Biedronka

( 3.33 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (25160)

Jest ok

Potrafią zobaczyć i reagować na klienta kiedy taki ich potrzebuje około kas samoobsługowych. Czasem jednak trzeba czekać lub podchodzić samemu do nich i prosić o pomóc, nawet gdy lampka nad kasą świeci się czerwonym. Dwa razy trafiłem na pracowników w dziurawej uniformie - po prostu na brzuchu koszulki byli dziury. Proszą o przejście lub czekają kiedy klient przejdzie kiedy jadą z maszyną czyszczącą.

Słaba jakość obsługi

Kilka dni temu robiąc zakupy w tym sklepie zauważyłam bardzo nie profesjonalne zachowanie kierownika sklepu , który był proszony przez kasjera do klienta który stał przy kasie analizując swój paragon. Na paragonie była niezgodność cenowa z ceną na półce. Klient prosił o weryfikację ceny na półce przy danym towarze odpowiedź kierownika była : pójdź sobie Pan sprawdź. Myślisz, że my na wszystko mamy czas ,żeby pilnować wszystkich cen. Oczywiście odpowiedź kierownika była bardzo oburzonym i usniesionym tonem . Moim zdaniem jest to bardzo nie profesjonalne zachowanie.

Beznadziejne szklanki

Około 3 tygodnie temu zakupiłam 3 komplety szklanek termicznych z podwójnymi ściankami, które były dostępne w ofercie sklepu. Po normalnym użytkowaniu po 2 tygodniach szklanki zaczęły przeciekać i pomiędzy ściankę w której powinna być jedynie próżnia dostaje się woda. Pieniądze wyrzucone w błoto... :(

Dość dobrze

Bardzo mało pracowników na sklepie by pomóc w znalezieniu czegokolwiek. Jednakowoż produkty są dobrze i schludnie ułożone. Jest za to mało kas na raz otwartych i robią się dość długie kolejki.

Przyzwoity sklep

Personel jak i czystość sklepu na zadowalającym poziomie. Sklep przestronny, oprócz podstawowego asortymentu jaki zazwyczaj można spotkać w sklepach Biedronka, często można uświadczyć inne, niespotykane produkty, bardzo często w korzystnych cenach, na promocjach. Kolejki tylko w godzinach 15-17, mimo to kasjerzy sprawnie sobie radzą z większa ilością klientów.

Super sklep

Chodzę tam co tydzień. Mam tam swoje ulubione produkty i kupuję tam większość spożywczo-chemicznych produktów, bo są jednocześnie dobrej jakości i tanie. Wadą tej placówki jest to, że nie zawsze jest tam czysta podłoga (są lepiące plamy) i brakuje mi samoobsługowej kasy.

towar ok, obsługa do niczego

W sobotę, w dniu kiedy liczba zakażeń COVID 19 pobiła kolejny rekord, w Biedronce w Kielcach przy ul. Nowaka Jeziorańskiego nie tylko nie trzeba nosić maseczek, ale nawet lepiej widziane jest ich nie noszenie! !!! Klient bez maseczki poproszony przez klientkę o odsunięcie się na bezpieczną odległość zaczął ją wyzywać. Kiedy kilkoro innych klientów także zaczęło mu zwracać uwagę na miejsce został wezwany ochroniarz, który nie tylko nie zwrócił uwagi klientowi bez maseczki, ale wręcz zaczął ubliżać osobom, które głośno przypominały o obowiązujących zasadach!!!!

Masakra ciężka

Po prostu masakra kupiłam dziecku które ma 2.5 roku kanapki kinder nie zauważyłam były 4 dni po terminie zadzwoniłam do biedronki po tygodniu ponad oddali mi e KOD żeby u nich wydała wartość tych kanapek kinder nawet słowa przepraszam porażka tak traktuje się klientów a to dziecko jadło po tygodniu zadzwonili żebym zdjęcia im wysłała gdzie podałam KOD numer parti wszystko jeden wielki burdel tak są traktowani klienci którzy kupują tam non stop

Bardzo kiepsko

Chciałam zrobić małe zakupy rano przed pracą i trochę się śpieszyłam. Po podejściu do kasy nikogo nie było więc poprośiłam dziewczynę z obsługi sklepu żeby ktoś podszedł do kasy . Zawołała chłopaka który rozkładał towar żeby podszedł do kasy a ten na to że ludzie mogą sobie poczekać i nic się nie stanie. Uważam że ta odpowiedź była nie na miejscu. Mógł powiedzieć że za moment podejdzie a nie że ludzie mają czekać i to dość lekceważącym tonem. Rozumiem że pracownicy mają dużo zajęć ale żeby żadna kasa nie była czynna to już przesada. Do tego głupie komentarze pracownika. Skoro nie mogłam kupić towaru bo nikogo przy kasie nie było i nikt nie chciał podejść to zostawiłam towar i wyszłam. Raczej ten sklep będę omijać, dobrze że w okolicy jest kilka innych Biedronek gdzie obsługa nie jest tak ,,naburmuszona,,.

Bardzo przeciętna biedronka.

Często tu bywam ale nie zachwyca niczym szczególnym, niektóre kasjerki kasują jakby robiły to za karę.

Przejrzysty sklep

Sklep wyglądał czysto. Towar był w nim poukładany. Pracownik pomógł mi znaleźć produkty, których szukałem. Przy kasie obsłużony zostałem bezproblemowo.

Profesjonalni pracownicy

Podczas kontaktu, pracownicy wykazali się posiadaną wiedzą. W miły i wyczerpujący sposób udzielili mi informacji. Później kilkukrotnie do mnie dzwonili i informowali na jakim etapie jest załatwiana zgłoszona przeze mnie sprawa.

Bardzo przeciętna Biedronka

Sklep nie wyróżnia się niczym na tle innych Biedronek. W sklepie występuje dość ubogi wybór towarów. Zdarzają się nieświeże warzywa. Obsługa zwykle jest miła.

Miła Obsługa

Zaraz po wejściu do sklepu , natrafia się na pracowników bardzo zajętych i na pierwszy rzut oka przeciążonych pracą. Poproszony pracownik o wskazanie produktu, okazuje się bardzo uprzejmy i pomocny. Długi czas oczekiwania do kasy również rekompensuje miła obsługa. W sumie mogę spokojnie polecić wizytę w tym dyskoncie spożywczym.

Negatywne zaskoczenie.

Dzisiaj wybrałam się do Biedronki na małe zakupy jako, że zawsze biedronka kojarzyła mi się z dobrymi produktami i dobrymi cenami, było to dla mnie negatywne zaskoczenie. W biedronce promocje są nieprawidlowo opisane i dopiero przy kasie okazuje się, że promocja nie obowiązuje... W dzisiejszym przypadku chodziło o paczki i donuts, które dla mnie znaczą to samo. Dodam tylko, że w Polsce kasjerkom w dalszym ciągu brakuje uprzejmości i grzeczności w stosunku do klienta. Przez tą nieprzyjemna dzisiejszą sytuację postanowiłam nie wracać do Biedronki na zakupy, ponieważ uważam że o klienta należy dbać i starać się aby wychodząc np ze sklepu był zadowolony a nie zdenerwowany przez pracownika sklepu.

Przeciętny supermarket.

Często widzę puste półki bez towaru, kasjerki nie zawsze chętnie pomagają, brakuje cen lub są po prostu nieaktualne. Dodam, że kupiłam tam mleko po terminie, co mija się z celem i jakością towaru. Średnio polecam i długo nie odwiedzę tego sklepu.

Raczej nie polecam

W sklepie panuje chaos i bałagan. Co krok porozstawiane palety z towarem co w połączeniu z wąskimi alejkami bardzo utrudnia poruszanie się z dużymi wózkami. Przy kasach także poustawianych jest pełno ekspozycji co utrudnia ustawienie się do kasy i ruch klientów. Obsługa często nie reaguje od razu na duże kolejki, zazwyczaj po interwencji klientów.

Pozytywnie

Bardzo duży plus za kasy samoobsługowe, bardzo zmniejszające powstające dość szybko kolejki. Obsługa dość miła, bezproblemowa i pomocna, sklep w miarę czysty, zadbany, nie pozostawiający nic do zarzucenia. Minusem są bardzo wąskie uliczki powstałe przez wolnostojące kosze z promocjami.

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.73 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem