Biedronka

(3.13)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17050 z 23815)

Ostatnie zakupu które...
Ostatnie zakupu które dokonywałem były w godzinach wieczornych więc ruch klientów był mniejszy, co za tym idzie nie było kolejek. W większości sklepu zachowana była czystość. Jedynie na dziale z warzywami karton z ziemniakami był uszkodzony i dookoła niego rozsypana była ziemia, reszta warzyw była odpowiednio poukładana, nie dostrzegłem żadnych uszkodzonych/zgnitych owoców/warzyw. Na ladzie wszystkie produkty mięsne posiadały cenę a osoba obsługująca ladę przy kontakcie z mięsem używała rękawiczek. Przy wszystkich produktach które wybierałem widoczna była cenówka a w tych objętych promocją daty promocji się zgadzały. Podczas skanowania produktów na kasie samoobsługowej pracownik potwierdził wiek (zakup produktów wymagających potwierdzenia wieku) zanim skasowałem wszystkie produkty.

MarcinOpiniePL

25.06.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Data wizyty: 21.06.2025 Lokalizacja:...
Data wizyty: 21.06.2025 Lokalizacja: Biedronka, ul. Kościuszki 14, Tarnów Sklep czysty, choć przy warzywach leżały zwiędłe liście sałaty. Worki na warzywa były dostępne. Pieczywo w pewno uzupełnione, chodź brakuje zapachu wypiekanego pieczywa. Regały uzupełnione w większości w 90%. Produkty podpisane , ceny widoczne , ale brakowało promocyjnego masła mleczna dolina– pusta półka nieoznaczona. Brak muzyki w tle, panowała cisza. Obsługa poprawna – pracownik sali pomógł znaleźć produkt, a przy kasie samoobsługowej obecna była pracownica, która szybko i uprzejmie pomogła klientowi z problemem kodu. Kasjerka przy zwykłej kasie była neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła bezbłędnie. Ponadto zwracanie przez kasjerkę uwagi czy wszystko w koszykach jest wyjęte (obserwacja lusterka). W sklepie były 4 kasy, czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób. Koszyki przy kasach regularnie wynoszone przez obsługę. Przy wejściu są dostępne wózki lub koszyki . Uogólniając dobry asortyment i pomocna obsługa, ale minus za kolejki i brak promocyjnego produktu.

Klient_grgiv

23.06.2025

Placówka

Tarnów, Lwowska 117

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, choć...
Sklep czysty, choć przy stoisku z warzywami leżały uschnięte liście sałaty. Regały uzupełnione w 90%, brakowało masła mleczna dolina z promocji z gazetki – pusta półka nie była oznaczona. Produkty dobrze posegregowane, ceny widoczne. Oświetlenie jasne, klimatyzacja działała. Obsługa poprawna – pracownik układający towar przywitał się i pomógł znaleźć mleko roślinne. Kasjerka neutralna – brak powitania i pożegnania, ale transakcja przebiegła sprawnie. W sklepie było 5 kas, w tym czynna 1 – oczekiwanie 9 minut, nikt nie otworzył kolejnej mimo kolejki 8 osób. Kasa samoobsługowa działała bez błędów, jest obecny pracownik w razie potrzeby pomocy przy samoobsłudze..Brak zapachu świeżego pieczywa mimo pełnego regału. Koszyki pozostawiane przed kasą przed klientów regularnie wynoszone.

Klient_grgiv

23.06.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Personel miły, wie...
Personel miły, wie gdzie co jest. Gorzej ze znalezieniem czegokolwiek samemu. Wszytsko byle jak porozrzucane w taki sposób, że niczego nie da sie znaleźć. Więcej palet niz produktów. Kasy samoobsługowe w chaosie. Sama czystość sklepu pozostawia sobie wiele do życzenia.

Klient_HqoJQ

23.06.2025

Placówka

Sosnowiec, Stanisława Mikołajczyka 2

Nie zgadzam się (0)
Niestety, moje ostatnie...
Niestety, moje ostatnie wizyty w Biedronce to ciągłe rozczarowanie. Brak towaru na półkach to standard, często nie mogę znaleźć podstawowych produktów. Do tego dochodzą ogromne kolejki do kas, które znacząco wydłużają czas zakupów. Mam nadzieję, że sieć poprawi te kwestie, bo obecne doświadczenia są dalekie od komfortowych.

Danielxx12

23.06.2025

Placówka

Wrocław, Żelazna 54

Nie zgadzam się (0)
Po zakupach stacjonarnych...
Po zakupach stacjonarnych gdzie w moim koszyku znalazło się stare mięso. Po zgłoszeniu sytuacji przez aplikację dostałam zwrot w formie bonu.

KarolinaMo_NPhr

18.06.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas Zastawione palety 15 minut czas do kasy

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Biedronka

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Dane firmy

Kostrzyn

Kostrzyn, Żniwna 5

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Biedronka?

Ktoś 17 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Ostatnie zakupu które...
Ostatnie zakupu które dokonywałem były w godzinach wieczornych więc ruch klientów był mniejszy, co za tym idzie nie było kolejek. W większości sklepu zachowana była czystość. Jedynie na dziale z warzywami karton z ziemniakami był uszkodzony i dookoła niego rozsypana była ziemia, reszta warzyw była odpowiednio poukładana, nie dostrzegłem żadnych uszkodzonych/zgnitych owoców/warzyw. Na ladzie wszystkie produkty mięsne posiadały cenę a osoba obsługująca ladę przy kontakcie z mięsem używała rękawiczek. Przy wszystkich produktach które wybierałem widoczna była cenówka a w tych objętych promocją daty promocji się zgadzały. Podczas skanowania produktów na kasie samoobsługowej pracownik potwierdził wiek (zakup produktów wymagających potwierdzenia wieku) zanim skasowałem wszystkie produkty.
Zgadzasz się?