Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: MPK Olsztyn
Treść opinii: Nie mogę pojąć polityki tej firmy. Dzisiaj pierwszy dzień zajęć na uczelni, w mieście zamieszkało 15 tysięcy studentów i większość z nich zapewne dojeżdża na uczelnię autobusami. Wiadomą sprawą było, że to właśnie dzisiaj studenci będą chcieli zaopatrzyć się w bilety miesięczne i to właśnie dzisiaj jest duże prawdopodobieństwo kolejek do kas. MPK nie przewidziało tego i standardowo czynna była tylko jedna kasa w Kortowie. Kolejka przez cały dzień liczyła ponad 15 osób i czekanie na bilet to strata ponad godzinę czasu. Nie rozumiem dlaczego w tym mieście i w tej firmie nie szanuje się największego klienta - studentów. Jeśli chodzi o technologię biletową MPK to nie zmieniła się ona od lat, nadal są miękkie papierowe bilety, które po zamoczeniu zamazują się i nadal trzeba je kasować w kasownikach. Olsztyńska komunikacja jest 20 lat za warszawską i 100 lat za komunikacją u naszych zachodnich sąsiadów.