Reghen

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Sklep robi wrażenie...
Sklep robi wrażenie dobrze zaopatrzonego. Produkty wyeksponowane i rozmieszczone przejrzyście. Łatwo odszukać to czego potrzebuję. Na ścieżce miedzy półkami leża skrzynki po piwie, które utrudniają przejście. Do kasy nie ma dużej kolejki - tylko jedna osoba przede mną. problem pojawia się kiedy podaję kartę płatniczą. Terminal zawiesza się. Proponuje gotówkę. Pani z obsługi informuje, że muszę czekać na uruchomienie terminala, ponieważ już sczytał moją kartę i nie może w tej chwili anulować transakcji. Trwa to około pięciu minut. Transakcja kartą nie dochodzi do skutku, płacę gotówką. Miły sklep, ale odradzam wszelkie płatności bezgotówkowe.

Riddimski

04.11.2012

Placówka

Laski, Kępińska 20

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu czuć miły chłód klimatyzacji. Sklep dość przejrzyście zorganizowany jako samoobsługowy. Bogaty asortyment. Zwróciłem uwagę na syropy owocowe , których bez skutku szukałem w sklepach w Wrocławiu o oraz słodycze, których również nigdzie indziej nie spotkałem. Sprawnie i szybko przebiegła transakcja przy kasie, Tam również można zamówić wędliny. Jak się później okazało wyjątkowe smakowite i oczywiście świeże. Pani przy kasie robi wrażenie kompetentnej. Jest uprzejma, ubrana w czysty uniform >polecam

Riddimski

17.06.2012

Placówka

Laski, Kępińska 20

Nie zgadzam się (0)

Reghen

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Reghen?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep robi wrażenie...
Sklep robi wrażenie dobrze zaopatrzonego. Produkty wyeksponowane i rozmieszczone przejrzyście. Łatwo odszukać to czego potrzebuję. Na ścieżce miedzy półkami leża skrzynki po piwie, które utrudniają przejście. Do kasy nie ma dużej kolejki - tylko jedna osoba przede mną. problem pojawia się kiedy podaję kartę płatniczą. Terminal zawiesza się. Proponuje gotówkę. Pani z obsługi informuje, że muszę czekać na uruchomienie terminala, ponieważ już sczytał moją kartę i nie może w tej chwili anulować transakcji. Trwa to około pięciu minut. Transakcja kartą nie dochodzi do skutku, płacę gotówką. Miły sklep, ale odradzam wszelkie płatności bezgotówkowe.