Opinia użytkownika: Nobi
Dotycząca firmy: Zatoka
Treść opinii: W sklepach położonych najbliżej mojego miejsca zamieszkania nie było przeźroczystej folii spożywczej, więc szukałam jej w innych sklepach. Pomyślałam, że powinna być w Zatoce. W sklepie skierowałam się więc do półki z artykułami przemysłowymi i przeglądałam przeróżne towary, ale nie mogłam znaleźć folii.Podeszłam więc do osoby z obsługi i zapytałam, czy jest folia. Pani była przekonana, że ten artykuł jest w sklepie i skierowała się ze mną do półki, którą właśnie przeszukałam. Jeszcze raz razem przejrzałyśmy półkę i okazało się, że folii nie ma. Pani rozłożyła ręce i na tym koniec.Z kilkoma drobiazgami zakupionymi mimochodem skierowałam się do kasy. W kasie nikt nie obsługiwał. Należało podejść do stoiska alkoholowo-cukierniczego, by tam zapłacić za zakupy. Nie było to idealne miejsce do operowania czytnikiem i pakowania zakupów, ale udało się tego dokonać. W tym sklepie, podobnie jak w wielu innych, daje się zauważyć ograniczanie personelu obsługującego do minimum.