Biedronka

( 3.47 )

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Opinie (20489)

reklamacje

Zakupiłem produkt uszkodzony i chciałem go wymienić na inny albo otrzymam zwrot pieniędzy. Pani od razu odpowiedziała, że nie muszę go oddawać w sklepie, który zakupiłem, lecz w innym. Szybko pomogła, jestem zadowolony,

Nie miła obsługa

Obsługa tam pracująca zostawia wiele do życzenia. Arogancka i nie miła

Ogromne rozczarowanie

Stałam w długiej kolejce do kasy (tylko jedna otwarta), więc postanowiłam skorzystać z kasy samoobsługowej. Okazało się to najgorszym pomysłem, bo kasa co chwilę, kazała mi czekać (nie z mojej winy) i musiał podejść ktoś z obsługi, a jedyną osobą w pobliżu był kasjer obsługujący innych klientów. W efekcie cały czas stałam czekając, aż znajdzie chwilę by do mnie podejść. Moje mrożone produkty zaczęły się już rozmrażać. Taka organizacja jest całkowicie zawodna i frustrująca. Jestem bardzo niezadowolona.

Produkty Jodlowiec

Do niedawna i od początku istnienia Biedronki były świetne produkty Culineo na przykład gołąbki w słoiku przepyszne. Teraz jest Jodłowiec w kapustę zawinięta jakaś wstrętna ciapa ohyda Dlaczego biedronka zamienia dobre produkty na gorsze to nie wiadomo

Obsługa sklepu podwyższa moją ocenę

Panie miłe, uśmiechnięte, sumiennie wykonują swoją pracę. Sklep zadbany aczkolwiek brakuje niekiedy niektórych towarów

Duży asortyment i duże kolejki

Sklep jest systematycznie sprzątany oraz zapewnia płyn dezynfekujący przy wejściu, a także foliowe rękawiczki do wyboru pieczywa i owoców. Kolejnym plusem jest duży asortyment w niskiej cenie. Zalety te jednak maleją przy sporym minusie jakim są wyjątkowo duże kolejki co przekłada się na czas spędzony w sklepie. Nawet pomimo instalacji kas samoobsługowych wizyta w markecie podczas weekendu zajmuję wyjątkowo długo ze względu na niewystarczającą ilość kasjerów. Wielokrotnie spotkałem się z sytuacją gdzie otwarta była tylko jedna kasa. Kasy samoobsługowe nie przyjmują płatności gotówką co zostawia wielu klientów skazanych na czekanie w wielkich kolejkach.

Bardzo polecam ten sklep, mimo błędu

Przede wszystkim jestem bardzo zaskoczona starannym i logicznym ułożeniem towaru w sklepie. Wszystko było na swoim miejscu mimo tego, że sklep jest bardzo oblegany, ponieważ zlokalizowany jest w pobliżu dużych zakładów i fabryk. Obsługa stara się jak może, aby wszystkie ceny (wraz z promocyjnymi ofertami) się zgadzały, jednak zdarzyła się wpadka. Kupując 5 jogurtów naturalnych Primo Zott bez laktozy, ich cena wynosiła 1,11 zł. Niestety, promocja dotyczyła tylko jogurtów bez laktozy, a cena promocyjna została wywieszona również przy jogurtach Primo Zott, które zawierają laktozę. Wprowadza to w błąd konsumenta i wywołuje niepotrzebne frustracje przy kasie. Poza tym wszystko było w jak najlepszym porządku. Sklep był utrzymany w należytej czystości, a ilość czynnych kas była wystarczająca.

Obsługa jest tu sprawna, otoczenie czyste

Sklep mieści się w pobliżu wielu pawilonów handlowych i gastronomicznych. Jest uzupełnieniem całego skweru handlowego. Obsługa jest tam dobra i reaguje na potrzeby klientów, są kasy bezobsługowe, gdzie można płacić kartą, widziałem także pojemniki do wyrzucania elektrośmieci, co akurat mi się przydało.

Nie polecam

Robiąc większe zakupy w biedronce w Poznaniu przy ulicy Matejki, nie poleciłbym tego miejsca nikomu. Na wejściu przywitały mnie nieświeże owoce oraz braki w zatowarowaniu w lodowce z towarem dla wegetarian. Ogólnie na sklepie duży bałagan, towar nie dołożony oraz braki w pieczywie. Podchodząc do kasy tylko jedna kasa czynna a kolejka długa. Przy kasach samoobsługowych brak dodatkowej obsługi. Biedna Pani kasjerka musiała obsługiwać klientów przy swojej kasie oraz chodzić do kas samoobsługowych. Poleciłbym zatrudnić większa ilość pracowników i bardziej zadbać o zatowarowanie

przedświątecznie a niemiło

Niestety obsługa w bardzo niemiły sposób "poganiała", na każdym kroku osoby, które weszły do sklepu 30 minut przed jego zamknięciem. Panie w bardzo nieuprzejmy sposób informowały, ze należy udać się do kasy (mimo , ze sklep czynny był do 14:00). Niby święta a jednak nie.

Raz lepiej, raz gorzej

Podczas mojej ostatniej wizyty w sklepie sieci Biedronka, zostałam bardzo miło i szybko obsłurzona przy kasie, Panie tam pracujące gdy widzą że tworzy się kolejka szybko otwierają następne kasy. Niestety podczas obsługi na sklepie Panie nie są chętne do pomocy i osoba robiąca zakupy jest zbywana. Ogólnie moja opinia na temat sklepu Biedronka jest dobra.

To jakiś żart !!!

Wczoraj 12.04.21 robiłam zakupy w Biedronce w Bydgoszczy przy ul Juliusza Kossaka, Kupując mięso przy lądzie doznała szoku, co zrobiłam pani która mnie obsługiwała, zsunęła maseczkę polizał palce po to aby otworzyć woreczek !!! To jakaś kpina, często robię tam zakupy ale pierwszy raz widziałam takie zachowanie ze strony pracownika. Wiem jedno więcej na pewno nie zrobię zakupów na lądzie mięsnej w tym sklepie

Zaskakująca

Od samego początku byłem zadowolony z podejścia ekspedientki do klienta, miałem problem ze znalezieniem pewnego artykułu zgłosiłem się po pomoc do Pani ekspedientki a ta natychmiastowo znalazła szukany przeze mnie przedmiot przy czym podeszła do mnie bardzo miło nastawiona. Widać było, że chce ona pomóc. Następnie kolejne miłe zaskoczenie, gdy kasjerka zauważyła, iż kolejka zaczyna robić się za długa momentalnie zasygnalizowała prośbę o pomoc. Druga kasjerka zjawiła się szybko i nie trzeba było na nią długo czekać. Już dużo wcześniej poinformowała, która kasa zostanie otwarta by ludzie w kolejce mogli się podzielić na różne kasy. Co chodzi o wygląd sklepu również bardzo satysfakcjonujący, czysto i schludnie, artykuły nie były rozrzucone tylko elegancko ułożone.

Niemiła obsługa

Obsługa była bardzo nieprzyjazna. Obsługa nie szanuje klientów i ich osoby. Obsługa zamiast wykonywać swoją pracę rozmawiała z śpieszącymi się klientami.

Bardzo przeciętny sklep

Przy wejściu ochroniarz każe wziąć wózek, po spytaniu czy kupując tylko jedną rzecz też mam taki obowiązek uznał że takie jest prawo (opryskliwym tonem). W sklepie często brakuje świeżego pieczywa (głównie chlebów), obsługa w większości pomocna oraz wie gdzie znaleźć dany produkt. Na regałach niestety bałagan, w koszach ekspozycyjnych ciężko zorientować się która etykieta cenowa należy do jakiego produktu (wielu brakuje). Wielokrotnie mimo długiej kolejki otwarte tylko 1 stanowisko kasowe. Dobre miejsce na szybkie i nie wymagające zakupy.

Uśmiechnięta obsługa

W sklepie jest duży wybór produktów, braki są zawsze sprawnie uzupełniane. Dużym plusem w tym sklepie jest lada z mięsem i serami. Sklep jest czysty i sprzątany. Obsługa jest bardzo pomocna, jednak odpowiedzialność za kasy samoobsługowe, kasjera w pierwszej kasie jest fatalnym rozwiązaniem, ponieważ ludzie w kolejce się irytują, gdy kasjer odchodzi pomóc, a zdarza się to częto.

świetna obsługa

Bardzo dobre wyposażenie bardzo świeże produkty na bieżąco dokładane na półki pomoc pracowników

Super sklep

Polecam serdecznie tą biedronkę. Dobrze zaopatrzony sklep oraz przemiła obsługa. Zakupy zawsze w świetnej atmosferze. Polecam gorąco

Odwiedzałeś ostatnio Biedronka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Billa

(2.50 )

dino

(3.97 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem