Opinia użytkownika: Paweł_358
Dotycząca firmy: Nerro
Treść opinii: Dzisiaj udałem się do sklepu zoologicznego NERRO w pasażu handlowym Zieleniec w Toruniu. Udałem się do tego sklepu za namową znajomego, który bardzo chwalił towar w tym sklepie oraz obsługę i wiedzę personelu. Zachęcony przez znajomego udałem się do tego sklepu w celu zakupienia posłania dla mojej suczki Fretki. Będąc w pobliżu wejścia do sklepu oceniłem czy jest zachowany porządek i czystość. Nie zauważyłem żadnych zabrudzeń czy papierów. Witryny sklepowe były czyste i przejrzyste. Wchodząc do sklepu zauważyłem, że jest w nim duża ilość wszelkiego rodzaju towaru związanego ze zwierzętami i akcesoriami dla nich. Na początek usłyszałem "dzień dobry" i zobaczyłem uśmiech na twarzy młodej ekspedientki. Takie zachowanie było bardzo miłe i kulturalne. Następnie udałem się do miejsca gdzie były wyeksponowane klatki ze zwierzętami, m.in. chomiki, szynszyle, szczury i myszy. Jak wiadomo takie zwierzęta mają tendencję do tego aby wokół klatki nabrudzić trocinami i innymi rzeczami. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony gdyż nie zauważyłem żadnych zabrudzeń czy paprochów w okolicach klatek tych zwierząt, które były bardzo ruchliwe. To znaczy, że zanieczyszczenia, które na pewno powstają są na bieżąco usuwane. Przy klatkach z tymi małymi zwierzątkami widniała bardzo wyraźna kartka z informacją aby zbytnio się nie nachylać nad klatkami i nie zachowywać się głośno ponieważ to szkodzi zdrowiu tym zwierzętom. Dbanie o możliwie komfortowe warunki przebywania tam zwierząt są ogromnym plusem tegoż sklepu. Następnie udałem się w stronę akwariów, których jest w tym sklepie bardzo dużo. Każde akwarium jest czyste. Przez jedną ze ścian akwarium możemy doskonale obserwować znajdujące się w nich stworzenia. Ceny zwierząt są podane w wyraźnym miejscu zaraz obok konkretnego akwarium. Później udałem się w stronę posłań dla psów. Gdy podszedłem do nich ekspedientka zapytała czy może mi pomóc. Oczywiście skorzystałem z pomocy ponieważ nie wiedziałem jakie posłanie będzie odpowiednie. Ekspedientka zadała mi kilka pytań aby określić m.in. jakiego mam psa, jakiej wielkości, ile waży i jakich jest rozmiarów oraz czy lubi gryźć rzeczy itp. Te wszystkie pytania miały pomóc z wybraniem odpowiedniego posłania. Ekspedientka przekazała mi informację, że jeżeli to posłanie które wybrałem będzie nie odpowiednie to oczywiście można zwrócić wraz z metką. Takie podejście do klienta sprawiło, ze odczuwało się pełen profesjonalizm ekspedientki i pełną wiedzę na temat oferowanego asortymentu. Byłem jedynym klientem w tym danym momencie więc nie mogę stwierdzić jak wygląda organizacja i czas obsługi. Jednak z doświadczenia mojego kolegi oraz mojego wynika, że organizacja i czas obsługi jest doskonały. Oferta jest ogromna: od karmy dla wszelkiego rodzaju zwierząt po same, żywe zwierzęta. Ceny towarów są uzależnione od konkretnej marki towaru jednakże nie są nadzwyczajnie wysokie. Cena odpowiada jakości towaru. Gdy wróciłem do domu i przygotowałem posłanie dla mojego pieska od razu do niego wskoczył i jest z niego bardzo zadowolony więc zakup uważam za bardzo dobry, wręcz doskonały.