Kakadu

( 3.81 )

Opinie (197)

Dobra obsługa, aktywna sprzedaż i pomoc

Miła i pomocna obsługa, sprzedawca niemal natychmiast zaproponował pomoc i pokierował we właściwe miejsce. Minus to dość wysokie ceny w porównaniu do innych sklepów, nawet małych, osiedlowych. W dniu dzisiejszym były bardzo duże braki na półkach, np. z podkładami higienicznymi, kostkami do gryzienia. Sprzedawca tłumaczył to tym, że od tygodnia nie przyjechała żadna dostawa.

Dobrze zaopatrzony sklep zoologiczny.

Sklep przypadł mi do gustu, ponieważ znaleźć tam mogłem wszystko dla moich zwierząt domowych. Nie brakuje tam karm, smakołyków, czy pomysłowych zabawek. Obsługa zawsze bardzo miła i pomocna. Bardzo lubię odwiedzać to miejsce.

Nie polecam sklepu internetowego

Nie polecam już zamawiać w sklepie internetowym. Jakość obsługi znacznie się pogorszyła. Nie dotrzymują terminu dostawy podanego na ich stronie. Teraz to nawet 48 godzin to za mało żeby skompletować i wysłać przesyłkę . Po kontakcie z infolinią raz się słyszy się że to poprzez dużą ilość zamówień a raz że to poprzez pandemię , dziwne że inne sklepy tego typu gdzie dokonuję zamówień nie mają takiego problemu.

Takiej obsługi nie ma nigdzie KAKADU w Outlet park Szczecin

Dzień dobry.chciałam się podzielić opinią na temat obsługi W sklepie Kakadu Outlet park Szczecin panie które tam pracują są bardzo niesympatyczne wiecznie nadąsany i z małą wiedzą regułkę mają do każdego klienta taką samą byłam w tym sklepie w ostatnim czasie trzykrotnie i trzykrotnie byłam świadkiem Niemiłego obsłużenia klienta pani która tam pracuje zniechęca ludzi do kupowania zwierzaków nawet rybek. Przy tym są klienci na ciągani na niepotrzebne zakupy a gdy ktoś danego produktu nie chce wziąć to pani wysyła do sąsiednie go sklepu bo jest taniej. Strasznie się zniesmaczyłam taką sytuacją jaka zaistniała w najbliższym czasie I na pewno w tym miejscu nie pojawię się kolejny raz. Myślałam że osoby które pracują w takim miejscu są przyjazne zarówno zwierzęta jak i klienta niestety w tym miejscu nie można się tego spodziewać. Przykro bo jest to duży sklep w fajnym punkcie Ale niestety obsługa fatalna bardzo fatalna. Nie polecam!!!

słabo

wchodząc do sklepu trzeba minąć koszyk z towarem. podłoga w dziale karm jest brudna coś jest rozlane. prawie w każdej alejce leży towar na podłodze który trzeba mijać. chciałem kupić szapon do mycia psa więc podszedłem do kasy, gdzie nikogo nie było, czekałem na obsługę ok7min przy kasie. Młoda dziewczyna która podeszła była ubrana stórj firmowy. Poprosiłem o szampon dla psa, Pani wodziła wzrokiem po półkachpo czym powiedziała mi że nie mają, a stał centralnie na wysokości oczu. W końcu gdy sam go jej wskazałem Panie policzyła moje zakupy, otrzymałem paragon i tyle. bez żadnego dowidzenia itd. no troche słabo.

słabo

Od wejścia widać porozrzucane trociny na podłoce, chciałem kupić żwirek dla kotów oraz płyn do suchego mycia kotów, poprosiłem o pomoc pracownika sklepu, niestety nie umiał wskazać podstawowych różnic między żwirkami zwyczajnie nie znał się/ nieinteresował go produkt który sprzedaje. wskazał gdzie leżą i powiedział że muszę sobię wybrać wg uznania, na co ja poprosiłem aby wskazał mi taki abym mógł ten żwirek wyrzucać potem do toalety aby się rozpuszczał, na co pracownik stwierdził że można każdy... co jest nie prawdą. Pan był ubrany w strój roboczy niestety jego koszulka wiele już przeszła, mocno poplamiona i pognieciona. Sklep dość dobrze dotowarowany bez większych wolnych przestrzeni. Obsługa przy kasie była nie miła nie odpowiedziała mi ani na dzień dobry ani na dowidzenia ..

infolinia to jakiś żart

na połączenie czekałam dwa razy - raz 15 minut - i pani po podaniu nr zamówienia rozłączyła się. Drugi raz czekałam ponad pół godziny, by również moje połączenie zostało rozłączone - gdy powiedziełam, że oczekuje zwrotu pieniędzy...

Jest kilka lepszych sklepów w okolicy

Niby sklep fajny, duży z ogromną ilością asortymentu lecz jakość zwierząt pozostawia wiele do życzenia. Ciasne klatki na gryzonie, brudne szyby w akwariach w których dodatkowo pływają martwe ryby. Jeśli chcesz kupić coś dla zwierząt a nie je same to w sklep jak najbardziej w porządku. Po żywe zwierzęta udaj się lepiej gdzieś indziej.

Jest dobrze

Obsługa w sklepie jest miła i uprzejma. Potrafią też dobrze doradzić.

Super

Ten sklep zoologiczny ma bardzo duży asortyment oraz miłą obsługę, która jest dostępna również dla klientów na sali sprzedaży. Sprzedawca sam do mnie podszedł i zapytał czy nie potrzebuje pomocy w wyborze karmy.

Bardzo dobra obsługa!

Obsługa zawsze chętna do pomocy i gotowa aby doradzić, co będzie najlepsze dla zwierzaczka. Wysokie standardy oraz duży wybór towarów, często robię tam zakupy.

Obsługa postępuje nie fair wobec klienta co do cen zwierząt

2 stycznia 2020r kupiłam w tym sklepie papugę modrolotkę samicę. Jedna z pań powiedziała że kosztuje 290 a druga (ta przy kasie ) że 330. Ale najlepsze było następnego dnia. Podjechałam kupić jeszcze drugą modrolotkę. Tym razem był to samiec ze zrośniętym złamaniem całej nogi. A więc kaleka choć poza tym sobie dobrze radzi. Zgadnijcie ile sklep zarządał ode mnie za tę papugę? 390zł. Pani poinformowała mnie że dostałam rabat 7%. Uff co za ulga.... To jest skandal i oszustwo w biały dzień!!!! NIE POLECAM, ODRADZAM. szukają papierów na papugę 15 min i jeden na drugiego nadaje. Totalna niekompetencja. Za tego samca powinnam dostać 50% rabatu z powodu tego złamania nogi. A oni łaskawie niby dali 7%. Najgorszy sklep. Za ten skandal nie daję żadnych gwiazdek. Wręcz - jeśli tak można powiedzieć -naganę za niewłaściwe ceny i zdzieranie z ludzi pieniędzy,podczas gdy prywatnie te papugi kosztują ZDROWE 100, 150 zł,u hodowców 80,70zł.... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Uwaga!

Zostalem wykiwany w tym sklepie.radze sprawdzić paragon przed odejściem od kasy.pani nalicza artykuły których nie kupiłeś (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Całkiem dobrze

Zamówiłam zakupy w e-sklepie. Z odbiorem w Ruchu. Najbliższy był spory kawałek drogi a zamówienie przyszło do jeszcze dalszego! Pani w punkcie odbioru nie wiedziała dlaczego. Zamówienie było niekompletne, co też panią nie obchodziło, nie chciała mi tego potwierdzić. Zareklamowalam przesyłkę mailem, zaznaczając że chce zwrot za brakujący artykuł, nie znowu gdzieś jeździć. Za dwa dni otrzymałam zgodę a w następnym tygodniu zwrot pieniędzy. Wniosek - trochę nie panuja nad sytuację ale biorą za to odpowiedzialność. Słowo " przepraszam" jest im nieznane.

Sklep z dużym asortymentem

Sklep posiada dość duży asortyment- przynajmniej jeśli chodzi o artykuły dla psów. Usługa sklepu jest bardzo sympatyczna i chętna do pomocy. Produkty są poukładane, łatwo wszystko znaleźć. Na końcu sklepu są produkty na wagę - smakołyki głównie, fajna opcja, ale dla osoby, która dopiero dopiero zaczyna przygodę z pieskiem, może mieć problem z odczytaniem etykiet.

Pracownicy są fachowcami

Zaglądnęłam tam przypadkiem, by zapytać o dobre karmy dla szczeniąt. Ekspedientka zarekomendowała dwie marki. Wskazywała na zalety i wady (jakość i wysoką cenę). W sklepie jest dość duży wybór karm (mokre, suche) i akcesorium dla zwierząt (nosidła, legowiska, zabawki, smycze itp).

UWAGA TAM KRADNĄ

W dniu 2.05.2019 około 12:30 zostałam okradziona przy kasie w Kakadu CH Promenada w Warszawie. Wasza pracownica nie dość że ubrana była jak by szła na imprezę a nie pracowała, była wyjątkowo bezczelna. Nie miała drobnych więc powiedziała mi że mogę albo zapłacić kartą albo sobie iść. Nie miałam nic na karcie wobec czego opcja zapłacenia bez gotówki była nie możliwa. Poszłam rozmienić pieniądze, gdy wróciłam i chciałam zapłacić położyłam je na ladzie na szklanej tacce. Przy kasie była jeszcze tylko jedna klientka pakująca wolno zakupy. Pracownica gdy ja szukałam jeszcze dodatkowych drobnych pozwoliła tej klientce zabrać pienądze z lady ! A potem oskarżyła mnię o próbe wyłudzenia lub kradzieży ! Na proźbę o sprawdzenie kamery parsknęła że tak owych nie macie. Gdy poprosiłam o przeliczenie kasetki, nie widząc jeszcze co zrobiła, uczyniła to z wielkim wyrzutem. Kazała mi się sunąć bo blokuje jej kolejkę i robię problem z niczego ! Twierdziła że jest nieomylna bo szkoli waszych kasjerów ! Dopuściła by ktoś ukradł pieniądze położone PRZED NIĄ. Domyśliłam się co stało się z pieniędzmi ale było już za późno by złapać osobę która je wzięła. Wasza pracownica powiedziała mi że ona nie musi uważać co dzieje się przy ladzie i sama jestem sobie winna że ktoś mnię okradł gdy dałam JEJ pieniądze ! Dosłownie nie obchodziło ją nic i dorzuciła mi komentarz że ludzie często was okradają i to normalne. Poszła nawet tak daleko by powiedzieć że sama wyglądam jej na złodziejkę. Dodała że kradzieże to też norma dla odziału w CH Reduta gdzie pracowała wcześniej i to nic wielkiego. Za zakupy zapłaciłam więc w sumie 2 razy i nadal nie jestem pewna czy to nie kasjerka wzięła pieniądze. Licząc kasetkę pani miała trochę pieniędzy na plusie twierdząc że to jej norma i tyle. Pracowałam lata jako kasjer i czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Z miejsca gdzie kolwiek pani miała by takie podejście nikt nie dał by jej szkolić kasjerów ani nie promował by jej na kierownicze stanowisko ! Jeśli to jest wasz standard nigdy więcej tam nie wróce. Wyjątkowy bałagan, który jak widać można spodziewać się w całej sieci. Takich ludzi zatrudniacie na kasy i do biura to porostu żenujące.

W tym sklepie pracują osoby z pasją

W tym sklepie pracują osoby z pasją. Klient może liczyć na rzetelną wiedzę pracowników. Obsługa miła i szybka. Duży wybór produktów.

Odwiedzałeś ostatnio Kakadu?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(4.45 )

Villa Zoo

(5.00 )

Telekarma.pl

(4.83 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem