Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telekarma.pl
Treść opinii: Od czerwca tego roku jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kocurów i psa. Całe towarzystwo jest bardzo rasowe i dla właściwego rozwoju konieczne jest odpowiednie żywienie. Zarówno pies jak i koty są przedstwicielami dużych i szybko rosnących ras, więc spożycie mają spore. Ceny w sklepach zoologicznych i lecznicach weterynaryjnych są jakie są. Każdy płaci czynsze, pensje itd. Postanowiłam poszukać dobrych cen w sklepach internetowych i pierwszy jaki znalazłam to TELEKARMA. Strzał w dziesiątkę! Bardzo miły i kompetentny personel. Zamówienia zarówno przez internet jak i telefon, bardzo dobre ceny i co najważniejsze: SOLIDNOŚĆ!! Od momentu złożenia zamówienia drogą mailową wysyłane są informacje na temat statusu przesyłki. Robiłam tam zakupy już prawie dziesięć razy i nigdy nie było poślizgu. Zamówienia składane do godz 15.00 realizowane są następnego dnia (dni robocze). Raz nie zdążyłam i złozyłam zamówienie zdecydowanie po 15.30, zadzwoniłam i na moją prośbę, czy da radę na jutro usłyszałam, że oczywiście tak. Ilekroć proszę w zamówieniu o kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki, zawsze kurier oddzwania. Współpracują z UPS. Towar zawsze na czas, zawsze pełnowartościowy i taki, jak zamawiam. Muszę jeszcze dodać, że niewiele trzeba zamówić, bykoszt przesyłki ponosił dostawca. Z resztą wszystko dokładnie i czytelnie wyjaśnione na stronie sklepu. BRAWO!!! Więcej takich sklepów i klienci wreszcie uwierzą w sklepy internetowe. Raz ich "zdradziłam" pokusił mnie tani koci piasek w innym sklepie. Nigdy więcej!!! Czelałam 4 dni, bo podobno towar był sprowadzany z różnych magazynów i nikt nie był w stanie mi powiedzieć, kiedy będzie dostawa. Myślę, że poza mną również moje zwierzaki podpisują się pod tym, co napisałam. Polecam z czystym sumieniem TELEKARMĘ.