu i w samym sklepie czysto

Na zewnątrz sklepu i w samym sklepie czysto. Obsługa bardzo dobra. Towaru nie brakuje mimo niewielkiej powierzchni sklepu. Duży wybór świeżego pieczywa. Sklep nie należy do najtańszych ale ma pełny asortyment, bardzo duży wybór mięsa i wędlin. Sprzedawczynie na mięsnym rewelacja, zawsze można pożartować, zero fochów. Ryby jak jest dostawa również polecam. Wydaje mi się, że lodówki za słabo chłodzą lub ciągle uzupełniany towar nie zdąży się schłodzić. Bliskość akademików i bulwarów powoduje czasem dużą ilość osób pod wpływem alkoholu w pobliżu sklepu ale nie stwarzających raczej zagrożenia . Za zaletę należy uznać bankomat i duży parking. Wadą czasami dość spore kolejki z uwagi na ilość klientów

Odwiedzałeś ostatnio Frac Delikatesy?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alma Market

(4.00 )

Bomi

(3.46 )

Piotr i Paweł

(3.36 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem