Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekarma.pl
Treść opinii: Po raz kolejny Telekarma.pl udowodniła, że zakupy przez internet jednak mogą być przyjemne i bezpieczne. Pokarm dla psa zamówiłem 28.02. Pieniądze zaksięgowali 29.02 a dzisiaj, 01.03 ok. godziny 9.00 kurier dostarczył zamówienie. Asortyment nadal bogaty, czasem czegoś brakuje, ale najczęściej są to karmy dostępne w promocji lub z jakimś gadżetem. Z tego, co zauważyłem, w takim przypadku stany magazynowe są w miarę szybko uzupełniane. Nie trzeba czekać tygodniami na pojawienie się produktu, który chcemy zamówić. Plusem jest możliwość otrzymania informacji na adres e-mail o pojawieniu się wybranego produktu. Cenowo - pokarmy dla psa są tańsze niż u konkurencji. Różnica wynosi od kilku do kilkunastu złotych na produkcie. Przynajmniej spośród tych kilkudziesięciu pozycji, które staram się regularnie sprawdzać. Asortyment pokarmów - na prawdę spory. Jest możliwość wyboru. Co prawda brakuje dosłownie kilku marek, ale przecież nie można mieć wszystkiego :). Jeśli chodzi o wybór kagańców/smyczy/legowisk itp. znalazłem sklepy, gdzie jest trochę większy wybór i bywa nieco taniej. Ale różnicę rekompensuje możliwość bezpłatnej dostawy kurierem do domu dla zakupów od 89 zł lub o wadze wyższej niż 12 kg. Zamawiając jedzenie dla psa można na prawdę bardzo łatwo przekroczyć te granice. Ogólnie - sklep na 5. Ponadto mają infolinię - ja dodzwoniłem się szybko (czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta - poniżej 1 minuty). Odpowiedział rzeczowo na moje pytania. Polecam każdemu ten sklep.