MZK Bydgoszcz

(2.31)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (19 z 43)

Bardzo często korzystam...
Bardzo często korzystam z linii 57 i 80. Dlaczego tak często autobusy wypadają z trasy? Czy nie można tego uporządkować? Pozostałe linie z których korzystam, są dla mnie bez zastrzeżeń.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
MZK Bydgoszcz jest...
MZK Bydgoszcz jest dość solidnym przewoźnikiem, ale czasem się trochę spóźniają. Osobiście korzystam z ich usług od pewnego czasu i zauważyłem, że zdarzają się opóźnienia, zwłaszcza w godzinach szczytu. Niemniej jednak, ogólnie rzecz biorąc, spełniają swoje zadania i zapewniają odpowiednią jakość usług.

Rudy42

12.04.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Autobus linii nr.54...
Autobus linii nr.54 z przystanku Bładzimska-Błonie nie przyjechał o godz.21 w dniu 12 kwietnia .Z poważaniem Anna bardzo częsta użytkowniczka tej linii

Niezweryfikowany Klient_VTaA

13.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dziś tzn 27....
Dziś tzn 27. 11. 2020r jechałam autobusem lini 79 o numerze 906 i bardzo chciałam pochwalić kierowcę za cierpliwość i spokojną jazdę. Czekał cierpliwie jak biegłam do autobusu. Dzięki

Niezweryfikowany Klient_nxOm

27.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
dziś jechałem autobusem...
dziś jechałem autobusem lini 89 jechał kierowca bardzo dobrze jechał i bez opużnień dzienkujem temu panu że tak łądnie jechał i sparawnie a nie siem wlek tyle czekam dalej na tego pana

zarejestrowany-uzytkownik

03.12.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wyrażam negatywną opinię...
Wyrażam negatywną opinię o pracy kontrolerów biletów. Panowie byli oprysklywi gdy okaxywałem im bilet tak jak poprosili. Zaskoczeni byli że nie wypusciłem biletu z dłoni by go nie wtrącić. Jeden z nich stwierdził że jak mi się nie podoba to mam se wziąść taksówkę. Chciałabym prosić o przeprowadzenie zaległych szkoleń z kulturalnej obsługi klienta. Te świnie nie powinny pracować z ludzmi. Chcialbgm jeszcze zapytać czy to standardy waszej obsługi czy tylko wypadek przy pracy. To zayczajny skandal że ten człowiek w tak niekulturalny sposób się zwraca do klientów ktorzy mają bilet i go grzecznie okazują na wezwanie zgodnie z regulaminem. Wyrażam negatywną opinię o pracy pracy waszych pracowników i jest mi przykro.

zarejestrowany-uzytkownik

27.10.2019

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj o godz...
Dzisiaj o godz 15 jechałam z działki z ul.Zeglarskiej do miasta autobusem linią 54.Moja mamusia starsza osoba wolno szła na przystanek.Pan kierowca był tak miły że czekał na nas. Jeszcze raz dziękujemy za uprzejmość z jego strony.Numer autobusu 814.

Niezweryfikowany Klient_reEs

09.10.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie da się...
Nie da się opisać co czuje człowiek kiedy CODZIENNIE wracając z pracy czeka na autobus linii 56 i CODZIENNIE -niezależnie od godziny, może to być 12,13,24,15,16- ZAWSZE TEN AUTOBUS SIĘ SPÓŹNI. Na prawdę nie idzie się powstrzymać by nie przeklnac ja nie wiem kto tam pracuje i co za ludzie puszczają tak mało autobusów. Fakt ostatnio podobno jakiś autobus dodatkowy został wypuszczony gdzie się jeszcze od miasta proszą o zapłatę ze przez remonty oni ponoszą koszty-ALE ZA CO!? Nie ma żadnych zmian człowiek czeka na autobus który przyjeżdża sobie kiedy chce. Kierowca uśmiechnięty klimatyzacji brak a do autobusu nie ma jak wejsc. Sytuacja C O D Z I E N N A. Wkurzyć się idzie to na prawdę, delikatnie powiedziane. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

12.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 26.06.2019...
W dniu 26.06.2019 r. o 16.20 jechałam tramwajem linii nr 7 z Ronda Fordońskiego w kierunku Fordonu. Dojeżdżając do skrzyżowania Rejewskiego-Akademicka okazało się że dwa tramwaje stoją, a ludzie szli trawnikiem na inne przystanki. Kierowca tramwaju nr 325, wysiadł i powiedział że mamy cierpliwie poczekać. Po czym wrócił i ruszyliśmy. Urzekło mnie to że zatrzymywał się co kawałek i otwierał drzwi dla ludzi których poprzednie dwa tramwaje nie zabrały tylko ostentacyjnie odjechały, bo okazało się że to była drobna awaria. Pomimo że pewnie jest to gdzieś zabronione to wielki szacunek dla tego Pana. Bardzo pozytywny kierowca i do tego uprzejmy. Dzięki takim ludziom dzień staje się lepszy. Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

27.06.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Proponowałabym jednemu Panu...
Proponowałabym jednemu Panu kierowcy z Lini 81 nauczyć się przepisów ruchu drogowego. Skoro ja przechodzę na zielonym świetle to trąbic sobie może ale w domu. Linia 81 godzina 19:15 przejście dla pieszych z zielonym światłem przy skrzyżowaniu ul Andersa i Piłsudskiego.

Niezweryfikowany Klient_Gv4z

27.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym 24 maja 2019 kierowca lini57 o nunerach 1973 odmówił mi sprzedazy biletu ,ponieważ nie zadzialal czytnik i nie moglam kupić biletu w autobusie w formie elektronicznej. Nie mialam drobnych 3-zl,tylko 10 i powiedzial że nie sprzeda Niemily,wredny. Jestem osobą spoza Bydgoszczy,nie ma kiosków w okolicy w której wsoadalam. Musialam wysiąść i jechać taksówką. Nieuprzejmy człowiek,mam nadzieję że kiedyś ktoś też mu odmowi przysługi w potrzebie.

niezalogowany-uzytkownik

24.05.2019

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (0)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

jarecki

12.03.2015

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (1)
Dnia 08.06.2013 ok....
Dnia 08.06.2013 ok. godź. 14:10 na przystanku "R. Jagiellonów" wsiadłem do 2 wagonu tramwaju nr 03. Następnie skasowałem bilet i zauważyłem, że na nim wybiło 2 pierwsze cyfry oznaczające linię 60. Ze względu na fakt, iż miałem zamiar dalej podróżować autobusem linii 74 w systemie przesiadkowym A+T postanowiłem poinformować o tym motorniczego i poprosić aby wpisał na bilecie, że został on skasowany w tramwaju linii 03. Motorniczy powiedział mi, że to niemożliwe a ja jechałem wcześniej tramwajem linii 06 i teraz chcę mieć darmowy przejazd więc biletu mi nie podpisze. Następnie poprosiłem tego Pana o numer służbowy, ponieważ napiszę o tym do ZDMiKP. Takiego jednak motorniczy nie chciał okazać i powiedział, że na końcowym przystanku sprawdzimy jak jest naprawdę. Poinformował mnie również, że 2 pętle wcześniej była kontrola biletów i nie dostał informacji na temat źle działających kasowników. Cały czas nalegałem aby ten Pan okazał mi legitymację, ponieważ chciałem numer służbowy a wtedy motorniczy zadzwonił w tej sprawie do jakiegoś Pana. Na uwagę zasługuje fakt, iż rozmowę tą prowadził przy jednoczesnym prowadzeniu pojazdu.

Zyga_2

10.06.2013

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (0)
Transport i infrastruktura...
Transport i infrastruktura transportu miejskiego w Bydgoszczy to dla mnie zagadka. Któregoś razu prawie zawału dostałam, ponieważ stojąc na chodniku w okolicach ulicy Gdańskiej, 20 cm od twarzy przejechał mi skręcając tramwaj! Czy ktoś dobrze zmierzył odległości? Poza tym autobusy jeżdżą niestety za rzadko, podobnie tramwaje.

Ewelina_973

07.11.2012

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (0)
Bydgoskie MZK wprowadziło...
Bydgoskie MZK wprowadziło od pewnego czasu różne rodzaje biletów autobusowych i tramwajowych. Ponieważ nie mam biletu miesięcznego, a wiedziałam, że dziś i jutro będę musiała dużo korzystać z komunikacji miejskiej postanowiłam kupić bilet dobowy w cenie 12zł.( obliczyłam, że na pojedyncze bilety wydam około 25zł). Podróż swoją miałam zacząć na ulicy Gdańskiej-Kamiennej, ale okazało sie, że takich biletów nie ma w żadnym kiosku. Bilety takie są dostepne tylko w automatach, a najbliższy był na rondzie Jagiellonów, więc żeby zakupić taki bilet musiałam najpierw przejść 5 przystanków pieszo! Opcje różnych biletów podobają mi się (dobowe, 5-cio dobowe, semestralne ), ale powinien być łatwiejszy dostęp do nich. Ceny pojedynczych biletów są zdecydowanie za wysokie (3,20 - bez znaczenia ile przystanków) choć na plus jes obniżenie cen biletów miesięcznych. Często także jest problem z kupieniem biletów u motorniczych.

Beata_808

14.06.2012

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (0)
Kierowca bardzo nieuprzejmy,...
Kierowca bardzo nieuprzejmy, mimo braku miejsca na skrzyzowaniu perfidnie wymusza pierwszenstwo wjezdzania na skrzyzowanie. Bardzo opryskliwy do pasazerow. Nie reaguje na uwagi pasażerów i kierowców, którzy probuja przejechac skrzyzowanie w sposob bezkolizyjny. Kierowca przez okolo 5 minut tarasuje przejazd.

Kamila_483

08.06.2011

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (1)
Zacznę od pozytywnej...
Zacznę od pozytywnej rzeczy jaka mnie spotkała. W związku z obfitymi opadami śniegu, zarząd MZK Bydgoszcz postanowił, że w dniach 2-3.12 można jeździć komunikacją za darmo. Powodem tego były zapewne opóźnienia niemalże każdego autobusu, oraz próba ograniczenia ilości samochodów na ulicach. Ja akurat w tych dniach musiałam dużo poruszać się po mieście, a nie mam sieciówki więc zaoszczędziłam. Jednak chciałabym się podzielić również moimi negatywnymi obserwacjami juz od kilku lat. Otóż dojeżdzając na uczelnie korzystam z lini łączonej 3+70. Istotą tego połączenia jest możliwość przejechania na jednym bilecie, jednak wg mnie kursy tramwaju i autobusu powinny być w takim przypadku ze sobą zgrane, a niemalże co drugi dzień jestem świadkiem jak autobus odjeżdża, gdy trójka stoi na światłach przy zajezdni, a na następny autobus trzeba czekać 10-12 min w mrozie.

Amanda_2

08.12.2010

Placówka

Bydgoszcz, Unii Lubelskiej

Nie zgadzam się (4)
Opisana sytuacja miała...
Opisana sytuacja miała miejsce wiele razy. Otóż często korzystam z jedynej w moim mieście linii podmiejskiej nr 92 kursującej na trasie Bydgoszcz - Murowaniec, ponieważ jest to praktycznie jedyny sensowny dojazd do miejscowości Białe Błota, w której mam dziewczynę. Niestety autobus linii 92 nie dosyć, że jeździe poza szczytem tylko raz na godzinę albo dwie to dodatkowo notorycznie się spóźnia albo nie przyjeżdża wcale. Poza tym jest on bardzo drogi, przejazd jednego przystanku od Bydgoszczy do Białych Błot kosztuje prawie 5 zł, co na tle konkurencyjnego PKs-u czy MBusów jest zatrważająco wysoką ceną. Wspomnę także o tym, że pomimo tego, iż dla sporej grupy ludzi jest to jedyny środek transportu to autobusy są zbyt małe, ponieważ te linie obsługują tzw. "nieprzegubowce”, w których miejsc siedzących jest zaledwie 24. W 90% przypadków na ostatnim przystanku w Bydgoszczy nie ma już możliwości żeby do niego wejść, ponieważ ścisk, jaki w nim panuje sprawia, że ludzie wręcz wchodzą sobie na głowę. Wielokrotnie pisałem w tej sprawie do zarządu dróg, ale pomimo kilkunastu prób nie otrzymałem żadnej odpowiedzi a sytuacja nie uległa zmianie. Wspomnę jeszcze o tym, że autobusy w związku z tym, że podróżuję nimi spora grupa ludzi zawsze są brudne i zabłocone, co dodatkowo obniża komfort jazdy. Podsumowując do cech negatywnych można zaliczyć: zbyt małe autobusy, zbyt rzadkie kursowanie, zbyt wysokie ceny, częste spóźnianie lub wypadanie z rozkładu a jedyną cechą pozytywna tej linie jest to, że istnieję.

Grzegorz_345

11.01.2010

Placówka

Nie zgadzam się (28)
Miejska komunikacja publiczna...
Miejska komunikacja publiczna w Bydgoszczy pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze rozkład jazdy tramwajów i autobusów z linii łączonych A + T najczęściej bywa niezgrany, tramwaj odjeżdza tuż przed przyjazdem autobusu, a autobus przed przyjazdem tramwaju, nawet gdy zbliżający się tramwaj kest już dla kierowcy widoczny. Kierowcy na pęlach wsiadają do pojazdów o godzinie odjazdu, czego skutkiem jest odjazd z opóźnieniem. Większe opóźnienia na trasie wynikają przeważnie z korków na ulicach, jednak często da się zauważyć, że kierowcy jakby celowo zwalaniają przed sygnalizacją świetlną, aby nie zdążyć przejechać na "zielonym". Wewnątrz autobusów często panuje nieprzyjemny zapach, są brudne. W godzinach szczytu, ale i nie tylko, pojazdy są bardzo zatłoczone. Pozytywnym aspektem jest sprzedaż biletów przez obsługę pojazdów. Wcześniej kierowcy najcześciej zbywali pasażerów, mówiąc, że nie mają biletów.

Michalina_39

14.12.2009

Placówka

Nie zgadzam się (25)

MZK Bydgoszcz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MZK Bydgoszcz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?