Telekarma.pl

( 4.83 )

Opinie (16)

Dobrze traktują klientów

Zakupiłam kilka rodzajów karm i ziół dla królika. Przesłano mi je za darmo do punktu odbioru bardzo dokładnie zabezpieczone przed uszkodzeniami. W domu po odpakowaniu przesyłki zobaczyłam, że jedno z opakowań było całe, ale tak pokruszone na pył, że nadawało się praktycznie do wyrzucenia. Zgłosiłam to mailowo i już następnego dnia otrzymałam przeprosiny oraz całkiem spory rabat na przyszłe zakupy, które mogę zrobić kiedy tylko zechcę - bez terminu końcowego. Uważam, że firma zachowała się bardzo fair.

Szybko tanio i bezpiecznie

Szybko tanio i bezpiecznie .Ten sklep nie potrzebuje reklamy Kupuje tan juz bardzo dlugo i nigdy sie nie zawiodlem.POLECAM

W sklepie www

W sklepie www.telekarma.pl kupuję nieraz większą ilość karmy dla mojego psa. Strona internetowa jest przejrzysta. Sklep spełnia oczekiwania i potrzeby. Jednak nie we wszystkich zakładkach jest duży wybór towaru, ale można zawsze coś dla siebie i swoich pupili wybrać . Podstawowe produkty znajdują się w dobrej cenie. Bardzo szybka dostawa, kurierzy dopasowuja się do klientów. Istnieje możliwość zakupu pozwalającego na darmwą dostawę. Miła i szybka obsługa.

Po raz kolejny Telekarma

Po raz kolejny Telekarma.pl udowodniła, że zakupy przez internet jednak mogą być przyjemne i bezpieczne. Pokarm dla psa zamówiłem 28.02. Pieniądze zaksięgowali 29.02 a dzisiaj, 01.03 ok. godziny 9.00 kurier dostarczył zamówienie. Asortyment nadal bogaty, czasem czegoś brakuje, ale najczęściej są to karmy dostępne w promocji lub z jakimś gadżetem. Z tego, co zauważyłem, w takim przypadku stany magazynowe są w miarę szybko uzupełniane. Nie trzeba czekać tygodniami na pojawienie się produktu, który chcemy zamówić. Plusem jest możliwość otrzymania informacji na adres e-mail o pojawieniu się wybranego produktu. Cenowo - pokarmy dla psa są tańsze niż u konkurencji. Różnica wynosi od kilku do kilkunastu złotych na produkcie. Przynajmniej spośród tych kilkudziesięciu pozycji, które staram się regularnie sprawdzać. Asortyment pokarmów - na prawdę spory. Jest możliwość wyboru. Co prawda brakuje dosłownie kilku marek, ale przecież nie można mieć wszystkiego :). Jeśli chodzi o wybór kagańców/smyczy/legowisk itp. znalazłem sklepy, gdzie jest trochę większy wybór i bywa nieco taniej. Ale różnicę rekompensuje możliwość bezpłatnej dostawy kurierem do domu dla zakupów od 89 zł lub o wadze wyższej niż 12 kg. Zamawiając jedzenie dla psa można na prawdę bardzo łatwo przekroczyć te granice. Ogólnie - sklep na 5. Ponadto mają infolinię - ja dodzwoniłem się szybko (czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta - poniżej 1 minuty). Odpowiedział rzeczowo na moje pytania. Polecam każdemu ten sklep.

Zakupy w tym sklepie internetowym to sama przyjemność

Zakupy w tym sklepie internetowym to sama przyjemność. Przejrzysty asortyment -od razu widać czy produkt jest w magazynie, dobre ceny a szybkość realizacji zamówienia znakomita. Są to moje kolejne zakupy w tym sklepie i serdecznie polecam. Jako jedyną rzecz do udoskonalenia to więcej możliwości filtrowania produktów.

Dziś zamawiałem jedzonko dla swoich zwierzaków

Dziś zamawiałem jedzonko dla swoich zwierzaków. Zadzwoniłem do firmy Ttelekarma - ku mojemu zdziwieniu po dwóch sygnałach odebrał bardzo miły Pan, przedstawiając sie imieniem i nazwiskiem, nazwą firmy zadając pytanie w czym może mi pomóc? Powiedziałem mu czego potrzebuję i zapytałem o jedną rzecz, której nie byłem pewien. Rozmówca wykazał się ogromną wiedzą z zakresu składu produktu, efektów i działania - miałem wrażenie, że rozmawiam z producentem tego produktu. Po bardzo wyczerpującym wyjaśsnieniom ze strony sprzedawcy nie miałem już żadnych wątpliwości i zamówiłem towar. Po 4minutach otrzymałem od Telekarmy maila z informacją, że moje zamówienie zostalo zrealizowane i jutro zostanie dostarczone. chwilkę później otrzymałem kolejnego maila od firmy kurierskiej UPS, że otrzymali przesyłkę z firmy Telekarma i w dniu jutrzejszym mi ją doręczą. Szczerze polecam zakupy w tej firmie - bardzo dobry kontakt, imponująca wiedzą sprzedawców, błyskawiczny czas reakcji i realizacji zamówienia. Polecam!

Na telekarma

Na telekarma.pl zamawiam od jakiegoś czasu. Zamówienie jest realizowane bardzo szybko i zawsze mogę liczyć na pomoc personelu, który również bardzo szybko jak na sporą liczbę klientów odpowiada na zadane pytania. Plusem jest możliwość kontaktu poprzez Facebook. Dosłownie raz zdarzyło się, że zamiast zamówionego koszyka do karmy (będącym gratisem) dostałem miskę. Błąd został bardzo szybko naprawiony i następnego dnia otrzymałem zamówiony koszyk. Ponadto miskę mogłem sobie zatrzymać :). Kontakt rewelacyjny, strona przejrzysta, ceny przystępne, rozbudowany i duży asortyment karm dla zwierząt. Jestem zachwycony :)

Zakup karmy dla mojego psiaka i kota kuzynki

Zakup karmy dla mojego psiaka i kota kuzynki. Kolejny raz robię zakupy w sklepie internetowym telekarmy. Wyszukuje interesujące produkty. Ceny są konkurencyjne i bardzo przyzwoite. Dodatkowo dostałam informację na adres mailowy o dodatkowym upuście na zakupy. W związku z tym, że zamawiam w weekend, planowane dostarczenie karmy na wtorek. Faktycznie w poniedziałek wysyłka, we wtorek ku radości mojego psiaka karma dostarczona. Polecam.

Sklep internetowy dobrze i sprawnie obsługujący klientów

Sklep internetowy dobrze i sprawnie obsługujący klientów, duży wybór produktów i dosyć częste promocje towarów. Wadą jest mała konkurencyjność jeśli chodzi o ceny, nawet dla stałych klientów, kilkuletnich, ceny cennikowe, brak rabatu dodatkowego za lojalność wobec firmy. Dostawa przez firmy kurierskie w miare sprawna.

Od czerwca tego roku jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch

Od czerwca tego roku jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kocurów i psa. Całe towarzystwo jest bardzo rasowe i dla właściwego rozwoju konieczne jest odpowiednie żywienie. Zarówno pies jak i koty są przedstwicielami dużych i szybko rosnących ras, więc spożycie mają spore. Ceny w sklepach zoologicznych i lecznicach weterynaryjnych są jakie są. Każdy płaci czynsze, pensje itd. Postanowiłam poszukać dobrych cen w sklepach internetowych i pierwszy jaki znalazłam to TELEKARMA. Strzał w dziesiątkę! Bardzo miły i kompetentny personel. Zamówienia zarówno przez internet jak i telefon, bardzo dobre ceny i co najważniejsze: SOLIDNOŚĆ!! Od momentu złożenia zamówienia drogą mailową wysyłane są informacje na temat statusu przesyłki. Robiłam tam zakupy już prawie dziesięć razy i nigdy nie było poślizgu. Zamówienia składane do godz 15.00 realizowane są następnego dnia (dni robocze). Raz nie zdążyłam i złozyłam zamówienie zdecydowanie po 15.30, zadzwoniłam i na moją prośbę, czy da radę na jutro usłyszałam, że oczywiście tak. Ilekroć proszę w zamówieniu o kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki, zawsze kurier oddzwania. Współpracują z UPS. Towar zawsze na czas, zawsze pełnowartościowy i taki, jak zamawiam. Muszę jeszcze dodać, że niewiele trzeba zamówić, bykoszt przesyłki ponosił dostawca. Z resztą wszystko dokładnie i czytelnie wyjaśnione na stronie sklepu. BRAWO!!! Więcej takich sklepów i klienci wreszcie uwierzą w sklepy internetowe. Raz ich "zdradziłam" pokusił mnie tani koci piasek w innym sklepie. Nigdy więcej!!! Czelałam 4 dni, bo podobno towar był sprowadzany z różnych magazynów i nikt nie był w stanie mi powiedzieć, kiedy będzie dostawa. Myślę, że poza mną również moje zwierzaki podpisują się pod tym, co napisałam. Polecam z czystym sumieniem TELEKARMĘ.

Jest to sklep internetowy

Jest to sklep internetowy, gdzie kupujemy jedzenie dla naszych zwierzaków. Ceny mają przyzwoite, szybko dostarczają do domu, co ma znaczenie w przypadku psa, dla którego kupujemy 30 kg karmy jednorazowo. Odejmuję jeden punkt za pomyłkę w zamówieniu. Nie dostarczono nam jednego worka karmy (prawdopodobnie zaginął w transporcie). Plusik za to, że sprzedawca uwierzył "na słowo" i dosłał worek z kolejnym zamówieniem.

Odwiedzałeś ostatnio Telekarma.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(4.45 )

Kakadu

(3.80 )

Arctus zoo

(4.16 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem